În dimineaţa aceea soarele mă gâdila cu razele lui calde,făcându-mă să opresc visul pe care îl aveam.După ce m-am îmbrăcat,mirosul de cafea din bucătărie îmi făcea o poftă nebună să cer şi eu o ceaşcă,chiar dacă nu sunt un mare fan.
Am mers pe balcon să privesc răsăritul,iar pe bolta cerului erau păsările care păreau nişte umbre,privirea îmi aluneca în jos şi observam oamenii gospodari care mergeau la piaţă..
Însă,eram cu gândul la tot ce mi se întâmplase în toţi aceşti ani,dacă nu era Zayn să mă salveze,nu ştiu ce se putea întâmpla.
După 1 oră,cineva bătea la uşă insistent,vrând parcă să dărâme uşa,Zayn a venit la mine şi mi-a zis în şoaptă să nu fac gălăgie,să creadă că nimeni nu e acasă.
La 10 minute după,merg să văd dacă mai e 'acel' cineva acolo.Mă uit în stânga şi în dreapta,cobor până la etajul 2,eram doar eu în pijama.În faţa uşii era un colet cu un bilet ataşat pe partea dorsală a cutiei respective.Îl ridic cu grijă,gândindu-mă că poate fi ceva din porţelan,fiind aşa de greu.
-Zayn!Hai repede!
-Ce e şi asta?
-Hai să-l deschidem.
Avea un ambalaj din carton,însă era foarte tare.Zayn a încercat să îl rupă cu foarfeca,apoi cu cuţitul,apoi cu patentul,dar se pare că nu vom afla ce e în colet.L-am întors pe partea cealaltă şi am rupt biletul.Am mers în sufragerie,am stins televizorul şi m-am aşezat pe fotoliul cu iniţialele 'Z&X','Z'-ul provenind de la Zayn,dar 'X'-ul nu ştiu.Revenid la bilet,mirosea a parfum de damă,rujul ei roşu închis imprimat pe foaia albă şi un scris elegant,cu stiloul.
'Salutări,iubi-dubi!Sper că mă mai ţii minte,fata aceea blondă din copilăria ta.Ei bine,vreau să ne întâlnim mâine în parcul LittleRed,de lângă primărie.Am intenţia să vi cu coletul la mine,doar eu îl pot deschide.Sper să ne vedem cu bine,îmi este dor de îmbrăţisarea ta caldă şi parfumată
Cu dragoste Xandra'
Xandra e fata aceea de pe plajă.Cum de se cunosc?!E iubita lui şi mie nu mi-a zis nimic?
Ridicându-mă de pe fotoliu merg după Zayn care era acolo 'unde l-am lăsat'
-Scrisoarea sau biletul,cum vrei tu să-i zici,era pentru tine.
-De la cine?
-Xandra,zic eu înghiţind în sec.
-Ooo,iubirea mea!
'Iubirea mea',clar.Nu mi-a zis că are o prietenă?Ce om incapabil să comunice cu o altă fiinţă umană..
-Deci mâine mergi cu ea la întâlnire?,prefăcându-mă că nu ştiu nimic.
-Da,mâine vei sta singură acasă.Nu fugi,furi sau spargi ceva.
-Nu sunt copil mic..
-Hai nu te supăra,te scot la un suc,hai îmbracă-te.
Mi-am luat un tricou alb,asortat cu un pulover floral,blugi închişi la culoare şi nişte bascheţi.El a preferat ceva puţin mai elegant..chiar dacă era o simplă întâlnire între prieteni.
Pe drum,aveam căştile în urechi,ascultam melodiile din telefonul lui Zayn,erau aproape toate rock.Aşa că le-am dat jos,încruntându-mă spre el.
-Ce ai păţit?
-Nu îmi plac melodiile astea.Parcă sunt descreieraţi,strigă mai mult decât să cânte.
-Ei bine,ai cunoscut ceva despre mine.
-Aha,altceva ce ar trebuii să ştiu despre tine este..?
-Urăsc melodiile foarte romantice,sau cum le zic eu 'unsuroase'
-Poate 'siropoase'
-Aşa,da .Zâmbii el în colţul gurii.
Drumul spre cofetăria unde a plănuit să mergem era la vreo 15 minute de la bloc.Vroiam să încep o conversaţie nouă,dar nu vroiam să încep cu stângul.Aşa că am aşteptat să înceapă el.Am tot aşteptat până când am ajuns deja unde trebuia să ajungem..
Chelneriţa era o femeie frumoasă,care venea la noi râzând,întrebându-ne cu blândeţe ce dorim:
-Eu vreau o Cola .
-Mie..un cappuccino,zise Zayn.
-Deci,ce zodie eşti?
Începu să râdă de faptul că eu nu ştiu cum să vorbesc cu el.
-Nu vrei să începi greşit,aşa-i?
-Nu vreau să te abordez într-un mod prost,poate te superi.
-Nu am de ce,mai ales pe o fată aşa frumoasă ca tine.
Roşind la faţă,telefonul lui sună..merge afară,pentru că mi-a zis că nu are semnal aici.Stăteam pe canapea şi îl priveam cum striga la telefon.Chiar nu ştiam ce se întâmplă,dar când am vrut să mă ridic,chelneriţa aşeza cana cu cafea şi sticla pe masă.Zayn era foarte furios,venele lui erau evidente şi era foarte încordat.
-Ce s-a întâmplat?
-Am un prieten care şi-a deschis un magazin în centrul oraşului şi tocmai a fost jefuit.Şi mă pune pe mine să îi pun banii furaţi înapoi.Pentru el se pare că sunt fabrică de bani,dar nu îţi fă griji,am eu grijă de asta,dar şi de tine..
-Înfine.Ţi-a venit cafeaua.
-Îmi place când mă ignori,zâmbind dulce la mine.
-Atunci o voi face mai des.
-Sunt zodia gemeni.Tu domnişoară ?
-Berbec.
Nu am continuat din păcate conversaţia..Ajunşi acasă eu îi pregăteam costumul pe mâine,la întâlnirea lui.O făceam cu mare plăcere,mă tot gândeam la modul în care s-a comportat cu mine..aşa de drăguţ.Sper doar că nu m-am îndrăgostit de el,doar pentru că m-a linguşit..are farmecul ăsta sincer..
Scuze că nu am mai postat,sper să vă placă.. Mulţumesc oricum