!𝕊𝕄𝕌𝕋 𝕎𝔸ℝℕ𝕀ℕ𝔾!
(ℕ𝕆 𝕊𝔼𝕏 𝔹𝕌𝕋 𝕊𝕋𝕀𝕃𝕃 𝕊𝕄𝕌𝕋 𝕊𝕄𝕁𝕋 𝕊𝕋𝔸ℝ𝕋𝕊 𝔸𝕋 • 𝔸ℕ𝔻 𝔼ℕ𝔻 𝔸𝕋 •)ℂ𝕙𝕠𝕟𝕘𝕪𝕦𝕟 ℙ𝕆𝕍:
𝙷𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝......? 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚖 𝙸 𝚜𝚞𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍? 𝙷𝚎'𝚜 𝚜𝚘 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎'𝚜 𝚑𝚊𝚍 𝚙𝚕𝚎𝚗𝚝𝚢 𝚘𝚏 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚗𝚎𝚛𝚜. 𝙿𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚘𝚠 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚕𝚕 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠. 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚝𝚠𝚒𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚠𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛, "𝚢𝚞𝚗𝚢𝚞𝚗? 𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔? 𝙸𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐? 𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎?" 𝙸 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚏𝚏𝚕𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍.
"𝙽𝚘, 𝙸'𝚖 𝚏𝚒𝚗𝚎. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚣𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚘 𝚔𝚊𝚣𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚢𝚔? 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠" 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔 𝚊𝚝 𝚔𝚊𝚣𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚢𝚎𝚜. "𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎" 𝚆𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚏𝚎. 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚊𝚛 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝 𝚞𝚜.
𝕏𝕚𝕟𝕘𝕢𝕚𝕦 ℙ𝕆𝕍:
𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚜𝚚𝚞𝚎𝚊𝚔𝚢 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚇𝚒𝚊𝚗𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚏𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚜 𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚊𝚝𝚜. "𝙰𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜, 𝚘𝚔?" 𝚠𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚍 𝚊𝚜 𝚇𝚒𝚊𝚗𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚞𝚏𝚏𝚕𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎. "𝚂𝚘𝚘𝚘𝚘𝚘𝚘, 𝚞𝚑 𝚑𝚘𝚠 𝚍𝚘 𝙸 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚗𝚝𝚜 𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎" 𝚔𝚊𝚣𝚞 𝚊𝚜𝚔 𝚞𝚜. 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗 "𝚆𝚎𝚕𝚕 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚘 𝚝𝚘 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚍𝚟𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚗 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚗𝚝𝚜 𝚏𝚘𝚛"
𝙷𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚊𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚊𝚕𝚜 𝚖𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚛. 𝚆𝚎 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚞𝚛 𝚎𝚕𝚋𝚘𝚠𝚜 𝚘𝚗 𝚒𝚝. "𝙸𝚝'𝚜 𝚔𝚞𝚗𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚒𝚣𝚘𝚞" 𝙸 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑. "𝙷𝚘𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚝! 𝙸 𝙺𝙽𝙴𝚆 𝙸𝚃! 𝙿𝚊𝚢 𝚞𝚙 𝚞 𝚝𝚠𝚘!" 𝚔𝚊𝚣𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚜𝚞𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚖𝚋𝚊𝚛𝚛𝚊𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎.
YOU ARE READING
𝔻𝕚𝕤𝕥𝕒𝕟𝕔𝕖{𝚇𝚒𝚗𝚐𝚢𝚞n} <𝟹
Romance𝚃𝚠𝚘 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚛𝚎𝚞𝚗𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚎𝚗𝚒𝚘𝚛 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚐𝚑𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝚆𝚑𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢...