Wróciłam, wybielacz w pogotowiu, kakao jest, zaczynamy.
Matka nam nie żyje, ale nie ważne. Święty Mikołaj to od razu Depreszyn stop. Ona ma 17 lat. Ja rozumiem super magia świąt, ale ja w wieku 10 się dowiedziałam znajdując list do Świętego w szafce na staniki mamy. Przykre.
No kto by się spodziewał że to Rusek na imprezę zaprosić. Czemu tak jest wszędzie.
Te skróty. W wiadomościach można, nawet talksy zrozumiem, albo RP. NO ALE NIE W OPOWIADANIU. To samo emotki.
Ale oni pierdolą, ja pierdolę, normalnie jprld. PIERDOLIĆ TO POLSKA NIEMCY
To nie idź, będzie mniej pierdolenia.
No, gorzej już nie bę-AAAAAA NIE GDZIE TEN WYBIELACZ!
Czemu nie można opisu, to najgorszy błąd jaki może być! PO PROSTU NIE! Art nie taki zły, ale od tego masz Artbook! *krzyki przez dłuższy czas*Nie ma to jak time skip i falowane linie. Falowane linie są super.
Nie, tylko nie to. Ile razy ja już to słyszałam i czytałam? POLSKA, NAJGORSZY TEKST NA ŚWIECIE
I ciągle ten sposób pisania...
Och Polsko, zostań! Im szybciej cię wyrucha tym szybciej koniec!
Mówiłam. Zawsze butelka. Bo na imprezach gra się tylko w butelkę.
Fajnie że wiesz autorze, ale jeszcze COŚ Z TYM ZRÓB
Wiedziałam. Po prostu wiedziałam. ZAWSZE TO SAMO.Nie komentuję tego dalej, mogę nie przeżyć.
Ogólnie to potem Polska łączy Northa i Japonię, comku cmoku a od odpowiedzi się wymiguje.
Następnie jest akcja że ona się martwi, zaczyna się wykrwawiać bo tak, mdleje i co pięć sekund się budzi i tak na zmianę.
Niemcy się dzieli na Rzeszę i resztę... ogólnie wszystko rozpiździ się tak że nie zrozumiesz.
Ogólna ocena:
Dialogi, emotki, brak opisów, błędy różnego rodzaju, słaba fabuła i mnóstwo innych rzeczy.
Mądrość Polski/10
(Najniższa ocena w tej kategorii)
CZYTASZ
Wypalanie oczu-czyli oceny książek countryhumans
Teen FictionKrytyka, nie hejt. Jeśli coś napiszę to o bohaterach, nie o autorze. Chcesz poczytać krytykę? Nudzi ci się w życiu? To idealne miejsce dla ciebie! Uwaga: Nie odpowiadam za ilość wybielaczu którą zużyjecie czytając to. Zapraszam.