"Ne alakası var canım ne işim olur benim Cinayet davasıyla? "
"Hadi be Elina herkes bu işin altından kalkabileceğine emin."
Masama doğru ilerlerken cevap verdim.
"Belki ama biliyosun daha önce böyle bir davayla ilgilenmedim. "
"Evet ama bu ilgilenmeyeceğin anlamına gelmiyor? "
Derin bir soluk alıp sandalyeme oturdum. Çok ısrar ediyorlardı. Hem baş savcı hemde Nilay. Başka avukat mı bulamamışlardı Allah aşkına.
"Düşünücem yarın kararımı bildiririm. "
Yüzündeki gülğmseme büyürken cevap verdi.
"Süper! Ben gidiyorum o zaman müvekkilimle görüşmem lazım malum. "
"Görüşürüz"
Kapıyı açıp çıktı. Kafam gerçekten karma karışıktı. Bi andan benim bu dosyayla ne işim olur derken bi andan da bu dosyayı başarıyla tamamlardam alacağım primleri düşünüyordum.
Aslında fena bir fikir değildi. Muhtemelen kararım olumlu olacaktı.
Sandalyeden kalkıp odadan çıktım.
Geniş koridordan geçip baş savcının kapısını tıklattım."Gir!"
Kapıyı açtığımda kafasını kaldırıp bana baktı ve yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
"Gel Elena. Otur şöyle. "
"Oturmayacağım baş savcım sadece dosyayı kabul ettiğimi söyleyecektim. "
Gözlerinde ki parıltı fark edilmeyecek cinsten değildi. Ne diye bu kadar seviniyordu anlamıyordum.
"Tabii hemen dosyaya adını yazıcam ama öncelikle vermem gereken detaylar var sen otur bence. "
Elini kaldırıp koltukları gösterdi. Üstelemeden oturdum.
"Bak Elena iş zor. Olay suçlunun kim olduğu değil. "
Duyduğum şeyle kaşlarım çatıldı.
Ve aklımda ki soruları sormaya başladım."Nasıl yani? Olay cinayet ve suçlu belli mi? O zaman ne diye almıyosunuz içeriye? "
Derin bir nefes aldı ve biraz bekledi.
Hiç birşey anlayamıyordum şuan."Büyük bir şüpheli var ama kanıt yok senden kanıt istiyorum. Bu adam aynı zamanda karanlık işler karıştırıyor.
Ne kadar derin orasını bilmiyoruz. Zaten seni istememin sebebi de bu. Senden başkasına güvenemem. ""Kim bu adam?"
"Ayaz. Ayaz leonar. Aslen Rus ama çoçukluğundan beri Türkiye'de.
Neredeyse herkes tarafından tanınan sevilen bir iş adamı yani öyle gözüküyor. Karanlık tarafı şuanlık gizli. Sen bir avukatsın ama babanın mesleğinden dolayı ajanlık eğitimi aldığını da biliyorum. Senden aralarına sızmanı istiyoruz."Bu iş kesinlikle düşündüğümden farklıydı. Ama oldukça dikkatimi çekmişti. Bu görevi basit birine vermezlerdi. Beni seçtiklerini bilmek bile mutlu olmama sebepken bu işi bitirdiğimde bana karşı duyulacak saygıyı düşünmeden edemiyordum.
Ve artık kesinlikle eminim ki ben bu işi kabul ediyordum."Kabul ediyorum. "
**"
Dındırırırı kabul ettik işide hadi bakam neler bekliyor biziiiiOy atmayı unutmayın az oy alırsa bölüm atamam 🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMA
Mystery / ThrillerElena başarılı bir avukat. Gelen davayla birlikte karanlık işler çeviren Ayaz leonar'ın peşine düşer