Uyandığımda direk lavoboya gittim.Çünki burnum kanıyordu.Burnuma peçete tıkadım ve formamı giydim.Saçlarımıda yaptım ve tamamdır.Aynaya baktım ve beni maymuna çeviren burnumdaki peçeteyi çıkarıp peçeteyi burnumda tutmayı tercih ettim.Evet şimdi oldu.Merdivenlerden inerken yere yapıştım.Allahım bu nedir.Karşıdaki bakkala girip çikolata aldım.Yiye yiye okula gitmenin keyfini yaşıyorum.Fakat hala o kumral saçlı,kahverengi gözlümü düşùnen suratsız halim nefret ettiğim kara kediyi bile korkuttu aman Yarabbi :-D.Biraz yürüyüşten sonra okula varmıştım.Sınıfa girdim.Kimsecikler yoktu.Dışarı çìkmak için sınıftan çıktım.Fakat arkadan bir çocuk beni izliyordu.Benim anladığımı farkedince kaçtı.Bendede inat yokmu abi peşinden koştum.Kaçmaya devam etti.Koridorun sonu gelmişti.Sıkıştı.Esmer,uzun tatlı bir çocuktu.Nefes nefese kaldım.Yere oturdum.Çocuk bana bakıyordu.Nee!!!!!diye bağırdım.Kendimi salak gibi hissettim.Çocuk gülümsedi.Sakin ol dedi.Tamam anladım sakin olurumda ne diye bana bakıyordu.Niye bana bakıyordun dedim.Bilmem dedi,belkide seviyorumdur seni dedi.Neeee!
* * *
Tualete girdim.Peçeteyi burnumda tutmama gerek kalmadı.Çùnki burun kanamam geçmişti.Tekrar koridora çıktığımda birden karşımda onu gördüm.Korktum tabi.Direk sınıfa girdim.Peşimden geldi yanıma oturdu.Git bee çocuk dedim.Kaideye almadı.O sırada zil çaldı.Berk omzunda havlu ile birlikte içeri rüzgar gibi girdi.Ben onu izliyordum.O anladı tabi.Ezgide arkadan gelince oda anlamadı değil.Bende tabi fırsat buldum yanımdaki çocuğun yanağından öptüm.Berk bakakaldı.Bide üstüne ohayı yapıştırdı.Bende tabi bunla yetinirmiyim kalktım çocuğuda kaldırdìm elinden tutup dışarı çıkardım.Ve bahçeye gittik.Olanları birbir anlatmalıydım.Yoksa çocuk olanların şokunu bir hafta değil bir ay geçiremezdi:+Bak şimdi ilk önce bana ismini söyle.
-Emir.Seninki ne ?
+Benimde İdil.Şu an yaptıklarımın şokundasın biliyorum.Fakat bunların hepsi bir oyun.
-Peki ya, neyse ben zaten anlayacagimi anladim görüşürüz.Nasıl ya,trip attì gitti çocuk.Üzüldüm ya.Sonuçta anlıyorum halini.Koştum peşinden.Üzülme ya.Şimdilik arkadaş olarak başlayabiliriz dedim.Çok mu yìlışıkça oldu acaba.Yok ya.En azìndan kalbini kıtlrmıştım,biraz tamirmi ettim ne.
* * *
Demek beden dersi vardı.Sanırım arka bahçedeydiler.Yoksa görürdüm.Ne ya böyle.Beden kıyafetleri olmadanda şeymi olurmuş.İşte şey ya şey beden dersi :))) .Onu sınıfına yolladım .Sınıfa girdim.Fakat Emirde geldi.Yanıma oturdu.Ne yani bizim sınıftamıydı.Hemen sordum. Sırf benim için sınıfını değiştirmiş.Çocuğa bak be.Çirkinde değil ama.Oda değil Berk arkadan kıskanç gözlerle konuşmamızı izliyor.Hayırdır sana ne oluyor ya.Zil çaldı.Sınıftakiler dışarı çıktılar ama biz değil.Bana ani bir şekilde çıkma teklifi etti.Şaşırdım.İlk önce okulun ilk gününden beri olanları anlattım.Umut arayışındayken bir yandanda kesin kabul etmiycek düşüncesiyle suratı asıldı.Ben düşünmem gerektiğini belirttim.Dersler bittiği zaman-okul çıkış zamanı-çantamdan kulakliğımı çıkartıp biraz neşeli şarkilar açtım.Dünki ve bugünki ben arasıda dağlar kadat fark var inanın.Çantamın ön gözünden anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım.Eve geldigimde direkt üstümü degiştirdim ve kitabìmin başına geçtim.Kitap okurken uyuyakalmışım.Saat beş olmuş.Şimdi şu teklif meselesini dùsünebirdim fakat annem yemeğe çağırdı.Yataktan kalktım.Toplama gereği duymadım.İçeri gittim.Annem pilavìn üstüne tavuk ditmiş.Yanınada ıspanaklì soğuk çorba.Çok lezzetli.Yiyip odama gittim.Yatağa girdim.Sonra tekrar yataktan çıkıp dişimi fırçaladım.Günlüğümü yazmaya başladım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Sevgilim
ChickLitHep bir umut,bir hayal,hep odur istediğin. Belki de istemenin nedenini bilmeden yıllarını verdiğin belkide boş hayaller. Kim Bilir......