Ship: dnf
FluffPov: Clay
Konečně nastal ten den kdy můj Gogy přiletí. Popravdě už jsem si naplánoval vše co budem dělat. Netrpělivě jsme vyčkával na letišti. Když oznámili že letadlo přistálo doslova jsem vyběhl k místu kde by měl být Gogy. Měl jsem na sobě svoji zelenkavou pro Gogyho žlutou mikinu a vyhlížel jsem malého Brita s modrou mikinou. Hned jak jsem ho zahlédl rozešel jsem se k němu a obejmul ho. ,,Clay!" Vypiskl nadšeně když mě konečně viděl naživo. Dočkal jsem se dne kdy jsem ho mohl obejmout a bylo to zrovna dneska a slibuju že ho nepustím zpátky. ,,Jaký byl let? Jsi unavený?" Zasypaval jsem ho otázkami když jsme šli k autu. ,,Let byl dobrý a celý jsem prospal." Usmál se na mě. ,,Tak to můžem někam jít ne?" Sedl jsem za volant on vedle mě. Celou cestu mi vyprávěl o tom jak se měl a jak se připravoval a všechno možné. Po příjezdu domů jsem mu pomohl s kufrem a ukázal mu můj pokoj. On se převlékl do pohodlnějšího oblečení a mohli jsme vyrazit. Cestou na oběd jsem ho chytl za ruku. Nevím jak se to stalo ale začalo pršet. ,,To je nějaké divné však nemělo?" Řekl jsem a šel na zastávku. Měli jsme to jen tak tak protože přišel velký slejvak. ,,Ale ne! Jak se to mohlo stát?! Proč." Nahnalo mi to slzy do očí. ,, Díky slejvaku se nikam nedostaneme." Dostalo mě to do kolen. ,, J-já se omlouvám. J-já jsem j-jen chtěl udělat krásný den a měl jsem se lépe podívat." Vjel jsem si flustrovane do vlasů a zatáhl za ně. ,,Neboj Clayi. Nechceš si jít aspoň zatančit do deště?" Vytáhl mě zpět na nohy.
,,Opravdu chceš? A-ale já to neumím." Posmutněl jsem ,,to nevadí." Silně mě zatáhl do deště který byl příjemný. Zacali jsme dělat blbosti do té doby dokud jsem nezakopl a nesletel dolů. ,, Bože Clayi jsi v pohodě?" Sedl si ke mě můj milovaný přítel se strachem v hlase. Já ho jen stáhl na sebe. Byly jsme k sobě tak blízko obličejem. Chytl jsem ho za zátylek a políbil. Jeho rty byly tak sladké jak vypadali. Když nám došel dech a odtáhli jsme se od sebe byl celý rudý.Pov: George
4:45 a budík mě budí. Aspoň dělá svojí práci. Neochotně jsem vylezl z postele a připravil se. Když byl čas odjezdu tak jsem si zavolal taxík který tu hned byl. Odvezl mě na letiště a já mu zaplatil. Následně jsem se odbavil a po oznámení letu nasedl do letadla. Hned jak jsme vzlétli jsme usl. Před přistáním jsem byl probuzen a informován o tom že jsme na Floridě. Jen jsme se sám pro sebe usmál. Jakmile jsem vyšel z letadla šel jsem pro kufr který jsem hned našel. Hledal jsem Claye když v tom mě někdo obejmul ,,Clay!" Vypiskl jsem nadšeně když jsem ho konečně viděl naživo. Dočkal se dne kdy mě mohl obejmout a bylo to zrovna dneska. ,,Jaký byl let? Jsi unavený?" Zasypaval mě otázkami když jsme šli k jeho autu. ,,Let byl dobrý a celý jsem prospal." Usmál jsem se na mě. ,,Tak to můžem někam jít ne?" Sedl si za volant a já vedle něj. Celou cestu jsem muvyprávěl o tom jak jsem se mel a jak jsem se připravoval a všechno možné. Po příjezdu k němu domů mi pomohl s kufrem a ukázal mi jeho pokoj. Já se převlékl do pohodlnějšího oblečení a mohli jsme vyrazit. Cestou na oběd jsem mě chytl za ruku. Z nějakého důvodu začalo pršet. ,,To je nějaké divné však nemělo?" Řekl a šel na zastávku. Měli jsme to jen tak tak protože přišel velký slejvak. ,,Ale ne! Jak se to mohlo stát?! Proč." Nahnalo mu to slzy do očí. ,,Díky slejvaku se nikam nedostaneme." Dostalo to Claye do kolen. ,, J-já se omlouvám. J-já jsem j-jen chtěl udělat krásný den a měl jsem se lépe podívat." Vjel si flustrovane do vlasů a zatáhl za ně. ,,Neboj Clayi. Nechceš si jít aspoň zatančit do deště?" Vytáhl jsem ho s úsměvem zpět na nohy. ,,Opravdu chceš? A-ale já to neumím." Posmutněl Clay,,to nevadí." Hruběji jsem ho zatáhl do deště který byl pro mě normální. Dělali blbosti do té doby dokud Clay nezakopl. ,, Bože Clayi jsi v pohodě?" Sedl jsem k té mé trubce. On mě však stáhl na sebe. Byly jsme k sobě tak blízko obličejem. Clay mě políbil. Jeho rty byly tak dokonalé. Když nám došel dech a odtáhli jsme se uhnul jsme pohledem protože mi hořeli tváře.
Další kapitola snad se libi psal jsem to v 22:43 a viď v 0:02. Dobré ráno! karamelka_987
774slov
Tobby_
ČTEŠ
Svazek příběhu [ DSMP one-shots]
Fanfictionpíšu one-shots na přání takže kdo by měl zájem pište