Yuzuha Shiba
Kız arkadaşın çok sakin bir kişiliğe sahip ve sen bunun tam tersisin. Kabarcıklı, enerjik ve gürültülüsün.
Yani, sadece zevk aldığını ve kendin olduğunu görmeyi seviyor.
Ancak, ilişkinizin başlangıcından beri, dışa dönük olmanıza rağmen, her zaman ellerini tutmaktan veya ona sarılmaktan çekinirsiniz.
Sana yakınken neden bu kadar kolay sinirlendiğini gerçekten bilmiyor.
Bu yüzden parkta yürürken randevunuzda, sadece hafta boyunca olan şeyler hakkında kafa karıştırmanızı dinliyordu. Aniden elini tuttu ve onunkiyle iç içe geçirdi.
Gözlerin şaşkınlıkla genişledi ve elini kaldırmaya çalıştın. Onun yumuşak elinin seninkine karşı hissinden hoşlanmadığından değil, sadece bunu yaparken çekingenleşiyorsun.
Yürümeyi bıraktı ve yüzünü nazikçe tuttu. "Böyle el ele tutuşmamız hoşuma gidiyor. Hoşuna gitmedi mi?" Ses tonunda bir hüzünle sordu.
"Hoşuma gitti." Ondan uzağa bakarken kekeledin ve bakışlarından kaçınma şekline kıkırdadı.
Başparmağıyla okşarken ellerini onun içinde tuttu. Her dokunuşunda kalbin daha hızlı atıyordu.
En rastgele zamanda elini nasıl tutacağına dair notlar aldı. Hazırlıksız yakalandığında sana arkadan nasıl sarılacağını. Ya da sen kendin gibi davranırken senden nasıl bir öpücük çalacağını.
Çevirmekten gözlük derecem arttı iyice körleştim lan-