初めて - 5

2.4K 151 138
                                    

İkili balkonda oturuyordu, yılın ilk karı atmaya başlamıştı. Satoru çok sevindi karı gerçekten çok seviyordu.

"Sonunda yağıyor"

"Uzun zamandır bunu bekliyordum çok mutluyum, umarım bir an önce tutar"
Elini balkondan uzattı Satoru

"Tutacaktır eminim" hayranlıkla beyaz saçlı çocuğu izliyordu Suguru

Satoru gülümsedi
"Hadi içeri geçelim kolay hasta oluyorsun"

İçeriye geçtiklerinde Satoru, Suguru'yu duvara itti, bu anı o kadar uzun zamandır istiyordu ki kelimeler kifayetsiz kalırdı.
"Devam edebilir miyim..?"

Suguru onaylar şekilde kafasını salladı, karşısında ki çocuktan daha çok istiyordu bunu.
Onu açgözlülükle öptü. Onu böyle öpmek çok doğal geliyordu.

Satoru, Suguru'nun kalçasını tutmak için aşağı uzandı ve onu yatak odasına taşımak için bacaklarını yukarı kaldırdı. Suguru başını Satoru'nun boynuna dayadı ve oradaki çürükleri emmek için dudaklarını sıkıca kavradı.

Suguru yatağına çarptığı anda kendini geri iterek Satoru'yu daha da yakınına çekti. Satoru onun üstüne çıktı, dizini bacaklarının arasına soktu. Eli, Suguru'nun yanağına uzandı, saçlarını hafifçe geriye iterek dudaklarına ağzı açık bir öpücük bıraktı. Kiraz tadında dudaklar.

Satoru onu döndürdü, böylece kendi kafası, Suguru kucağında, yatak başlığına gitti. Satoru komodine uzandı ve üst çekmeceyi açtı, açık kutudan küçük bir yağ şişesi ve birkaç prezervatif çıkardı. Bu sırada Suguru tedirgin olmuştu, Satoru'nun kucağında kendini ezmeye başlamıştı. Satoru, bariz ereksiyonunun kendi büyüyen ereksiyonuna sürtündüğünü hissedebiliyordu.

Kayganlaştırıcıyı ve prezervatifleri yanlarındaki yatağın üzerine fırlattı ve dikkatini, tepesinde oturan çok muhtaç adama çevirdi. Parmaklarını Suguru'nun kapüşonlusunun altına soktu, gövdesini yukarı çekip başının üzerine çekti. Altına gömlek giymemişti, Satoru hemen kendini çıplak göğsüne kilitledi, ağzını meme ucunun etrafına kapattı, ellerini sırtının küçük kısmına getirdi ve parmaklarını pantolonunun içine daldırdı.

"Seni istiyorum- içeride." Suguru kulağına nefes verdi, parmakları Satoru gömleğinin eteklerini kavrayarak yukarıya doğru itti.

Satoru boynuna öpücükler bırakmadan önce gülümsedi. Suguru, Satoru'nun çenesini başparmağıyla parmakları arasında tutup kendisine doğru çevirdi.

"Şimdi değil. Daha hızlı git." Bu doğrudan bir emirdi, Suguru sabırsızlanıyordu. Suguru, hiçbir uyarıda bulunmadan Satoru'nun gömleğini yukarı ve başının üzerinden çekip yere fırlatmıştı. Satoru parmaklarını Suguru'nun pantolonunun eteklerine daldırdı, kalçasının üzerine çekti ve bacaklarından tamamen kaydırdı. Tüm bu hareket, Suguru'nun bir an için kucağından inmesi ve temasın kesilmesinden dolayı bir inilti uyandırması anlamına geliyordu. Bu anı kendi pantolonunu çıkarmak için kullandı ve hemen Suguru'yu kucağına geri çekti.

Çıplak teni, uyluklarına bastırdığı yerde ateş gibiydi. Suguru'nun vücuduna her zaman hayran olmuştu. İnce bedeni, damarlarını görebildiği soluk teni, hafif bronzlaşmış kendi teniyle tezat oluşturuyordu, parmak uçlarının altındaki peluş teni hissetti. Sanki Satoru çok bastırırsa porselen derisi çatlayacakmış gibi kırılgan hissediyordu. Onu kırmak istememek neredeyse zordu . Onu bin küçük parçaya bölmek, başka kimse ona bu şekilde dokunmamak için, sırf o her parçayı toplayabilsin diye.

Elleri vücudunda gezindi, daha da yaklaştırdı. Göğüsleri sırayla inip kalkıyor, nefes almak için birkaç saniyeliğine ayrıldıklarında sıcak nefes birbirlerinin yüzlerine çarpıyordu. Satoru küçük şişeyi kaptı ve hafif bir tık sesiyle açtı, ses Suguru'yu uyardı, o da Satoru'ya bakmak için durup sadece dikkatini boynuna yöneltti. Dudakları nabzıyla buluştu ve dişlerini yumuşak ten üzerinde gezdirmeden önce hafifçe yaladı.

bookshelf - satosuguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin