Heeseung óvatosan belépett a fürdöbe, ahol elkezdte lekezelni sebeit. Csak egy alsó gatya volt rajta, de a fájdalom elviselhető volt. Ahogy a meleg víz enyhítette a testében lévő feszültséget, kezdett ellazulni.
Pár perc múlva azonban váratlanul egy kéz érintette meg a csipőjét ezzel megölelve az idősebb fiút.
Heeseung megdöbbenve fordult hátra, és ott állt Sunghoon, a nedves hajával és intenzív tekintetével.Nem mondta ki a nevét, csak némán figyelte Heeseung.
Ebben pillanatban a levegő is feszült lett, a fürdő csendje pedig csak a szívverésük zaját engedte át. "Heeseung..." - suttogta Sunghoon, miközben apró lépésekkel közeledett a fiú felé, mikor elé ért megfogta Heeseung állát, majd ismét megszólalt.
-Mindig meleletted leszek.-mondta csendesen.
A pillangók életre keltek Heeseung gyomrában, bár probálta tagadni azt amit a fiatalabb iránt érzet, egyszerűen képtelen volt rá, ezt főleg az is nehezítette, hogy tudta, hogy a fiatalabb is vonzalmat érez iránta.
Mindketten érezték a vonzalmat és a szenvedélyt kettőjük között. Sunghoon eleget téve érzéseinek, húzta magához az idősebbet, s ajkaira tapadt. Hee elöszzör le fagyott a hirtelen tetétöl, majd viszonozta a csókot. Csókjuk szenvedélyes volt, teli érzelmekkel.Ez az érintés, ez a pillanat mindent megváltoztatott. Aztán hirtelen a világ újra mozgásba lendült, és az áramló víz hangja elnyelte a szerelmesek sóhajait.
Heeseung és Sunghoon csak álltak egymással szemben, a csók után.
Aztán végre Heeseung megszólalt, suttogva, ahogy szavai elszálltak a párával teli levegőben.
-Tudod mennyire vártam ezt a pillanatot?-mondta boldogan egy mosolyal az arcán.
-Én is Hee.- válaszolta Sunghoon, majd még egy csókba húzta az idősebbet.Mikor elváltak Heeseung újra megszólalt.
-Nem tudom vissza fogni magam Hoon.
-Akkor ne tedd.-mondta, pimasz mosolyal.Heeseung hallgatva Sunghoonra egy kicsit se fogta vissza magát, rögtön közelebb húzta a fiút magához, majd csókokat hintett a nyakára néhány helyen megis szívta. Majd szószerint lerángata a fiú ruháit amiket a helység másik végébe dobott.
Heeseung újra a fiú nyakát kezdte el csókolgatni így haladt egyre és egyre lejjebb...
Sunghoon csak beharapva egyik ajkát figyelte azt amit az idősebb tett.
Míg végül Heeseung a nemi szervéhez nem ért, felpillantott Sunghoonra akin látszott, hogy élvezte a helyezettet. Heeseung elmosolyodott majd kezelésbe vette Sunghoon férfiaságát, erre felnyögött
ami Heeseungnak nagyon is tetszett.
A többit meg a fantáziátokra bízom ;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
ʈዞƏ ℊᏜmƏ ⋆ℱ Əɲᗬ 𝗘𝗡-[𝖭𝗂-𝗄𝗂 𝖿𝖿.]
Fantasia𝕿𝖍𝖊 𝖌𝖆𝖒𝖊 𝖔𝖋 𝖊𝖓𝖉 ⚡︎༞➶︎ A végjáték. Choi Yeeun egy egyetemista lány aki imád játékokal játszani, egyszer csak bekerül egy játékba ami valósággá válik. Vajon élve kijut?