Beomgyu
Biz farklı evrendeydik bu yüzden onlar yoktu ama onlarsız ne yapıcaktım ve onlar bu yere gelemeyecek miydi? Yeonjun tedirginliğimi anlamıştım sanki içimi okuyormuş gibi şunu söyledi"senin de birini bu evrene getirme hakkın var. Ama 3 kişiye izin var mı onu bilmem eve gidince not'un arkasına yazarsın ne olacağını not sana söyler"bende birilerini getire biliyordum. Çok mutlu oldum yeniden grup olucaktık. Yeonjun'la birlikte eve geçtik. Eğlendik gerçekten yeonjun'u özlemiştim. Not kağıdına yazdım cevap bekliyordum. Umarım üçünü de gelebilirdi. Yeni birşey daha öğrenmiş oldum biz şuanda 16 yaşındaydık. Gerçek dünyada 1 yıl geçmiş yani şuanda arkadaşlarım 17 yaşında buralara gelmek için 18 yaşında olmaları lazım o zaman fazla beklemem. Ve şunu da anladım bu evren gerçek dünyanın gerisinden geliyor yani 1 önce ilerliyor burası. Kafamı çok karıştırdı.
Yeonjun
Beomgyu grup arkadaşlarımızın olmadığını söyledi bunu bende farketmiştim bu evren hakkında çoğu şeyi öğrenmiştim. Onları beomgyu'ya o da bu yere insan getirebiliyor ama 3 tane hakkında bir fikrim yoktu. Bu evren 1 yıl önceden geliyordu. Garipti benim de aklımda birkaç soru vardı onları çözmek istiyordum ama beomgyu da merak edecekti daha fazla kafası karışmaması için tek halledicem. Birşey olacağını düşünmüyorum olursa da bir fikrim yok. Beomgyu'yla evde baya eğlendik notunu da yazdı bakalım cevap ne olacak. Şu anda yeniden yaşıyoruz ben ölmüştüm aslında farklı bir evrene ışınlanmıştım. Peki bırda ölsem yeniden farklı bir evrene felan mı gidecektim? Bu aralar aklımda hep bu sorular var bu evrene daha iyi tanımak istiyorum. Merak ettiğim ikinci şey ise burdaki herkes ölen ve bu evrene ışınlanan insanlar mı? Aslında yoldan geçen birine sorabilirim ama çok kararsızım beden değiştiren de var mıdır acaba? Çok merak ediyordum. Çözmek istiyordum ama nasıl yapacağım hakkımda fikrim yoktu. Eğer yeniden grup olursak hep birlikte çözebilirdik o anı bekleyeceğim.
Beomgyu
Not belli olmuştu 1 kişiyi çağırma hakkım vardı. Yeonjun'la aklına bir plan gelmişti. Eğer bu yere gelen herkesin 1 hakkı varsa ben kullandığım zaman onunda hakkı oluyordu. O zaman yeniden grup ola biliyorduk. Ben taehyun'u seçtim önümüzde 1 yıl vardı bakalım o bir yıl ne yapacaktık?
Yeonjun
Beomgyu'nun 1 kişiyi çağırma hakıı vardı. Gelen kişinin bir başka getirme hakkıda. Aklıma sorular gelip gelip duruyordu. Ya onlar geldiğinde döngü devam ederse? Büyüyemeyecek miydik? Çok kafam karışmıştı. En iyisi not kağıdına sormalıydım. Beomgyu o arada taehyun'u yazdı. Bende aklımda kalan birkaç soruyu sordum. Neler olacağını hakkında hiçbir fikrim yoktu.
*1 yıl sonra*
Yeonjun
Cevap hala gelmemişti. Bugün taehyun'un doğum günüydü yarın bu evrene gelecekti belki de grup olduğumuzda bazı tahtalar yerine otururdu.
Beomgyu
Bugün taehyun'un doğum günüydü yarın burda olacaktı çok mutluydum yeniden birlikte olacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
başka bir evrende{YEONGYU}
Cerita PendekSiz hiç deli gibi aşık olduğunuz sevgilinizi yıllarca başka bir evrende beklediniz mi? Yeonjun bunu sabırla yaptı ama başka bir evrende karşılaşacakları şeylerden habersizlerdi.