ÇEVİRİDİR
”Peh ~" Erkek arkadaşının ortak dairesinin oturma odasında arkadaşlarıyla konuşmakla meşgul olan erkek arkadaşına seslendin.
"Evet, Y/N?" Peh yüzüne döndü, ama senin sadece saçları açık bir havlu giydiğini görünce şaşırdı. Sana bakarken tüm yüzünün ısındığını hissetti.
"Şampuanım bitti, buradaki sevimli arkadaşlarından birinden benim için biraz almasını isteyebilir miyim?" Ona kükredin ama ne yazık ki, ne dediğini bile duymak için sana aşağı yukarı bakmakla meşguldü.
”Orada gerçekten iyi görünüyorsun" Gülen yüz sana küstah bir sırıtışla flört ederken, sen sadece hafif bir kıkırdayarak cevap verdin. Peh sonunda Smiley'nin sana karşı ukalaca sözleri yüzünden gerçeğe döndü ve sana doğru koştu ve sana sarılarak vücudunu kapladı.
"Duşa geri dön! sadece benimkini kullan! Böyle dışarı çıkma!" Peh çılgınca seninle konuştu, arkadaşları ona arka plandan gülmeye başladı (Pah dahil).
3. Bölüm Kaptan Yardımcılarını hiç bu kadar utanmış görmediler ve sert ve saldırgan olmadıklarından bahsetmediler. Evet, sana karşı saldırgan olmaması iyi bir şey ama onlar için yeni.
"Ama PEH!!- Saçımda vanilya kokusunu sevdiğini sanıyordum?" Ona sızlandın, bu noktada kalbinin her an eriyebileceğini hissediyor.
"Biliyorum! ama sadece ... banyoya gir, işin bittikten ve herkes gittikten sonra sana şampuanını alacağım ama şimdilik benimkini kullan, tamam mı?" Peh omuzlarına daireler çizerken önerdi.
"Tamaaamm ~ Şimdi tuvalete geri döneceğim! görüşürüz çocuklar!" Onlara veda etmeden önce arkadaşlarına hızlı bir dönüşle konuştun - onlara sırtını döndün, kalçaların sağa sola sallandı. Erkek arkadaşın sana huşu içinde bakıyor.
Olarak