Singuratea își face apariția

98 4 0
                                    

                       ....   Ella   ....
                           
Am dus mereu o viață grea, însă în ultimul timp parcă totul avea să se termine.Uram situația în care mă aflat și știam că nu am altă variantă.Mama și cu mine am fost mereu singure , fără un sprijin , fără un tată pe care sincer nu mi l-aș fi dorit dar de carea aveam nevoie in unele  momente.Doar eu și mama ,care făcea tot posibilul să duc o viață decentă.
De la ea am învățat că iubirea e trecătoare.Ne mutat des din cauza iubiților ei care o vrejeau cu niște cuvinte iar apoi ajungea să fie bătută sau agresată plângând mai apoi și suferind din cauza lor.

Cât am fost mică nu mi-am putut face prieteni.Ne mutam des așa că știam că doar o să sufăr din cauza asta.Singura prietenă a fost mama care după multâ suferință a ajuns la pat.

Eram la liceu ,mai aveam 3 ani până să termin înainte ca mama să se îmbolnăvesc de cancer.A fost un șoc când am aflat însă a trebuit să îmi găsesc o slujbă pentru ai plăti tratamentul de care avea nevoie.

-Ella ce dracu faci de durează atât?Oameni te așteaptă!

-Mai trebuie să îmi fac machiajul și ies.

O nouă zi o nouă tortură.Bărbați beți și drogați fluierand după tine parcă nu sună prea bine.Dau un mărunțis doar ca să vadă o fată dansând la o bară într-un costum.

Ella :
- Urasc jobul ăsta!

-Dacă vrei bani nu te mai plânge. Se aude din spate .

Mda măcar ea nu are 16 ani ca să îi se pară greu.

      Șeful clubului:

-Bravo Ella ai fost superbă în seara asta.Spune șeful clublui.Aici ai bani însă dacă ai oferi și tu niște servici in plus ai face și tu  mai mulți bani.
 
-In niciun caz am spus deja că nu mă culc cu niste boșorogi pentru câțiva bani.Dau  să plec spre vestiare unde fetele mă felicită însă mie îmi dau lacrimile.

-Hey ,Ella ,de ce plângi?ai fost ce-a mai bună de acolo , șeful e mândru de tine mai ales că ești ce-a mai tânără!

-Urăsc jobul ăsta și pe toți bărbații care vin aici .Urasc tot absolut tot! mă simt ca o curvă că am ajuns să fac așa ceva pentru bani.

-Ai noroc că lucrezi aici ,altfel de unde te-ai putea întreține? Cu machiaj arăți de 20-30 de ani  așa că nu îți fă griji .

                          Ella:

Părăsesc clubul târziu pentru a pleca înapoi acasă,unde nimeni nu mă așteaptă cum mă aștepta o dată. Înainte când mama adormea in timp ce eu veneam de la lucru , trezind o ca să îi dau să mănânce și ajutând o să își ia medicamentele pentru ai alina durerile.Uitandu-mă la ea cum se chinuia și suferea  din cauza durerilor insuportabile, știind că nu puteam face nimic ,decât să fiu lângă ea. Și totuși era mai bine , să o văd lângă mine, să am pe cineva alaturi .Acum eram singură pe lume neavând pe nimeni alaturi însă nu mă plâng,nu îmi pot arăta emoțiile lor fiind ca o țintă vie.

"Singurătate este cel mai bun  medicament" și poate că așa va fi...



Familia RoyalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum