Ben Han Jisung 20 yaşındayım ve üniversiteyi erken bitirdim.Bu gün yeni bir şirkette asistan olarak işe başlayacaktım.Sabah erkenden kalktım ve üstümü giyinmek için dolaba yöneldim.Giyime falan çok zaman harcamam açıkçası ama biraz özen göstermeliydim.Siyah oversize bir sweat ve altınada oversize bir pantolon giydim.Elimi yüzümü yıkadım, yemeğimi yiyip evden çıktım.Müzik dinlerken bir yandanda otobüsün camından dışarıyı seyrederek şirketin önüne geldim.İçeriye girdiğimde sarı saçları olan yüzü tilkiyi anımsatan şirin bir çocuk yanıma geldi.
"Merhaba.Siz yeni çalışan olmalısınız.Ben Yang Jeongin 19 yaşındayım""Merhaba Jeongin.Bende Han Jisung ama Han derler.Memnun oldum"
"Gelin Minho Hyungun yanına gidelim"
"Minho mu?O da kim?"
"Patronunuz"
"Ah,unuttum hadi gidelim"
Sohbet ede ede ofise geldik.Heyecanlıydım doğrusu.Jeongin kendi ofisine gitti ve bende kapıyı tıklatatak içeri girdim.Önümde sarı saçlı aşırı yakışıklı bi adam vardı.
Minhonun ağzından.
Yine sıkıcı bir iş günüydü.Eski asistanımla uzun süredir çalışıyorduk açıkçası ama bana karşı hislerinin olduğunu bilmiyordum.Gerçi sırnaşmak yada bilerek yakınlık kurmak,sapıkça cümleler kurmak aşk demekse.Ben Lee Minho.27 yaşındayım ve gayim.Odamda çalışırken birden kapı çaldı.Yeni asistanım olsa gerek.İçeri girdiğinde kafamı kaldırıp ona baktım.Hassiktir.Çok yakışıklı ve tatlıydı.Baya etkilenmiştim.
"Han Jisung?"
"Evet sizde Minho
olmalısınız""Evet benim.Geç otur bakalım"
Hanın ağzından
Sesi,gülüşü,yüzü,saçları,
gözleri,herşeyi çok çekiciydi-Hayır Jisung kendine gel!"Hakkımdaki belgeleri okudunuzmu efendim?"
"Evet okudum ve tecrüben yeterli"
Gülümsedi.Çok şirin gülüyodu.
"Ofisimi gösterirmisiniz efendim?"
"Hemen karşımdaki oda ha bide bana efendim demene gerek yok"
"Sevgilim derim bundan sonra"diye kendi kendine kısık sesle konuşurken duymuş olmalıydı.
"Bence daha erken ama bakarız"
Sıçtım.BİR DAKİKA NE BAKARIZMI?!ERKENMİ!?OLUCAKMI YANİ!?
"Aman Tanrım özür dilerim!"
Kızardığımı görmüş olsaki güldü ve yine çok tatlıydı."Sadece şakaydı"
Minhonun ağzından
Kızarınca çok tatlıydı.Zaten sincaba benziyo kızarınca dahada benziyo.
Ofisine gitmişti.Burdan onun ofisini görüyorum.Eşyalarını toplarken onu izliyordum.Çaktırmamaya çalışsada alttan alttan bana bakıyodu.Acaba rahatsızmı ettim?
Birden göz göze geldik.Bir şey düşünüyomuş gibi yaptım ve gözümü çektim.Sonra yanıma geldi.
"Bir sorunmu var?"
"Şey efendim benim halletmem gereken dosyalar hangisi?"
Bana efendim demesi sinirime dokundu açıkcası.
Hyung de bari.O kadar yabancımıyız?Aslında evet"Bekle getiriyim"
Ayağa kalkıp dosyalaraı ona uzattım ve gitti.
-
Vii ilk ficimm çok heyecanlı.Oylarınızı beklerim <8Minsung<3
Chanmin<3
Hyunlix<3
Jeongbin<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron mu sevgili mi?~|Minsung|
Fanfic20 yaşındaki Han Jisung 27 yaşındaki Lee Minho ile patron asistan ilişkisinden başka bir ilişki yaşamaya başlarlar MİNSUNG,CHANMİN,JEONGBİN,HYUNLİX