●7●

227 11 26
                                    

TW:SMUT
(KARAVANDA)
K:Çok kısasın Sappy:)
S:Hayır değilim:(
K:Öylesin
S:En azından altta değilim 🙂

Sapnap Karl'ın yüzünün kıpkırmızı olduğunu fark eder."Karl , bu kadar utanmana gerek yok " "Biliyorum ama korkuyorum. Çünkü bu benim ilkim olacak." "Karl, bak istemiyorsan yapmak zorunda değilsin" "Hayır hayır yapmak istiyorum"

Sapnap Karl'ı öpmeye başlar. Öpücüğünü dahada şiddetlendirir Sap. Dilleri sanki dans ediyormuş gibidir.

Arkadaşlar ilk kez böle bişi yazıyom kötü olabilir.

Sapnap Karl'ın üstünü yavaşça çıkarmaya başladı."Sap, üşüyorum." "Biliyorum bebeğim birazdan geçecek"

Karl Sapnap'ın boxerını çıkarır ve Sapnap'ın sertleşmiş aletini görür. "Hmm bunu sevdim~" "Birazdan dahada beğeneceksin, seni hazırlamamı ister
misin?" "Evet lütfen"

Sapnap Karl'ın boxerını çıkarır ve iki parmağını yalayıp Karl'ın deliğine sokar. Karl'ın içinde dolan o kelebek hisssiyle birlikte gözünden yaş gelir.

K:Acıyo Mal hemde çok acıyo
S:Normal tabi
K:Gel bakalım alta kolay mı?

Sapnap daha da hızlandırır parmaklarını ve Karl'ın inlemeleri Sapnap'ın kendini tatmin etmesini sağlar.En sonunda Karl boşalır ve çok utanır.

S:Bebeğim utanmana gerek yok gayet normal bişey.Şimdi rahatla ve gecenin keyfini çıkar ;)

Karl Sap'ın söyledikleriyle rahatlar ve kendini ona bırakır.Sapnap ise Karl'a fazla rahatsızlık vermeden işini halletmeye bakar.Condomunu takar ve "Hadi bu işi bitirelim"der.

Sapnap yavaşça Karl'ın içine girer. Karl'ın inlemeleri artarken Sapnap daha da hızlanır. En sonunda Sapnap da boşalır ve beraber duşa girmeye karar verirler.Duşta ikiside yıkanırken Sapnap Karl'ın dudağına minik bir öpücük kondurur.Bu minik öpücük daha da derinleşir ve Sap'ın tekrar boşalmasını sağlar

S:Bana güvendiğin için teşekkür ederim bebeğim~
K: Seni seviyorum ölsemde dirilsemde seni her zaman seveceğim Sappy~
S:Bu kadar iyi bir insanı karşıma getirdiğin için teşekkür ederim tanrım.

Duş alırlar ve giyinirler.Pijama takımları sevgili pijama takımlarıdır.(Hello Kitty ve Kuromili diye düşündüm)Yatağın çarşafını degistirirler ve yatağa yatarlar.Karl Sapnap'ın göğsüne yaslanır, sarılarak uyurlar.

Sabah olunca çocukların kavga sesleriyle uyanırlar. Tubbo ve Ranboo George ve Dream'i ayırmaya çalıştıklarını görürler.Hemen Sap ve Karl karavandan inip çocuklara bakmak için dışarı çıktılar.Ama tuhaf bişey vardı. Bad ile Skeppy yoktu.

G: Sandivçimi niye caliyosun Dreaammmmmm.Seni karavanda öldurmezsem benim de adım George değil.Şerefsiz misin sen?!
D:GEORGE ABARTMA ARTIK! YETER YA KAC SAATTİR BAŞIMIN ETİNİ YİYOSUN.ALT TARAFI BİR SANDİVİÇ.AÇ OLDUGUNU BENDE BİLİYORUM AMA ABARTMA.YETER BU KAVGALARDAN BIKTIM BIK-TIM!!

George şaşkınlıkla Dream'e baktı.Gözünden bir damla yaş geldi ve karavana doğru koşmaya başladı.

D:George öyle demek is-

T&K: Naptigini sanıyorsun Dream!

D:Hassiktir ya of

Tubbo ve Karl George un peşinden koşarlar.

G:Ne diye o kadar sinirlendim.Ne diye o kadar bağırdım.Ne diye kavga çıkardım. Neden ben böyleyim. Ben Dream'i hak etmiyorum.Arkadas kalmak bile istemiyorum.

T:George sakinleş artık.
K:Bak ne dersin bu gece benle kal.Sapnap'in sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.İstersen kamp boyunca benle kal.Hm?
G:O kadar iyi arkadaşlarınız ki. O salak kafali Dream'i asla sevmedim zaten.İçimde son zamanlarda birkaç kelebek uçuştu ama-
K:Shh,tamam kendini daha fazla üzme.Hadi gel karavanın arka tarafında hava alalım.
T:Hem benim Sandivçimi yiyebilrsin:))
G:Gerçekten mi?
T:Tabikii
G:Siz dünyanin en güzel arkadaşlarısınız.

Uzun zamandır yoktum ozür dilerim telefon değiştirdim okuldu derslerdi derken biraz ihmal ettim kusura bakmayın.Aktif olmayalı baya gelişmeler var. Kitabımızı #2ye cikarmissiniz sizi çok seviyorum bunu siz olmadan yapamazdim.:) <33

Bı sonraki bölümde acaba Dnf barisacakmi????

•SONSUZA KADAR•  Karlnap♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin