Regina była wkurwiona. Bernadeta znowu widziała się z Aaronem, mała szmata, oby wypadła z okna. Byli w związku od chuj wie ile, ale to nie stało na przeszkodzie, żeby Regina pokochała Aarona jak własnego brata...czekaj-co./
Anyways, Regina poszła do szkoły (69 liceum ogólnokształcące imienia Miley Cyrus). Ubrała się w swoje konwersy i czarną miniówkę, bo chciała miec bitches. Pomalowała usta pomadką Cat Fondue i wyruszyła na łowy.
W drodze do liceum stwierdziła, że w sumie to Maddy Perez miała rację i walić sql. Poszła do galerii hadlowej w centrum miasta, po drodze zamawiając Karmel Makiatoł, bo inaczej by przypierdoliała każdemu, kto sie do niej raczył odezwać z rana. Już miała podejść do hot samca, ale poczuła, że czarna tkanina owija jej głowę jak plastikowa torebka i ktoś ją wciągnął do matowego volvo (wyczuła po zapachu tapicerki). Myślała przez chwilę, że to jej siostra ta szmata znowu chciała wywieść ją do lasu, bo od dziecka bawią się tam w chowanego. Ewentualnie czasem idą pływać nad jezioro, ale najpierw Regina musi się wydostać z worka na zwłoki. Kryminaslityka i tru krime były jwj pasją od kiedy sama prawie zginęła z ręki siostry, która jechałampo pijaku, ale no offense.
Regina, wyczuwając męskie perfumy Gucci, wtuliła się w ramię porywacza i odpłynęła w objęcia Morfeusza.
CZYTASZ
Case Study Popularnej Dziewczyny
Ficción históricaSerial netfliksa, ale irl #3 w girlboss - 15.03.2023 #1 w girlboss - 26.03.2023