Witam po tej jakże dłuższej przerwie w tym padole łez! Wakacje nastały, a ja dawno nie wypalałam sobie i wam oczu, więc należy to zmienić. Zapraszam do ,,Jeszcze nam się uda" - autorstwa VSACountryhumans.
Okej, ponad cztery tysiące wyświetleń, nie może być źle
Okej, jednak może być źle.
,,2.6k Przeczytań" PRZECZYTAŃ. Naprawdę? Autokorektę ukradli?
Niby na być nie typowy. Może nie będzie znowu tego typowego, przesłodzonego: ,,Polska przepraszam kocham cię to nie ja to mój ojciec Rzesza".
Ja wiem że teraz się powtarzam. Kolejny raz. ALE CZY PROGRAM NAUCZANIA PRZESTAŁ OBEJMOWAĆ PISOWNIE DIALOGÓW? Nie wiem jak tam w szkołach podstawowych teraz wygląda, ale pisownia dialogów to chyba podstawa, nie? NIE?
Czemu nie zgłosisz kamer na policję. To jest nie legalne. I okropne. Naprawdę, jeden telefon i przestanie cię podglądać
To jestem literalnie ja w wakacje, siedzę na końcu świata i udaję że mnie nie mam
Tak napisane opowiadanie naprawdę ciężko się czyta, akapity chyba do Niemiec wyemigrowały.
Czy to było pisane na kalkulatorze?Tak, ja i pieniądze też jesteśmy sobie przeznaczeni, tylko one o tym nie wiedzą i mnie omijają.
Rosja będzie musiał omijać Amerykę jak mu zakaz zbliżania sąd załatwi.
P
olska to naprawdę wspierająca koleżanka. Bardzo empatyczna. Mniej więcej tak bardzo jak moja szczoteczka do zębów.
Kup Sokoła Milenium z Lego. Na mnie by od razu podziałało.
Dlaczego dogadujesz się z osobą która ma kamery w twoim domu? TO NIE JEST NORMALNE. DZWOŃ NA TĄ POLOCJĘ.
Dotarliśmy. Wreszcie. Jednak aby zryć wam bardziej psychę macie tu kawałek zakończenia.
CO. Ojcem? OJCEM?!
Nie chcę znać szczegółów. Kończmy to proszę. Starczy. Nie chcę więcej.Ocena końcowa:
+Przynajmniej nie było to bardzo typowe opowiadanie.
+Nie było emotek, a to się często zdarza
+Błędy ortograficzne nie zdarzały się jakoś często-Nauczcie się pisać te dialogi, to nie jest trudne
-Ten brak jakiejkolwiek reakcji na kamery w domu. Jaki to ma sens?
-Brak akapitów i interpunkcji2/10
Piszcie co ocenić kolejne, i jak wam podobało się to opowiadanie, do następnego.
CZYTASZ
Wypalanie oczu-czyli oceny książek countryhumans
Teen FictionKrytyka, nie hejt. Jeśli coś napiszę to o bohaterach, nie o autorze. Chcesz poczytać krytykę? Nudzi ci się w życiu? To idealne miejsce dla ciebie! Uwaga: Nie odpowiadam za ilość wybielaczu którą zużyjecie czytając to. Zapraszam.