Reed

61 0 0
                                    

A trăi însemna să simți și
să gândești, să suferi și să te bucuri "in cazul meu doar să sufăr.

Ella:

Ajunsem la o casă mare ,conac mai bine zis.Il aud pe Callum vorbind ceva cu șoferul apoi îndreaptându-se spre mine și deschizându-mi ușa.

Callum:

-Am ajuns!Aici vei locui de acum împreună cu mine și ce-i 5 fii ai mei.

Ella:

Poftim?am auzit eu rău 5 fii?Ia plăcut să și-o tragă dacă a ajuns să aibă 5 băieți.

Callum:

-Intră te rog , îi voi chema pe băieți să faceți cunoștință.

Ella:

Niște puștani de 12-13 ani nu pot fi așa de răi, n-am de ce să îmi fie frică oricum nu voi sta prea mult pe aici.

Callum:

-Băieți! coborâți jos să faceți cunoștință cu noua voastră soră!

Ella:
Pe scări incep să își facă apariția 5 băieți înalți și 2 care par să fie mai gemeni și încă 2 bine făcuți.

Callum

-Ella , aceștia sunt copii mei . Băieți prezentați-vă!

Reed:

-Nu vrem.

Callum

-Imi cer scuze pentru ei.
-Ella acesta e Reed cel mai mare dintre băieți și este clasa a XII a. Ce-i mai mici sunt Sebastian și Eduard care sunt clasa a IX-a iar el este Est care este clasa a XI-a ca tine.

Ella:

-Incântată de cunoștință.Toti arătau bine mai ales Reed care se uita diferit la mine.E îmbrăcat într-un tricou care părea să îi fie puțin mic fiindcă aproape că i se puteau vedea pătrățelele.Eu eram îmbrăcată în niște blugi rupți și o bluză ,trebuie să îmi găsesc niste haine mai decente.

Callum:

-Ella, camera ta este sus la etaj , băieți ți-o vor arăta.

Reed:

-Si dacă nu vrem?Ai adus-o pe asta in casă ca să ce ?

Callum:

-Reed nu vorbi așa despre Ella ea vă va fi soră!Așa că vreau să o tratați cum se cade!

Ella:

Ce tupeu pe el , vorbește de parcă nu as fi de față.

Ella:

-Nu e nevoie ,am să o găsesc și singură.

Callum:

-Nu , ți-o voi arată eu dacă ei nu vor.

Ella:

Mă bucur că îmi arată Callum camera,nu as fi vrut să merg cu băieți.Ajungem sus camera mea e fix lângă camera lui Reed ,asta îmi mi-a lipsea să stau langa ăsta acum.

Callum:

-Ella , aceasta va fi de acum camera ta dacă ai nevoie de ceva spune-mi,te las să te instalezi vom lua cina toți cina într-o oră.

Ella:

Totul era roz, pereți,lenjeria de pat , dulapurile ,biroul absolut tot.Callum crede că tuturor fetelor le place rozul?

Callum:

-Ca să fiu sigur că nu vei pleca îți voi oferi zece miare pe lună cat timp vei sta cu noi până termini liceul și o mașină ca să mergi la liceu.

Ella:

Zece miare pe lună și o mașină doar ca să stau aici?nu pare o oferta rea

Ella:

-Bine , mulțumesc.

Callum:

-Nu ai pentru ce ,ne vedem la cină.

Ella:

Încep să îmi despachetez lucrurile ,nu durează mult fiindcă nu prea am lucruri doar câteva haine și rochia mamei .Dau să mă chimb in ceva mai mai decent pentru cină însă cineva intră în cameră.

Ella:

-Nu ști să bați la ușă? mă schimbam

Reed:

-Ascultă aici ,nu știu cine ești și ce vrei de la noi dar taicamio e deja luat nu mai e nevoie de încă o curvă.
-Stiu bine de unde vi ,mai bine ai pleca cât mai poți.

Ella:

-Nu vrei nimic de la taicato el mă adus aici nu eu am vrut.

Reed

-Se vede de-asta ești aici,te-ai opus mult nu?

Ella:

Nu îi mai răspund și încep să mă schimb fără să mă gândesc că e acolo.Imi schimb pantaloni și dau să îmi dau jos bluza însă el mi-o pune la loc înainte să o dau de tot jos.

Reed:

-Nu îți merge cu mine , nu mă impresionezi,eu nu sunt că tata.

Ella:

Nu mai spun nimic iar el pleacă,era cat pe ce să îmi cadă o lacrimă însă nu am voie să mă las afectată sau să îmi arăt emoțiile.Mă schimb și cobor jos unde toți erau așezați la masă.

Callum:

-Ella ia loc ,ea este Samantha, soția mea.

Ella:

-Incântată de cunoștință!

Samantha:

-Incântată de cunoștință Ella ,Callum mi-a spus despre tine și despre mama ta ,îmi pare rău penteu ea.

Ella:

-Mulțumesc.Pe bune nu am nevoie de milă din partea ei s-au din partea cuiva.Băieți se uitau urât la mine mai ales Reed care se vedea că era nervos.

Callum:

-Ți-a plăcut camera Ella?ai nevoie de ceva?

Ella:

-E frumoasă,nu am nevoie de nimic , mulțumesc.Abea așteptam mâncarea, să scap de orice conversație pe care trebuia să o am.Venise mâncarea ,era mușchi de vită de care nu mai mâncasem până acum .

Samantha:

-Ella ,știai că carnea roșie în general îngrașă foarte mult?nu e cazul tău încă

Callum:

-Ella e chiar foarte slabă așa că va trebui să se îngrașe puțin.

Ella:

-Nu nu știam , îi spun.Reed se uită și mai urât ,se vedea în ochi lui că m-ar fi strâns de gât dacă puteam.Terminăm cina ,așa că plec spre camera mea.

Callum:

-Ella , înainte să mergi sus vreau să îți spun că mâine vei mergi la prima ta zi de școală,iar după vei merge cu Samantha la mall pentru ați lua haine pentru școală.

Ella:

-Nu e nevoie să merg la mall ,am deja haine.Prima zi de liceu?mai întâi faza cu Reed acum asta ,cat de rău poate fi.

Callum:

-Ba da ai nevoie ,așa că odihnește-te ,noapte buna Ella.

Ella:

-Noapte bună.Mă bag in pat însă nu mă pot culca din cauza discuției mele cu Reed.Arată bine, dar nu, nu Ella în niciun caz ,nu ai voie să te îndrăgostești de el.Nu mă pot gândi la altceva decât la el la cat de bine arată azi când l-am văzut pentru prima dată s-au când a venit mine in cameră ara așa de serios și drăguț.Nu,nu trebuie să mă gândesc la altceva decât la mine și la școală,o să îi ignor și nu o să le vorbesc așa mă vor lăsa în pace.




Familia RoyalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum