-Figyu nem vagyok az a lelkiismeretes ember de tényleg ....
-Nem baj- mosolyogtam rá.
-De figyelj legyünk őszinték. Neked tényleg tedszik Xavier.
-Tudod én és Xavier valami érthetetlen okból kifolyólag barátok vagyunk. Őt meg fogta bennem valami tavaj engem pedig idén de hidd el meg vagyok nélküle is.
-Kösz-nevettem eggyet savanyuan.
Az este további része nyugisan telt. Én tiktokot néztem Wednesday meg Enidel beszélt.(ki békültek)
Mégis úgy éreztem meg kell törnöm a csandet.
-Megyek fürdők.
- Oké- monta Wednesday mint aki nem érti mért jelentettem ezt ki.
Sokáig füröttem. Ez segít a gondolkodásban, igaz nem sporólós módszer.
Sok mindenen szoktam gondolkodni de amióta ismerem őt azóta csak rajta. Vagy rajtunk mindegy.
Egy törülközővele kőrbe tekerve magam ki indultam fürdőböl.
-Am szia.-köszönt Xavier.
-Szi-szi-szia.-dadoktam zavartan.
-Tudunk beszélni?
-Várj meg kint.
-Oksi.
Valami egyszerüt vettem fel. Melegítő (zöld) póló (fekete) pulcsi (fekete - zöld xd) még egy magas szárú converse (Piros).
A fiú látszólag unatkozott kint mikor még pillantott.
-Hova mennyünk?-kérdeztem.
-Sétáljunk eggyet.
Csendben sétáltunk ki az iskolábol csak az udvaron egy padra le ülve kezdünk el beszélni.
Csak olyan semmiségekről volt szó. A semmiségek: jegyek,pletykák,kaják,tiktok, viccek szvl ja.
Aztán valahogy el érkeztünk a kapcsolatunk hoz. Nem tudom pontosan hogy de ott voltunk.
-Figyelj. - fordította felé az arcom.
-Wednesday meg én..
-Csak barátok vagytok tudom.- mosolyogtam el magam.
-Mert attól én szeretlek meg minden.
-Én is . -sutogtam.
Majd hirtelen magához húzott és megcsókólt. ❤️♥️
Érzelmes volt. Nagyon. Szerettem volna ha ez a pillanat örökké tartana. De semmi nem tart örökké. Sajnos. Nagyon sajnos.
De kár hogy ez kb 2 perc volt.Már épp folytattuk volna mikor egy hang meg szólalt mögöttünk.
-Értékelem a romantikát.-monta.
-Takarodj innen.-sziszegte Xavier.
-Naa így nem beszélhetsz a tesóddal.
-Te nem vagy az.
Éreztem ahogy Xavier óvatosan megbök majd int hogy menjek gyorsan. Probáltam gyorsan futni és el bújtam a tábla mögé. Xavier aranyos meg minden de a húga egy paraszt. Ja hüje. ***** .
Rég volt már hogy barátok voltunk. Ena , Troy mind kettejük árúló.
Bárcsak hamarabb tudtam volna meg.
Akkor lehet nem követem el azt a hibát hogy mellé üljek Ms.Hill óráján.-Jó célzó pont vagy.-mosolygott rám.
-Ha még tudnál is célozni.-forgattam a szemeim.
-Kezdesz fejlődni.-mondta.
-Miben?
-A humorban.
Erre hirtelen fel indulásbol ki jöttem a tábla mögül. Hiba volt nagy hiba.
YOU ARE READING
Az Utunk Végén [Xavier Thorp FF] Bef.
FanfictionLena mint ujonc érkezik a Nevermore ba. Ajax a bátya sokat mesélt az ottani emberekröl. Mikor oda érkezik vidám gyerek. Amikor tálvozik komor tini. Tyler újra elökerül segitenie kell Wednesday nek és barátainak. Közben olyan dolog történik vele...