Tam ayağa kalkıyordum bi tane çocuğa çarptım çocukla birlikte yere kapaklandık. Benden gülmekten karnıma ağrılar girdi çocukla birlikte güldük. Çocuk ayağa kalktı benide kaldırdı.
Hassiktir lan bu bana çarpan nöbetçi çocuk
"Aaa bugün sana çarptım çocuk değil misin sen?"
"Evet oyum ama benim adım çocuk değil Batuhan yani çocuğu kişi batu der"
"batu anladım bende Begüm buda en yakın arkadaşım sıla"
"Merhaba"
"Adlarınızı biliyorum"
"Anlamadım?"
"Yani memnun oldum tanıştıma"
"Bizde"
Batu bu dediğime sırıttı.
"Ya siz nereye gidiyorsunuz"
"Eve gidiyoruz şimdi"
"müsait seniz bizim tayfayla gezebilirsiniz"
"Biz mi eyer gezmek isterseniz söyliyim bizi kimse sevmez bence takılmayın."
"Niye takılmayalim canavar mısınız Allah Allah hadi gelin bizimkilerin yanına gidiyoruz"
Çantamı sırtıma koydum sessizce yürüdük. Sılaya baktım konuşmaktan istiyordu ama konuşamıyordu
"Noldu sıla"
"Ya bizi dışlarlar mi"
"Dışlamazlar çünkü sizi tanıyorlar ve nerden tanıyorsunuz derseniz bir kişi sıladan hoşlanıyor"
Sıla şaşkınlıkla döndü
"Batu kim söylesene merak ettim lütfennnnn"
"Olmas söyleyemem"
"Nolurrrr"
"Hayır"
"Yalvarırım nolur"
"Hayır dedim yaa"
Sıla ve batunun konuşması çok komikti. Gelmiştik orda erkek tayfası ve birkaç kız vardı. Batu bizi onlarla tanıştırdı bizde onlarla.
"Ya valla adım sırf Furkan diye yok furkanlar aldatır yok böyle yok şöyle ya ağlicam abi her Furkan aynı değil aaaa"
Herkes Furkanın dediğine gülmeye başladı.
"Yani furki ne diyelim şimdi"
"Abi döner mi gömsek"
"Ne Ömer mii???"Furkanın bu dediği şeye herkes güldü hatta sıla yere yapıştı.
"Şaka maka döner gömek ama parkta böyle haaaa"
"Tamam ben şuradan dönerleri alıyım"
Ece ve Ömer gittikten sonra sohbet etmeye başladık.
"Sıla sana birşey demem lazım ya"
Anlamsızca Furkana baktık"
"Benimle evlenir misin??"
"Ne diyon olm ne evlenmesi o çıkma teklifi değil miydi dksk"
"Ha pardon"
Furkan sılanın ellerini tuttu ve gayet ciddiydi sılada Furkanın gözlerine bakıyordu.
"Sıla ben seni uzun zamandır beri tanıyorum ama sen beni tanımıyordun ama şuan biraz olsa kaynaştik seninle ben seni seviyorum benimle çıkar mısın ama diyorsan şuan olm-"
"Ya mal mısın tabikide çıkarım seninle hayatım"
Birbirlerine sarıldıktan sonra dönerleri aldık ve yemeğe başladık Furkanda gizliden bizi çekmiş.