5.Kapitola

562 50 4
                                    


"Mrzí mě to"řekl a spojil naše rty.

"Mě to taky mrzí"řekla jsem hned po tom co se naše rty rozpojily.Podívala jsem se mu do očí a viděla jsem smutek.

"Promiň,prostě takováhle je moje povaha,rád bych s tím něco dělal"řekl a odtáhnul se ode mě.

"Tak dělej"řekla jsem a narovnala se.

"A co?Tobě se to snadno řekne"řekl Andy s ironií v hlase.Mám pocit že se tu brzo stane něco hnusnýho.

"Kdybys s tím chtěl něco dělat tak jdeš a necháš od někoho poradit,od nějákýho odborníka.Co já vim"oplatila jsem mu to.

"Tak hele Jay,já ti tu řeknu že tě miluju a ty mě posílaš za nějákejma doktorama?Děláš si prdel?"zvýšil na mě Andy hlas.

"Vypadám tak?"štěkla jsem.To už přilákalo pozornost kluků.Jako první tu byl CC.

"Co se děje?"zeptal se.

"Nic,CC prosím nech nás tady"řekla jsem a CC zase odešel.

"Víš co Andy?Jdi do háje"štěkla jsem a odešla z kuchyně,prošla jsem přes obejvák.

"Si v pohodě?"zeptal se Jinxx.Jenom jsem přikývla a mířila ven.Ve dveřích jsem potkala Ashe.

"Tady je ten dárek"řekl a ukázal mi čtvercovou krabičku zabalenou v černobílém papíře s mašlí.Jenom jsem se pousmála a šla dál.Za sebou jsem slyšela kroky Andyho.

"Jay počkej"křikl na mě a já zastavila.Přišel ke mě a podíval se na mě.

"Prosím tě odpusť mi"začal mě prosit.Tohle snad nemyslí vážně.

"Děláš si srandu?Už na tohle nemám"řekla jsem a odstrčila ho.Pokračovala jsem dál v chůzi ale to ho neodradilo.

"Prosím Jay"prosil mě a šel za mnou.Chytnul mě za rameno ale já ucukla.Už na tohle nemám nervy.Pořád jsem šla,oči se mi plnily slzama.Chtěla jsem od něj být co nejdál.Zastavila jsem se uprostřed silnice a podívala se na Andyho.Stál naproti mě.

"Prosím Jay,dej mi ještě jednu šanci,zkusím s tím něco udělat"řekl.Oči jsem měla plný slz takže jsem si je musela setřít.Podívala jsem se na něj a povzdechla si.Koukla jsem se doprava a uviděla jsem auto.Rychle jsem Andyho odstrčila,spadnul na zem.Najednou jsem ucítila náraz.Odletěla mi bota a pak už byla jenom tma.

*Andy*

Jay mě odstrčila na stranu a já upadnul.Uslyšel jsem skřípání brzd a smrad pneumatik.Najednou jsem viděl Jay jak leží na zemi,z hlavy jí tekla krev.Zakřičel jsem a vrhnul se k ní.Její tělo bylo studené,vzal jsem jí do náruče a začal vzlykat.Přitisknul jsem si jí na hruď a dal jí polibek na krk.

"Jay prosím probuď se,tohle mi nesmíš udělat"šeptal jsem mezi vzlyky.Byla to moje vina,to já můžu za její smrt.Chtěla mě jenom zachránit,položila za mě život..

———————————————————-

Takže tady je poslední díl týhle story:) Ano vážně originální,nechala jsem se inspirovat EOTW od Juliet:D Ale je to z jednoho prostýho důvodu .. Potřebovala jsem tuhle story něják ukončit protože čím víc dílů by to mělo,tím větší blbost by to byla:) Takže chci poděkovat všem co to četli nebo budou číst:) A doufám že se mi to aspoň trochu povedlo napsat podle toho klipu:D no,porovnejte sami:)

My Hero!Kde žijí příběhy. Začni objevovat