yirmidört

58 2 0
                                    

Medya: sıla

"oha Furkan bu ne hâl sevgilim"

"Sıloş bişey yok ki"

"Yüzün un ama"

Hemen elindeki  peçeteyle  yüzündeki unları temizledim ve yaktı tavaya baktım.

"Furkan bune"

"Tava "

"Ne yapmaya kalktın "

"Kek"

"Bunun içinde kek mi yapılır"

"Yapılmaz mı"

"Yapılmaz tabi artık çöp oldu tavan aferin"

"At gitsin "

Furkan elindeki telefonla sürekli ilgileniyordur.Bende şüpheleniyordum tabi .

"Furkan canım bir telefonuna bakabilir miyim"

"Bidakka bekle"

Telefonuyla hala ilgileniyordu.Buda beni sinir ediyordu.Hemen bir koltuğa oturdum Furkan'ın telefonu vermesi için onu izliyordum ama hala ve hala telefonunu vermiyordu.

"Furkan ne yapıyorsun"

"Bidakka tatlım bekle biraz"

"Furkan gidicem arrik"

Beni umursamadı .Şaka mı bu çantamı alıp ayakkabılarımıdq giyip tam çıkıyordum.

"Sıla nereye noldu!"

"Ya bi git Furkan bitti ilişkimiz"

"Ne"

Durup kalmıştı onu umursamadan  merdivenlerden iniyordum ki Begüm Ömer ve eceyi görmüştüm.

"Sıla nereye noldu"

"Furkandan ayrıldım bu ilişki yürümüyor anladınız mı beni ve asla yanımda Furkan'ın ismini duymicam aynı ortamda bile durmak istemiyorum"

Onları dinlemeden aşağı indim sinirle arabadan inen batu ve meleği gördüm.

"Yeni mi geldin sıla"

"Ben gidiyorum burda kalamam"

"Neden noluyor sıla"

"Ben bu ilgisizliğe cidden dayanamam ben furkandan ayrıldım kendisini biliyordur ona söylersiniz iyi günler size"

Telefonum kapalı oldu için hiç açmamıştım.Telefonumh açıp herkesten bir aramam ve mesajlar vardı.Hemen mesajlara tıkladım.

Taksim nokta grubu

Furkan: balım açar mısın bak deliricem.

Begüm:kk bak çocuğun ağlamaktan gözleri gitti açar mısın meraktan öldürme

Furkan ve Sıla'nın konuşması

F: sevgilim bak yanlış anladın yemin ederim.

F: sevgilim bak deliricem artık lütfen açar mısın.

F:bak telefonu vermememe en dedim çok önemli ama sana söyleyemem anladın mı bak ben sana yeterince ilgi vermiyor muyum canım bak aç nolursun lütfen deliricem

Begüm ve sıla

B: aşkım bak çocuk neredeyse ağlamaktan bayılıcak neredeysen çabuk gel

B-sıla bak biz hastanedeyiz seni sayılıyor********hastanesi gel

Gözlerimi açmamla şok yaşamıştım . Kalktım gibi hemen vir bir taxsi durdum hastaneye gittim.

"Merhabalar ben Furkan demirciyı görmek istiyorum"

"Siz neyisiniz"

Hemen durdum  nedicektim ki çocuktan ayrılmıştım.

"Ben arkadaşıyım"

"Anladım soldan ikinci"

"Teşekkürler"

Hemen koşar adımlarla kapıyı açtım o anlık şokla napıcağımı şaşırmıştım.Furkan bildiniz gözümün önünde canlı canlı oturuyor.

"Sen şimdi benden ayrıldın mı."

Kollarımı bağlayarak.

"Evet istersem ayrılırım sana mı sorucam"

"Odadan çıkar mısınız"

Kapı sesleri.

"Seni yanıma çağırmak için illa hastanelik mi olmam gerekiyor sıla "

Sadece susmuştum.Bana yavaş yavaş üstüme yürüyordum .dengemi kaybedip koltuğa düştüm yine yaklaştı.öpmeye kalktı ve istediğini elde etti . Oha diye bağırdım.

"Napiyorsun be"

"Son nefesime kadar seninleyim sen benden vazgeç ama ben senden asla vazgeçmem.

"Sen beni aldatin bi kere."

"Oha sıla seni niye aldatim"

"Ee bilmem doğru ya telefonunu bana vermedin ve biseyler siliyordum."

"Daha konuyu bilemeden konuşma Sıla ve senle çıkıyoruz anladın mı."

"Ya bi git işine anlat ben neyi bilmiyor muşum"

"Söyleyemem"

"Öyle mi"

Çantamı alıp kapıya yöneldim.

"Bidaha karşıma çıkma furkan"

_______________________

Acaba Noluyor sizce furkan ve sıla ilişkisi bitmeli mi?

Ege hakkında ne düşünüyorsunuz.

Nöbetçi🖤TestingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin