Během chvilky jsem usla.Probudil mě až můj mobil.Volal mi Andy.Zvedla jsem to.
"Co chceš?!"zeptala jsem se nepříjemně.
"Chci se ti omluvit."řekl Andy a v jeho hlase byla slyšet lítost.
"Fajn pro tentokrát ti to prominu"řekla jsem a zavěsila.Neměla jsem chuť se s ním dál bavit.
***
Nevím jak ale probudila jsem se.Koukla jsem na hodiny a zjistila že už je deset hodin ráno.Bylo štěstí že byla sobota takže jsem si mohla přispat.Všimla jsem si že mi přišli tři nové zprávy.Všechny byli od CCho.
"Hej Jay jak je to s tebou a Andym?" tak zněla první zpráva.
"Jay odpověz mi!" tak zněla druhá.
"Fajn jdu k tobě,otevři mi dveře z balkonu"tak zněla třetí která byla poslaná před pěti minutama.Zabiju tě Christiane!
Šla jsem na balkon a CC tak v klidu seděl.
"Ty blbče co tu chceš?!"zarazila jsem ho když mě chtěl obejmout
"Neodpovídala jsi mi"řekl naoko zklamaně CC.
"Protože jsem spala"řekla jsem nasupeně.
"Jo je to vidět,máš vlasy jako já když máme koncert"začal se mi pošklebovat.
"Neser mě"řekla jsem a chtěla mu dát pohlavek.Problém je že je o hlavu a půl vyšší než já.
"Jistě prcku"zašklebil se na mě.
"Tě nesnášim"řekla jsem se smíchem.
"já tě taky miluju"řekl se smíchem a štípnul mě do tváře jako to vždycky dělávala babička.
"No a co teda chceš?"zeptala jsem se a doufala že konečně dostanu odpověď.
"No Andy chtěl abych tě přivedl k nám domů protože si s tebou chce promluvit jenže ví že ty by si s ním nešla tak poslal mě.Dal mi za to dvacku"řekl CC a jako důkaz vytáhl z kapsy dvacet dolarů.
"Děláš jako by si těch dvacek měl málo"řekla jsem a protočila oči v sloup.
"Tak co jdeme?"zeptal se.
"Pokuď sis nevšiml tak vypadám jako strašák do zelí a ještě jsem ani nesnídala.A taky musim vymyslet nějákou lež kam jdu"řekla jsem.Najednou někdo zaklepal.
"Jay můžu dovnitř?"byl to otec.
"Jojo hned jenom si vezmu župan"řekla jsem a strkala CCho pod postel.
"Zalez a drž hubu"řekla jsem a hodila přes sebe župan.Táta vešel do pokoje a šel si sednout na postel.
"Jojo tati pojď dál a posaď se"řekla jsem sarkasticky a zabouchla dveře.
"Promiň"řekl.
"No takže co potřebuješ?"zeptala jsem se a opřela se o dveře.
"Matka má zítra narozeniny a já pro ní nemám dárek.Co kdybys řekla nějáký kamarádce a šla ho koupit?Tady máš peníze a matka ví že jdeš za kamarádkou"řekl táta a dal mi 200 dolarů.
"Fajn,oblíknu se a dojdu něco koupit"řekla jsem a vystrkovala ho ze dveří.
"Děkuju"usmál se na mě a já zabouchla.
"Už dobrý?"ozvalo se z pod postele.
"Jo v pohodě"řekla jsem a CC vylezl.
"Uděláme to takhle,ty teď půjdeš dolů a počkáš na mě a já se oblíknu a přijdu za tebou jo?"řekla jsem CCmu.
"Fajn,čekám"řekl a odcházel na balkon.
---------------------------------------------------------------------
Další kapitola je taková kratší ale aspoň něco:D omlouvám se za chyby psala jsem to teď:D
ČTEŠ
My Hero!
FanfictionMít nejlepší kamarády z BVB je fajn ale ne všem se to musí líbit.To dobře zná Jay,její rodiče kluky neoceňují a opovrhují jimi.Vypořádá se s tím Jay a dokáže se rodičům postavit?Nebo sklopí uši a zničí jejich přátelství?