BÖLÜM 1

35 7 9
                                    

meraballaaaarrr. ben emine bu kitabı zeynocum ile beraber yazdık umarım beğenirsiniz oy kullanmayi ve yorum yapmayı unutmayin iyi okumalar😙

🌊

"ya oğlum ver şu telefonu ya insanların özeli mi karıştırılır ya"

" bak şuna da istek at hesabı özelmiş."

" ver bir Murat bakayım"

"al bak"

@namazayolculuk3

"cidden güzelmiş ha"

" at istek"

" dur lan atiyorum"

evet kendimi tanıtmak isterdim fakat tanıtmıyacağım neden mi? çünkü canım istemiyor. neyse şaka. ben Mustafa. 17 yaşında bir lise öğrencisiyim Eskişehir'de yaşıyorum terazi burcuyum. buda Murat ev arkadaşım aslında ilk başta pek yakın değildik ama bana çok Zor durumdayken yardım etti. bu yüzden onun yeri bende ayrı o benim kırmızı çizgim.

" Mustafa mesaj geldi"

"@namazayolculuk3 takip isteğinizi onayladı"

" Mustafa işletelim mi? nolur"

" Yok olmaz ayıp"

böyle şeyler yapmayı çok sever. geçen gün yazdığımız kız, erkek bir gay çıktı. hayatı işletmek olmuş bu adamın cidden neyse ben terbiyeliyim Allah'tan. engelleyebiliyorim onu. tam ikna ettim onu gördüğüm şeyle ağzım açık kaldı.

@namazayolcukuk3:kimsin?

" oha oah bak işte ben demiştim"

" yaw Murat yine gay biri çıkmasın başımızı belaya sokma he"

" yaw ne alakası var Mustafa hem gay olsa ne olur ben varım"

evet, evet ve evet anladınız sanırım. Murat bisexsuel. ama ne olacak ben onu bu haliyle de sevirum.

@mustafajoleadam: ismim yazıyor yalnız

" ne biçim konuşuyorsun lan kızla ver şu telefonu ben yazarım"

mesaji sildi

@mustafajoleadam: hayranınım namaza yolculuk hanımcım.

@namazayolcukuk3: akli dengen yerinde değil sanırım.

@musatafajoleadam: sana deli oldum ben hayatım.

"yaw gerçekten yılışık bir herifsin sen murathan.

ASUMAN

"Lale! ver şu telefonu"
Lale ile koltuktan koltuğa atlayıp duruyorduk. en sonunda gücüm tükenip laleye yenik düştüm. nefes alışverişlerimi kontrol etmeye çalışırken bir taraftan da laleye laf yetiştirmeye çalışıyordum.

" bak lale! alt kattaki bunak gelecek evden tekrar mı kovulalim"

çünkü bu 3. evimiz hepsi de Lale ve ezgi'nin yüzündendi. Ezgi sonunda umudunu kaybedip bizden ayrılmıştı ama Lale ve ben hiçbir şekilde ayrılamıyorduk. Allah'ım bu kız nasıl yakamdan düşecekti? bunu bilemeyip kaderime razı oldum. laleyi koltuğa tekrar oturtup adının sadece Mustafa olduğunu bildiğim çocuğa cevap vermeye koyuldu.

İŞLETMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin