Ship: Beeduo
TW: sex, sexuální obtěžování, násilí, pokus o sebevraždu.
☞︎︎︎pribeh neni nijak spojeny s pribehem ,,Laska z britanie"☜︎︎︎
☢︎︎spisovatel zde pod tímto označením ☢︎︎★pohled Claye★
,,Takže víte jak ten kluk vypadá. Pracuje v restauraci Sea Shell. Pokud to pujde zkuste nenápadně. Je vám to jasné?" Rozhlednu se po
místnosti. Všichni přikývnou a čekají na rozkaz. ,,Dobre tak rozchod." Pokynu a sleduju jak odchází. Ja je samozřejmě nesleduju a nasedám do auta s Willem a Foolishem. ,,Jste připravený na toho sexy číšníka?" Neodpustil si Will a nastartoval. ,,Prosimtě radši jeď jinak nam uteče." Pokynu a on tak učiní. Cesta trvá asi půl hodiny jelikož naše pracovna je na kraji mesta a restaurace na druhé straně u moře. Když jsme stáli před budovou objevili se tu i Sap s Punzem. ,,Máme jeden pokus. Kdo to posere bude bez hlavy. Je to dost Jasné?" Opět přikývli a postupně jsme vešli dovnitř. Moc lidí tu nebylo asi jedna rodina s dětmi a jeden pár. Meli jsme štěstí že k nam přišla naše oběť.
,,Dobrý den pánové co si dáte?" Mile se usmál. Nevěděl co ho čeká. Jelikož stál čelem ke mě a zády k Willovi já mu přiložil nenápadně zbraň k podbřišku a Will si stoupl těsně za něj.★Pohled Tubba★
Začal jsem se klepat. Bože co jsem udělal?
,,Pokud chceš mít podbřišek v pohode tak bych být tebou šel s námi." Pronesl ten se zbraní a stoupl si. Teď jsem stál mezi dvoumi vysokými chlapy. Hlasitě jsem polkl a stál na místě. Proč tu nejsou furt ty kamery. Měl jsem nutkání jednomu z nich třeba vrazit ale to by dobré nebylo. Ten z brýlemi mě vzal za pas a vedl pryč. Rodinka se soustředila na děti ale ten pár šel k nám. ,,Dělejte rychle." Oh takže léčka. Skvělé. Před budovou mi ten se zbraní podal roušku ale já odmitl. povzechl si a podíval se na toho za mnou. ,,Můžu? Opravdu?" Zelená mikina přikyvla. Ani jsem se nenadál a ležel jsem na autě. Držel me jedním loktem a druhou rukou mě vzal za vlasy a zatahl za ně. ,, buď si vezmeš tu roušku nebo si tě hned a tady podám bez milosti. Je ti to dost jasné?" Jen jsem přikývl a vzal si ji. Když jsem se nadechl zamotala se mi hlava a já spadl na tu špagetu. ,,Dobrá práce Wille. Nalož ho do auta a jedem." slyšel jsem naposled a usl jsem.★pohled Ereta★
,,Erete! Potřebuju nějak obléct lidi." Mrkl na mě Jschllatt. Zvedl jsem se a přejel mu prsty po tváři. ,,Neboj se. Co za to?" Zeptal jsem se a sjel rukou až k jeho krku. ,,Jeden kluk. Pěkný kousek. Bereš?" To se mi zamlouvalo. ,,Kolik mu je a jak je vysoký?" přitáhl jsem si ho ke svému obličeji. On se však odtáhl. ,,17 let, 165centimetrů. Co myslíš?" Přešel jsem ke skříni a trochu ji prohledal. Zahlédl jsem maid obleček. Představil jsem si menšiho kluka a tělem mi projelo vzrušení. ,,Beru." Usmál jsem se a šel najit více maid dress. On mezitím odešel jelikož už jsou nejspíš tady. Miluju uplatky. Však ani netrvalo dlouho a Will mi sem donesl menšího kluka s kaštanově hnědými a lehce delšími vlasy. Byl opravdu nízký ale roztomilý. Přešel jsem k němu a začal ho převlékat. Měl celkem slušné tělo na jeho věk a taky dost ženské. Ty stehna bože. Přejel jsem mu rukou po hrudi a sjel až na břicho. Došel jsem pro provaz a dobře svázal.
★pohled tubba★
Cítil jsem jak nemohu pohnout rukama. otevřel jsem oči a zjistil že jsem někde v místnosti. ruudce jsem se zvedl do sedu a podíval se na své tělo. ,,Zlato. Neboj se a teď se nelekni." Začal se svlékat před mím zrakem. Prudce jsem zavřel oči a odvrátil od něj hlavu. Slyšel jsem jeho kroky ke mě a nasledně mě pohladil po tváři. Přejel mi palcem po rtech a vklouznul mi prsty do úst. Nechal jsem ho ale brečel jsem. ,,Budeš poslouchat a nebudeš zlobit jasný? a nebreč slzy ti nesluší zlato." Políbil mě a dostal se k mému krku kde mě začal kousat. Sykl jsem bolestí když mě kousl až do krve. Zajel mi rukou do vlasů a nasilím mě donutil se sklonit k jeho rozkroku. ,,J-Já nechci!" Ucuknul jsem hlavou ale on prostě... násilím mi ho dostal do ust. Sám pohyboval mou hlavou a udával si tempo. Popravdě nebylo mi z toho uplně nejlíp. Když se mi udělal do ust přikázal mi to spolknout. Když jsem tak učinil povalil mě na záda. ,,líbí se ti to?" Ja zakroutil hlavou. ,,To máš blbý." Strčil do mě penis a hned se ve mě začal pohybovat. ,,PŘESTAŇ PROSIM BOLÍ TO!" Vyjekl jsem a skoušel ho ze mě sundat. ,,Buď ticho nebo tě sám umlčím." Křikl po mě a přidal na rychlosti. Kdyby nekdo nevešel d dveří asi mi mě uplně roztrhal.
,,ERETE! Co to sakra děláš?! Však se bude prodávat!" Vyjekl po něm ten špageťák a zavřel dveře. mám pocit že se jmenuje Will. Ten eret mě vnechal být a oblekl se. ,,Ještě ho chudáka rozvaž." Přikázal Will a Eret tak učinil a podal mi spodní prádlo. ,,Co tu vůbec děláš Wille?" Jen jsem tiše poslouchal tuto konverzaci pouze ve spodním prádle. Měl jsem taky pocit že se pozvracím ale zatím se držím. Ležel jsem v klubíčku na pohovce a ignoroval okolní svět do té doby než na mě někdo šáhl. ,,Jsi v pohodě?" Zvedl jsem k němu hlavu a zakroutil na nesouhlas. ,,Vidíš erete?! Bozeee co jsi mu udělal." Přejel mi rukou po čele. ,,Nic jen mi udělal blowjob a trochu jsme si prohráli. Nic hrozného." Will si mě vzal na sebe a hladil po zádech. ,,Pojď radši se mnou." Vzal mě do náruče a nesl pryč. ,,Kde jsou záchody?" Tiše jsem pronesl a vzhledl k němu. ,, Em-jo tady." Položil mě na zem a já vešel do místnosti. Jak jsem čekal tak se stalo. Kvůli tomu Eretovi se mi zvedl žaludek natolik že jsem vyhodil obsah svého žaludku. Po chvíli přišel Will a hodil přeze mě kabát. ,,Děkuju." pronesl jsem a přešel k umyvadlu kde jsem si vypláchl ústa. ,,Wille? Co se se mnou stane?" Začal jsem se klepat. ,,Jak víš- no um ehhh. Omlouvám se. Prostě jak ti to mám říct? Bude dražba a ty se společně s více lidmi. Budou si tě kupovat bohatý lidí a většinou na sex... Opravdu mi to je líto." Sklopil hlavu. ,,No... Pěkné." Sesunul jsem se k zemi se slzami v očích. ,,Dobrý no. To je dobrý život." Rozbrečel jsem se. ,,Ne neboj se třeba nějaký ani nechcou jen sex. Ber to z té lepší stránky." Sedl si ke mě a hladil mě po zádech. Já se vyškubnul a vyběhl z místnosti. Běžel jsem do nějaké uličky. Cestou jsem si zapnul kabát jelikož byla zima.
,,Toby!" Slyšel jsme za sebou. Když jsem se otočil nikoho jsem neviděl. Nad tím jsem se usmál. ,,Ale ale." Někdo mě chytil a přehodil přes rameno. Mrskal jsem sebou aby mě pustil ale on byl silný. Opět mě donesl do místnosti s Eretem a zavřel za sebou. Ten chlápek co mě přinesl mi sundal ten kabát. Eret mě přitiskl ke zdi a oblékl mi nějaké šaty. Pak mi nasadil ještě nějaký obojek a pásky na ruce. Též mi oblékl nějaké podkolenky které mi zvýraznili stehna. Spoutal mi ruce s nějakým vodítkem. ,,Co to? Proč?!" Chtěl jsme něco udělat ale ten chlápek mě zase vzal a nesl někam. Před dveřmi mi zavázal oči šátkem a následně mě strčil do místnosti. ,,Dámi a pánové. Máme tu exkluzivní nabídku. Tobyas Smith, 17let. Kaštanové vlasy a pomněnkově modré oči. Vyvolávací cena je 500$." Někdo mě vzal za paži a přivedl blíž. ,,510$!" Někdo zvolal. Mám strach že si mě koupí někdo starý a z postele se ani nehnu.
,,520$!!" Ozvalo se z druhé strany místnosti. ,,600$!!" Hádám že to bylo od nějakých dveří. ,,Nikdo už nic? Ani vy? Dobře tak 600$ poprvé, podruhé, potreti prodáno!" Třikrát zaťukal a ta dána osoba si mě odváděla. Když jsme vyšli ven ovynul mě chladný vítr. Ten muž mi rozvázal šátek a mě se naskytl pohled na vysokého pohledného kluka. Jeho vlasy vlály v mírném vánku a jeho vůně se linula až ke mě a jeho oči byly překrásné. Měl na sobě klasický oblek a roušku. Neměl jsem slov ale věděl jsem že musím vzít roha. Udělal jsem krok do zadu a on nic. Otočil jsem se ale to už si mě za pas přitáhl k sobě. ,,Nikam je ti to jasné?" Se strachem jsem přikývl. Do háje. ,,Říkej mi Ranboo nebo pane chápeš?" Jen jsem přikývl. ,,Slova chci." Pevně me chytl za pas. ,,A-ano p-pane." Ranboo se usmál a chytl mě pevněji za pas. ,,Tak je hodná včelka." Netrvalo dlouho a přijelo černé auto značky mustang. ,,Omlouvám se pane za zpoždění byla nehoda někde tak jsem se musel zdržet." Z okénka vyhlédl muž z dalšími růžovými vlasami a čepicí pro řidiče limuzíny. Ranboo mi otevřel dveře a pobídl mi ať si jdu sednout. Já tak učinil a sedl na zadní sedačku auta. ,,Kam to bude pane domů nebo ještě se někam chcete stavit?" Zeptal se řidič a pohlédl na Ranbooa.
,,Nebudu ti lhát techno ale mám na něj docela chuť asi jeď domů." On jenom kývl a rozjel se. Bože mám pocit že jsem asi trošičku v háji a jestli se odsud nedostanu tak co si o mě sourozenci pomyslí absolutně nevim a proč jsem nic neudělal proč jsem nikomu nedal do držky kurwa proč... Po tváři mi stekla slza. Ranboo si toho všiml a slzu mi setřel. Následně se ke mně naklonil a pošeptal mi. ,,Neboj se všechno bude v pohodě ale prosím tě nebreč. Budu opatrný neboj se hlavně se neboj je to jediný co potřebuju neboj se."Opatrně jsem přikývl. ,,Ano pane jak si přejete." Otočil jsem hlavu k okýnku a kochal se výhledem. Rád se dívám na noční moře kdy jde vidět krásný měsíc a měsíční světlo se odráží od hladiny. ,,Ty Toby kde vůbec bydlíš? Bydlíš s rodiči nebo sám?" Otočil jsem hlavu k jeho tváři a mírně posmutněl. ,,Bydlím sám ale moje sestra s bratrem se bude bát o mně protože jsem dneska měl jít k nim až skončím v práci." Opět jsem otočil hlavu k okýnku a sledoval moře. ,,Aha no a můžu nějak napsat nebo zavolat nebo či co dáš mi jejich číslo?" Trochu jsem zpanikařil protože jsem si uvědomil že vlastně nemám mobil. ,, No jestli bys mi půjčil tvůj mobil tak asi klidně. "On na nic nečekal a vytáhl svůj mobil kde na kontakty a otevřel nový kontakt. Já mu tam napsal číslo na svého bratra a podal mu mobil zpátky. ,,Děkuji ti." Hned začal vytáčet číslo mého bratra však z druhé strany se ozval celkem naštvaný ponk.
,,Ano prosím?" Ponk zněl celkem naštvaně. Nebo mi podal mobil a já si ho převzal.
,,Ahoj brácha jen jsem tě chtěl dneska oznámit že nepřijdu za vámi jelikož se stěhuji." Omluvil jsem se a čekal co na to řekne. ,,A to se nám to nemohl říct dřív?! My tady na tebe ségrou čekáme a ty jsi prostě jen tak zavoláš že nepřijdeš protože přestěhuješ a to jsem o tom stěhování nemohli vůbec nic říct?!" Vyjekl na mě. Můj pohled sklouzl na Ranbooa. Vypadal celkem zmateně ale na jeho očích bylo vidět že má přísný pohled. ,,Omlouvám se. Musím končit." Nečekal jsem na odpověď s položil to. Mobil jsem podal zpět mému pánovi a znovu se otočil k okénku. Nekontroloval jsem své pocity a znovu mi po tváři stekla slza. Víc jsem se otočil k okýnku aby si toho nevšiml a taky to na chvíli pomohlo tedy do té doby dokud jsem nezačal potichu vzlykat. Ran okolo mě omotal ruce a stáhl na sebe a hladil ve vlasech. Odepnul mě a stáhl na jeho klín. Seděl jsem na něj obkročmo a brečel mu do hrudi. Přejížděl mi rukama po bocích až na zadek. ,,Dychej prosím." Opřel si hlavu o mé rameno. Jen jsem se na něj natiskl víc a objal ho. Auto zastavilo a řidič vyšel ven. Potom otevřel a Ranboo i se mnou se zvedl a vyšel do nějaké budovy. Techno mu otevřel dveře když vešel dovnitř. Postavil mě na zem a vedl mě do nějaké místnosti. Interiér byl do šedočerné barvy a moderní nábytek. Byla tu velká postel s mnoha polštáři a dvěma dekami. Přitiskl mě ke zdi a zajel mi pod tu sukni. Sundal si rousku kterou odhodil nějak do neznama. Líbal mě a různě provokoval. Polibky jsem oplácel jelikož mi nic jiného nezbývalo. Různě mě štípal a škrábal do stehen při čem jsem vzdychal ať uz bolestí nebo slastí. ,,Vzdychej víc." Dravě se vrhnul na můj krk a občas mě kousl. ,,Prosím víc!" Vzdychl jsem a poddal jsem se mu. On si rozepnul kalhoty a a přesunul se i se mnou na postel. Než mě na sebe posadil sundal mi spodní prádlo a posadil na klín. Ztuhl jsem a ani trochu se nepohl. I se mnou se zvedl ale hned na to mě hodil pod sebe a lehce mi roztáhl nohy. Bál jsem se že to bude stejné jako mi to udělal Eret ale on... On na to šel.. jinak. Prvně svlékl sam sebe jen do spodního prádla a nahl se nade mě. ,,Co se ti líbí?" Zněl jinak než před tím. Byl jsem z něj poměrně zmatený i z jeho otázky. Co se mi líbí? Popravdě sám nevím. Poprvé co jsem zažil to co jsem zažil bylo když mě Eret znásilnil... Nevím co mu odpovědět. Co si bude myslet... ,,J-já popravdě...
Jsem... Eh-" přerušil mě polibkem. ,,Jsi panic. Chápu. Dovol mi tedy ti něco předvést. Pokud svolíš." Přejel mi rukou po stehně s lehce mi nadzvedl nohu. ,,Ja- no dobře." Nevím jestli dělám správnou věc. ,,Natahni ruce nad hlavu." Přikázal. Hlasitě jsem polkl s učinil jeho požadavek. On mi přes hlavu přetáhl šaty a též je odhodil pryč. Sehnul se k mému břichu kterému daroval polibky. Od břicha jel až ke klíční kosti kde mi udělal pár fialových flíčků které vždy olízl. Z ničeho nic jsme to chtěl skusit taky. ☢︎︎Je 0:29 mě se motá hlava ale píšu dal!☢︎︎ Jeho ruce sjeli k mému malému Tobymu a začal mě vzrušovat. ,,P-pane." Vzdychl jsem mu do ucha s on úplně přestal. ,,Chci aby jsi vzdychal mé pravé jméno." Procedil mezi zuby a dál se věnoval mě hrudi. ,,A jak zní tvé pravé jméno?" Cítil jsem jak se jen usmál s znovu mi začal honit. ,,Daniel jméno mé." Vzal mě za bradu s políbil mě. Spolupracoval jsem s ním s když přidal lehce na rychlosti tak jsem ho od sebe odstrčil s vzdychal. Nad tím se usmál a přiblížil se k mému malému Tobýskovi a strčil si ho do úst. Celý jsem se napnul a s rozklepanou rukou jsem mu zajel do vlasů. Lehce jsem ho zatahal když začal pohybovat hlavou. Pokrčil jsem nohy a pročesával mu jeho husté vlasy. ,,Danieli~" Vzdychl jsem jeho jméno a zaklonil jsem hlavu. Přestal a dostal se zpět k mému krku. Měl jsem rychlejší dech a toužil po jeho rtech. On tu touhu viděl a dopřál mi ty jeho sladké rty. Jeho ruce se přesunuli k mým stehnům které trochu zvedl tak abych měl pokrčené nohy ale zároveň roztažené.
,,Neboj se chvilku to bude bolet ale přestane neboj." Políbil mi lícní kost a sedl si přede mě. Potom se zvedl z postele a došel až ke skříni kde něco vzal a schoval to za zády. Když byl zpět u postele sundal si boxerky a opatrně si na mě lehl. Jeho kamarád byl celkem velký a z toho jsem měl obavy. Jeho ruce sjeli na můj pas a následně se natáhl pro tu věc. Až teď jsem si pořádně prohlédl co to je.•time skip•
Probudil jsem se ve velké posteli sám a nahý. Nepamatoval jsem si co se včera stalo ale hned jsem si vzpomněl když jsem se posadil. Tělem mi projela bolest jako kdyby mě někdo bodl. Na posteli ležel župan s papírkem na kterém byl nějaký text. ,,DAL JSEM TI VYPRAT TO OBLEČENÍ TAK SI HO ZATÍM VEM :]"
I přes bolest jsem se zvedl a oblékl si župan který byl trochu větší. Chtěl jsem se rozejít ke dveřím ale podlomili se mi kolena. Měl jsem štěstí že Daniel zrovna vešel do místnosti a chytil mě. ,,V pohodě?" Vzal mě do náruče a nesl mě dolů. Když jsem chtěl odpovědět nevyšla že mě ani hláska. Vzhledl jsem k němu a on zas na mě. ,,Pěkně sis vyřval hlasivky." Zasmál se když mě pokládal na židli. Syknul jsem bolestí když jsem přenesl svojí váhu na zadek a lehl si na jídelní stůl. ,,Na prosimtě." Podal mi prášek i s čajem a sedl si vedle mě. Jeho ruka zajela pod župan a usídlila se na stehně. Zvedl jsem hlavu a spolkl prášek který jsem následně zapil. Pohladil mě a přisunul se ke mě blíž. Bolel mě celý člověk. Otočil jsem hlavu na Ranbooa a usmál se. Natáhl jsem k němu ruce a on si mě vzal na sebe. ,,V pohodě?" Přikývl jsem. Seděl jsem na něm obkročmo a hlavu měl opřenou o jeho hruď. ,,Co říkáš na včerejšek?" Zvedl mi hlavu a navázal oční kontakt. ,,B-bylo to úžasné." Zachraptěl jsem. ,,Chtěl by jsi to znovu?" Lehce se začal přibližovat. ,,A-ano." Šeptal jsem. Přiblížil se k mým rtům a lehce mi skousl spodní ret. Lehce jsem ho bouchl do hrudi a on se zasmál. ,,To bolelo." Postěžuju si a usměju se. ,,Ale prosím tě. Včera se ti to náramně líbilo." To byla pravda. Popravdě musím uznat že byl na mě opatrný, jemný ale i celkem tvrdý. A to doslova. Ukázal mi spoustu nových věcí, spoustu triků a taky že existuje milování kterým si partneři vyznají lásku. A to je ta věc. My nejsme partneři. Stále má možnost mě jen tak odkopnout a říct že mě už nechce. A já jsem takový idiot co se zvládne do někoho během chvíle zamilovat. Chtělo se mi celkem i brečet ale nemůžu furt ukazovat slabost.No nl•time skip•
Večer mi dovolil se jít projít. Slíbil jsem že se vrátím. Jenže neví že to nemám úplně v plánu. Přešel jsem k mostu a podíval se dolů. Teď mám možnost to celé ukončit. A-aspon všichni budou mít klid ode mě. Daniel si najde někoho jiného, Amy a ponk mají sami sebe to že by se jim ztratil bratr nic není. Rodiče by slavili. Přelezl jsem přes zábradlí a podíval se znovu dolů. Co když mě Dan ale miluje? Co když vše co si myslím je pravý opak? Zatrepal jsme hlavou a výdechl. ,,TOBY NE!" Lekl jsem se a smekla se mi noha. Někdo mě chytnul rychle za pas a držel mě. ,,Pusť mě prosím." Stekla mi slza. ,,Do háje proč bych to dělal? Toby... Já tě prostě miluju.."
3140slov
ČTEŠ
Svazek příběhu [ DSMP one-shots]
Fanfictionpíšu one-shots na přání takže kdo by měl zájem pište