Stýkání začalo pomalu,nejdřív jsme byli s klukama venku jednou,potom častěji a nakonec to dopadlo tak že jsme chodili ven každý den a o víkendech pořádali i takové ty "holčičí" dýchánky.Kluci byli prostě moji nejlpší kamarádi a nemohli to rozbourat ani rodiče ani nikdo jinej!
"Tak kam půjdeme?"zeptal se Andy.
"Kam chcete"řekla jsem se smíchem a skočila mu na záda.
"Fájn pudeme třeba na pouť"řekl se smíchem a rozběhnul se vpřed.Andy utíkal pořád dokuď jsme se neocitli před obřím lunaparkem.Seškočila jsem z Andyho a pomalu se vydala k parku.V lunaparku jsem byla jednou v životě a to mi bylo asi pět.
"Líbí se ti?"zeptel se Andy.
"Moc"odpověděla jsem.Počkali jsme na kluky a potom společně šli ke vstupu.
"Tak co?"zeptal se Jinxx když jsme čekali než Andy koupí lístky.
"Co co?"řekl jsem se smíchem.
"No jak jde život a tak"řekl Jinxx a taky se zasmál.
"No fajn co ty?Jak vám to klape se Sammi?"zeptala jsem se.Jinxx byl fajn,mohla jsem s ním mluvit o všem.Byl jako můj starší brácha.
"No máme teď pauzu,moc se nevídáme.Ona odjela do Afriky fotit a já jezdil s klukama na turné tak jsme se dohodli že si dáme chvilku oraz"řekl zamyšleně Jinxx.
"Aha"odpověděla jsem.Andy v tu chvíli mávnul že už můžeme jít.
"Tak,kam chceš jít jako první?"zeptal se mě andy a vzal mě kolem ramen.
"No jak chceš,něco vyber"řekla jsem se smíchem a čekala.
"Fajn"řekl Andy.Popadl mě za ruku a vedl mě ke klecím.Následoval nás jenom Ash.No nevím jak se to jmenovalo nicméně to bylo strašný.Andy dal chlápkovi lístky a ten nás pustil do klece.Za pas nás přivázal k sedačkám.Pár minut jsme čekali než se klec naplní.Potom se najednou vyhoupla nahoru a zase dolu a takhle se houpala aspoň pět minut.Potom se začali i točit dokola.A nakonec jsme skončili hlavou dolů.Celá jízda trvala patnáct minut ale mě to přišlo jako věčnost.Jelikož se mi ke konci dělalo špatně tak jsem Andyho chytla za ruku a drtila mu jí.Konečně byl konec jízdy a my mohli z klece ven.
"Ty blbče!S tebou už nikam nejdu"řekla jsem a čekala že se pozvracim.
"Ale notak Jay"řekl Andy se smíchem.Ani jsem si nestihla všimnou že se Ash vypařil.
"Teď mě za to vezmeš na cukrovou vatu"řekla jsem se smíchem.Andy mě vzal za ruku a pomalu jsme šli k cukrový vatě.Když jsme tam došli Andy nám vzal dvojitou porci.Sedli jsme si na nejbližší lavičku a jedli vatu.
"Jak je na střední?"zeptal se z ničeho nic Andy.
"No super až na ty kluky,máme tam samý obludky no"řekla jsem se smíchem a Andy se taky zasmál.Když jsme dojedli vatu mohli jsme jít zase dál.
"Co jít do tunelu zamilovaných?"zeptal se mě Andy a upřel na mě pohled.
"Jo můžem ať je sranda"řekla jsem.Adny dal znovu lístky a pak mě chytnul za ruku.Zavedl nás do vagónku ve tvaru srdíčka.Sedli jsme si a Andy mi hodil ruku kolem ramen.Za malou chvilku zazněla znělka a vláček vyjel.Jeli jsme vodou která byla osvícený růžovými reflektory tak že by se z toho pozvracel i jednorožec nebo Hello Kitty.Celou cestu tam byl nějákej love song kterej byl fakt strašnej.No každopádně,Andymu se to líbilo protože me skoro celou cestu pozoroval jako by mě chtěl láskou sežrat a taky furt něco mlel o vztazích takže jsem se naštvala a začala ho líbat aby mlčel.To se mu líbilo takže začal spolupracovat.Líbali jsme se až do konce trasy.
"Jedem znovu?"zeptal se Andy když jsme vylezly z vláčku.
"Ne"řekla jsem se smíchem.S Andym jsme šli hledat kluky a našli je u strašidelnýho domu.Stáli tam a koukali jak dům vypadá.Jsem zlá a tak jsem se potichu připlížila k CCmu a bafla na něj.Ten nadskočil a začal něco nadávat.Já a kluci jsme se okamžitě začali smát.
"Ste hajzlové!"štěkl CC.
"Tak co jdeme do toho domu nebo ne?"řekla jsem po delším tichu.
"Naser si!"štěkl CC a já se zasmála.
"Budu tě držet za ruku jestli chceš"řekla jsem se smíchem a provokativně ho chytla.CC mě chytnul taky a vydal se k pokladnám.Neuniknul mi Andyho vražedný pohled.CC dal u pokladny šest lístků.Nasedali jsme si do autíček po dvou.Ash seděl s Jinxxem.Jake seděl s Andym a já si sedla se CCm kterej mi drtil ruku ještě dřív než se autíčka rozjela.
"To bolí"štěkla jsem na CCho.
"Promiň Jay"řekl omluvně a pustil mě.Když jsme konečně vyjeli z domu a já myslela že mě klepne.CC pořád křičel a já nejspíš ohluchla.
"Příště tak nekřič!"řekla jsem se smíchem CCmu.
"Emh Jay můžeš na slovíčko?"řekl Andy a vzal mě za ruku.Táhl nás daleko od kluků.
"Co je?"řekla jsem a vytrhla se mu.
"Co to mělo kurva bejt se CCm?!"vyjel na mě.
"Co tě do prdele užírá?To že jsme se políbili ještě neznamená že spolu budeme mít hned svatbu!Kurva Andy vzpamatuj se!"vyjela jsem na něj já.
"Neřikam že budeme mít svatbu jenom mě to nasralo!V nějákým debilním tunelu lásky me líbáš jako bych byl tvůj bůh ví co a potom si v klidu chytneš CCho za ruku.Tak co si o tom mám sakry myslet?!"vyjel znovu Andy.
"Víš co?Jdi do prdele!"zařvala jsem až se na nás pár lidí otočilo.
"Takhle mě tu kurva nenecháš!"zařval Andy a chytnul mě za zápěstí.
"Pusť mě ty zmrde!"řekla jsem nasupeně a začala sebou házet.Nějákým způsobem si toho všimnul Ash a přišel k nám.
"Co děláš?"štěkl na Andyho a ten mě pustil.Hned jsem se stáhla k Ashleymu kterej mi hodil ochranářsky ruku přes ramena.
"Si v pohodě?"zašeptal mi do ucha a já jenom přikývla.Ash mě vzal a odvedl mě ke klukům.
"Co se dělo?"začal se hned Jake vyptávat.
"Nic kluci neřešte to"řekla jsem a obejmula Ashleyho.
"Hlavně nebreč"řekl měkce Ash a začal mě hladit po zádech.
"Víte co?Já už pujdu domů"řekla jsem a odtáhla se od Ashe.
"Chceš doprovodit?"zeptal se CC.
"Jo,jestli chcete"řekla jsem a pousmála se.
"Dobře"řekl CC.Šli jsme pomalu domů a já přemýšlela nad tím co se to se mnou a Andym stalo.Když jsme byli před domem obejmula jsem kluky a zašla dovnitř.Pozdravila jsem rodiče a zalezla rovnou do pokoje.Tam jsem padla na postel a rozbrečela se.Co sem komu udělala že na mě je Andy tak hnusnej?
--------------------------------
Tak po hoooodně dlouhý době je tu další díl:D Doufám že se bude líbit a kdyby měl někdo nějákej dotaz ohledně příběhů může mi klidně napsat na ask:) (http://ask.fm/BVBArmyFansCZ69) Jo a omlouvám se za chyby:D
ČTEŠ
My Hero!
FanficMít nejlepší kamarády z BVB je fajn ale ne všem se to musí líbit.To dobře zná Jay,její rodiče kluky neoceňují a opovrhují jimi.Vypořádá se s tím Jay a dokáže se rodičům postavit?Nebo sklopí uši a zničí jejich přátelství?