Epilog

989 121 9
                                    

Kime : aphroditejohnson@gmail.com

Konu : Vedalar Fazla Abartılı

  Esther bana mailinde, sana tüm olan biteni anlattığını söyledi. Ama Aphrodite görmüyor musun ? Bazışeyler birbirleri için yaratılmazlar... ve bugün fark ettim ki biz, bu birbirleri için yaratılmayan şeylerin içindeyiz. Bu geçtiğimiz hafta boyunca tamamıyla bencildim çünkü senden ayrılan kişi olduğum zaman, seni tamamıyla kendim için istemiştim. Demek istediğim, evet, hayatına devam etmeni istemiştim ama benim mutlu olup senin mutsuz olman kötü değil miydi? Aynı zamanda senin, hayatına devam etmeni istediğimden emin olmama rağmen . Zıt kutuplar ? Evet, biliyorum. Üzgünüm. Ama şu anda ben bir karar verdim. Senin gitmene izin veriyorum. Tamamen. Seni özgür bırakıyorum çünkü bir gün , seni mutlu edebilecek biriyle tanışacaksın. Kaçıp giden değil de evlenene kadar seninle kalabilecek, hamile olduğunda sana kırılabilen bir vazoymuşçasına davranacak , onunla değil de başkalarıyla konuştuğunda seni kıskanacak, bir aile için sevimli ve uygun bir ev araştıracak, çocuklarını sevgi ve oyuncaklarla şımartacak, faturalarıödemek için çalışacak, ve tabii ki seni sonsuza kadar sevecek biri. Tabii ki yanlış anlaşılmalar, kavgalar ve gözyaşları da olacak ama sonunda , hepsi düzelecek. Ve bu kişi ? Ben değilim. Ben sadece kimseye nereye gideceğini söylemeyip giden, dağınık bir çocuğum. Ben, uzaklaşmaya ve düşünmek için zamana ihtiyacı olduğu için kaçıp giden dağınık bir çocuğum. Senin için doğru olan kişi değilim. Hayır. Kalacak kadar yeterince güçlü olan birini bul. Kabul ediyorum, seni hala çok fena bir şekilde seviyorum ama söylediğim gibi, biz birbirimiz için yaratılmamışız Aphrodite, ve hiç böyle olamazdık. Şimdi , doğru olan şeyi yapıyorum ve seni özgür bırakıyorum. Mutluluğunu engelleyen sebep olmak istemiyorum. Lütfen bana bir iyilik yap ve sakın beni arama, kahretsin, sakın beni düşünme bile. E-mail yollayarak beni rahatsız etme çünkü bu hesabı son kez kullanıyorum. Beni bulmak için özel araştırmacı tutmanı istemiyorum. Hayır, sadece yapma. Senden, dışarıçıkmanı, gülümsemeni ve yeni insanlarla tanışmanı istiyorum. Hala bana karşı hislerin olduğunu biliyorum. Bu geçen haftalarda sana eziyet verdiğimi biliyorum ama sakın kendini tutma. Benden uzaklaş. Muhtemelen, senin hislerini ve eziyet çektirdiğimi nasıl bildiğimi merak ediyorsundur. Bunu anlatmadan önce şunu bilmeni isterim ki yaptığımlagurur duymuyorum. Pekala ,e mailini açtım ( şifrenin öncekiyle hala aynı olduğunu kim bilirdi ki, ilovecats143 ) ve senin taslaklarını gördüm. Benim için taslak mesajların vardı. Benim sana yaptığım gibi. Ve onları okuduğumda, seninkisi gibi bir acı hissettim. Bunun için gerçekten üzgünüm. Çok üzgünüm, ne kadar üzgün olduğumu kelimeler bile anlatamaz. Ama şunun farkına varmanı isterim ki, sen bensiz daha iyisin. Dışarıda, korkaklık etmeyip hissettiklerini dürüstçe itiraf edebilen kişiler var. İyi kalpli bir insansın Aphrodite. Senden ayrılmama rağmen beni seviyorsun. Mia ile olarak sana acı çektirsem bile beni hala seviyorsun. Beni affetmişsin bile. Sana sahip olan kişi çok şanlı olurdu , ben de öyleydim.  Bu maildeki her bir kelimeyi yazmak hem fiziksel hem ruhsal olarak çok acıtıyor. Ama bilmeni istiyorum ki, ben veda etmem çünkü onlar gereksizler. Onun yerine , benden tamamıyla uzaklaştığında, seni görecek olan kişi olduğumu söyleyen kişiyimben. Seni çok seviyorum Aphrodite, ve kalbinin kalamayan birine ait olduğu için çok üzgünüm.

Sevgiler,

Noah C.

Not : Eğer benim sana yazdığım taslak mesajları görmek istersen, şifreyi biliyorsun. Hiç değişmedi.

 

Mail yollandı   03/02/15     20.43

 

 

APHRODİTE JOHNSON

 

  Göz yaşları yüzümden akarken dudağımıısırdım. Ne kadardır mailini ve benim için olan taslaklarını okuduğumu saymayı bıraktım. Daha çok gözyaşı akarken gülümsedim. Eğer beni bırakmasına izin vereceğimi düşünüyorsa, hayal dünyasında yaşıyor. Cara teyze haklı. Gerçek aşk güzeldir ve şimdiki zamanda bulunması zordur ve ben aptal olmayacak, gerçek aşkımın gitmesine izin vermeyecektim.

   Eğer ona olan aşkımı bitirmek istiyorsa, daha güçlü bir yol denemeli. Göz yaşlarımı sildim. Ve yüzüme kararlı bir gülümseme yerleştirdim. Dikkat et Noah Carter, seni bulacağım. Ve bulduğum zaman, benim gitmeme izin verdiğin için bile , tüm Jackie Chan numaralarını üstünde deneyeceğim. Sadece bekle...

 

        SON

  Bu bölüm , yazarın finaline karşılık gelen tepkilere yönelik bir bölümdü. Esas final olarak bunu kabul edebiliriz. Ve sessiz okuyucularım, bu duyurum size.

 Çevirmek , her ne kadar severek yapsam bile bir çaba gerektiriyor. Hele ki lise sona giden ve üniversite sınavına hazırlanan biri için. Umarım  beni anlayıp, okuduğunuz  zaman yıldız simgesine basarsınız. İnanın, her beğenide gelen bildirim sesiyle çok mutlu oluyorum. Ve bu beni yazmaya teşvik ediyor. Şimdiden teşekkürler :) 

Thank you for your permission disperks :)

draft messages ( TÜRKÇE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin