CH'4'

497 97 4
                                    





سـەرنج بەلـای نوسەرەوە.



جـۆنگکـوک،لەسەر ئەرزەکە دانیشتبـوو  بـەبـێ گوێدانـە پـایەو و کەسـایەتی.

دڵــی ئەکـوشـرێ و بـیری خراپ بە مێشکـیا دێ.

ئەترسـا و نەی ئـەتوانـی خۆی کۆبکـاتەوە.

لـە کۆتا سات دا بە خێرایی هەڵسـایەوە و ڕایکرد بەرەو دایکە کەلسـوم، لەیادی کردبوو کە لەهۆش خۆی چوو کاتێ پاسەوانەکـان هێرشیان کردە سەری.

هێندە بـێ دەسەڵـاتن هێزەکانیـان بە ئافرەت دەرئەخەن.

کاتێ پشـکنینـی بۆ کرد تـاسا و دوبارە دڵـە نەڕژاوەکەی پڕ بوویەوە دڵـی دایکە کەلسـوم لە لێدان وەستـابوو و خـوێنێکی زۆری لە سەریـیەوە ئەڕۆشت هۆکـارەکەی نەزیفـی دەمـاغ.

هەموو شـتێک ئـاڵۆز بـبوو دەبوو خۆی کۆبکـاتەوە و کـارێک بـۆ عـائیشەکـە'ـی و خـێزانەکەی و خەڵـکی گوندەکە ئەنجام بدا، دەی چونکە ئەوان زۆر باش و بێزیـانن ئەو ماوەیەی لێرەی بەسەر برد بـۆی دەرکەوت هەموو دەنگۆکـان تەنها پڕوپـاگەندەیەک بووە.

جـیۆن جـۆنگـکوک کـوڕی سەرۆکـی کۆریـای بـاشور
بە شێوەیەکی جاش هاتە گوندەکەوە بۆ دۆزینەوەی بەڵگەیەک دژ بە ئەوان.

بە پێچـەوانەی ئەوەی بـیری لێدەکردەوە دڵـی لەوێ دۆزییەوە، مـرۆڤایەتی تێدا دۆزییـەوە خۆشیەکی دۆزییەوە، ئـاسودەیی و دۆستـایەتی دۆزیـیەوە.

بـەپەلە هەڵسـا بە نوسـینـی کورتە نـامەیەک و جـێهێشتنـی گوندەکە بە پێـدانی بەڵـێنێـک پێیـان.



~~ بـەڵـێنـی گەڕانـەوە.


































بەردەوامە.


ئەزانم کەمە بەس بخودێ نزانم ئۆندەم دەمێکە نوسیوە بەس نزانم لۆ پەبلیشم نەئەکرد.
مواع خۆشمەوێن.

کـــل. Where stories live. Discover now