Sapnap'ın Gözünden
Hislerimiz karşılıklıymış. Bu hayatımda başıma gelmiş en güzel şeydi sanırım. Ama kafamda tek bir soru var. Neden ben? Neden bir kız değilde neden ben? Acaba benim bunu söyleyeceğimi biliyor muydu? Yoksa sevdiği için miydi? Paranoyaklaşma Sapnap! Seviyor işte seni.
Yazarın Gözünden
Odun toplamaktansa Karl ve Sapnap zamanını birbirlerine aşkını itiraf etmekten kullanmıştılar. Ve bunu fark etmeleri Ramboo arayana kadardı.
*Siyah beyaz Piç arıyor...*
K:Biz odun toplamayı unuttuk!
S:Ya tamam bakarız bu çaresine.*Telefon açıldı*
R:Bana neden bu kadar geç kaldığınızı açıklamak zorundasınız beyler
S:Şimdi ne oldu biliyor musun bi-
G:AŞKINIZI İTİRAF ETTİNİZ!
S:George bunu bu kadar istediğini bilseydik daha önce itiraf ederdik. Ya da bir daha düşüneyim etmezdik.
G:İstiyorum tabi gülüm siz birbiriniz için yaratılmışsınız ♡
S:Geliyoruz birazdan oradayız.
R:Tmm hadi hızlı.*Telefon kapandı*
Karl ve Sapnap birkaç odun parçası bulup kamp alanına doğru yola çıktılar. Yolda el ele tutuşarak yürüyorlardı. Sapnap mutlu. Karl mutlu. Herşey mükemmel gidiyordu. En ufak bir engel görünmüyordu.
Kamp alanına gelirken çoktan hava kararmış soğuktan donarak gebermek üzere olan arkadaşlarını görür görmez koşmaya başlamışlardı.
Q: Lan piçler. Donarak geberelim mı istiyorsunuz?
T:İlk defa Alex e bir konuda katılıyorum.Hemen odunları getirip ateş yaktılar ve sıcağı gören arkadaşlarının kıvranmasını izlediler. O gece çok güzel geçmişti ta ki saat gece 01.21 deki sesleri duyana kadar.
*Dikkat! Smut sesleri olacak rahatsız olan okumayabilir*
G:Ahmm...C-clay ahh
Karl'ın Gözünden
Gecenin saat birinde Sapnap ile beni uyandıracak bu sesin nereden geldiğini anlamamız çok uzun sürmeyecekti. Clay dediğine göre %1.000.000 George olmalıydı.George dan bu seslerin çıkmasını beklemiyordum. Biraz ürkmedim değil.
Sapnap:Kampa gelip bu riski almaları bir cesaret bence.
Karl:Bencede
Sapnap:Deneyebiliriz istiyorsan;)
Karl:AMAN YOK KALSIN BEN ŞİMDİ DÜŞÜNDÜMDE BENİM TUALETE GİTMEM LAZIM EHEH.
Sapnap:Benden kaçamazsın.
Karl:AĞAĞAĞAĞAĞĞ İMDATTTEvet bu bölümden bu kadar dı umarım beğenmişsinizdir eğer isterseniz smut yazarım ama istemezsiniz yazmam sizin kararınız isteğe göre:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•SONSUZA KADAR• Karlnap♡
HumorEvet ilk kitabım kitabın içinde DnF, Quakbur, Skephalo, bide Ranboo×Tubbo olcak ama ağırlıklı olarak Karlnap olcak;)