Frica

50 2 2
                                    

Ella:

E dimineață așa că trebuie să mă pregătesc pentru prima zi . Mă îmbrac cu o bluză și blugi rupți pe  care i-am purtat ieri fiindcă nu am alți pantaloni.Cobor jos să iau micul dejun unde toți erau la masă.

Callum:

-Bună dimineață Ella.

Ella:

-Bună dimineață.

Callum:

-Te va duce șoferul la școală eu va trebui să plec, mânca ceva înainte de școală ,in frigider găsești ce vrei.

Ella:

Chiar că găsești ce vrei,sunt de toate ,dar mă rezult la niste iaurt cu cereale .Callum pleacă iar eu rămân la masă cu Reed și Eston ,gemeni erau deja plecați.

Easton

-Uite frățioare, surioara noastră Ella pare cam tensionată nu ai vrea să o ajutăm?

Reed:

-Da ,hai să o ajutăm.

Ella:

Nu spun nimic , mănânc liniștită în continuare deși simt că mă înroșesc.Văd cum Easton se apropie de mine.

Easton:

-Hai surioară nu vrei să te ajut?

Ella:

Îl văd cum se apleacă spre mine însă tac.

Easton:

-Te lași greu ,nu ai vrea să mă ajuți pe mine  atunci cu ceva?
-Asa bine ți-aș putea trage o.Am fi ambi fericiți după eu că mi-am tras-o cu o striperiță și tu că ți-ai tras-o cu unul dintre Royali.
-Poate îmi faci și un dans la bară.

Ella:

Eram toată roșie ,știam asta ,îl vedeam pe Reed cum se uita la mine plin de fericire și satisfacție.

Easton:

-Vrei să ți-o arăt? vrei?

Ella:

Văd cum își pune pune mâna la pantaloni .

Easton:

-Hai vrei?

Ella:

Îl auzeam pe Reed cum râdea însă nu mă puteam uita la el.

Reed:

-Hai East las-o in pace .Spune Reed doar fiindcă deja întârziaseră.

Easton:

-Of ,dar mă distram așa de bine cu surioara mea.Amândoi plecară râzând .

Ella:

Nu pot să cred încă ce am trăit.Cât de nesimțiți pot fi ? Mă uram fiindcă le-am arăta emoțiile mele lor hrănindu-le satisfacția. Dacă așa vor să joace , așa vom juca de acum .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 07, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Familia RoyalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum