⇢ 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐚𝐦𝐞⇢

70 8 0
                                    

Choi Yeeun mindig is nagy rajongója volt az online játékoknak. Az egyetemista lány általában éjszakába nyúlóan játszott a barátaival, és szinte minden alkalommal sikerült felverni az egész épületet. Azonban egy különös éjszaka változást hozott az életében.

A "The game of end" mindig is nagyon népszerű volt, de a mai nap különleges volt. Choi Yeeun az egyik legjobb játékos volt, és ma végig akarta játszani az összes kihívást, hogy megnyerje a játékot. Az utolsó kihívás volt a cél, és a győztes 100 millió dolárt kapott volna.

Yeeun izgatottan ült a számítógép előtt, amikor egy hirtelen, éles zajt hallott, majd minden eltünt a környezetéből. A világ, amelyet ismert, eltúnt, és egy teljesen más helyen találta magát. Az első pillanatban a játék egyik világában volt, de hamar kiderült, hogy valami nem stimmel.

Hirtelen egy éles tárgy suhant el pár mm-re a szeme elől. Ekkor realizálta, hogy veszélyben van.

Yeeun szíve szinte a torkában dobogott, amikor megjelent előtte egy srác.
Majdnem vele egyidős lehetett.
Arca finom, törékeny vonásokkal rendelkezik. A haja rövid, fekete, frufrus és a homlokára esik.
Az arcát körülvevő haját hosszabb hajtincsek egészítik ki. Szeme barna. Testalkata vékony és fiús, magassága 190 cm körüli.

-Te még is ki a frász vagy-kérdezte az ismeretlen fiú komoly arccal.

A lány a hirtelen sokktól nem tudott válaszolni, így csendben maradt. Pár perc néma csend után válaszolt.

-YuChae vagyok.- mondta.

"Ilyen név egyáltalán van?" kérdezte magában a lány.

-Örvendek a találkozásnak YuChae, én Ni-ki vagyok.-mondta a fiú, majd kezet ráztak.
-Miért lőttél meg egy nyílal?
-kérdezte Yeeun Ni-kitől. A fiú értetlenül nézett rá, majd a hátuk mögül egy alak jött elől.

Ni-Ki gyorsan kapcsolt, így megfogta Yeeun kezét és futni kezdtek.
Lassan egy ház elé értek....

 ʈዞƏ ℊᏜmƏ ⋆ℱ Əɲᗬ 𝗘𝗡-[𝖭𝗂-𝗄𝗂 𝖿𝖿.]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon