Вампіризм — не прокляття, як про нього кажуть в серіалах і любовних романах. Це просто інше життя. Ти так само ходиш на роботу, спілкуєшся з рідними і колегами, шукаєш себе, займаєшся улюбленим хоббі. Проте до такого «звичайного» життя додаються свої «незвичності», такі як надприродні швидкість і сила, здатність гіпнотизувати, гіперпотужні емоції, надприродні здібності, які вампіри називають даром.
Ну і харчування. Не звичайною їжею, а кров'ю. І лише тобі вирішувати, як жити: вбивати невинних людей, аби задовольнити свої потреби надовго, чи пити тваринну кров, яка закупорить твою спрагу хоч і ненадовго, проте ця жертва не дасть померти живій людині, яка комусь дорога. Мені до душі варіант із тваринами. Хоч вони також ні в чому не винні, як і люди, та їх мені не так шкода. Можливо, все таки у цьому трохи винна моя вампірська натура?
Тепер повернемось до мене. Я стала нареченою. Нарешті. Як я цього хотіла! Хоч і не казала цього напряму. Та тепер Віктор сказав мені ці заповітні чотири слова. І я відповіла йому: «Так!». Ще жодного разу не пошкодувала. І навіть не нервую перед весіллям. Що дивно для мене. Зазвичай мене всю трусило перед якимись важливими подіями. А тут взагалі жодного страху. Зовсім скоро я стану дружиною. Його дружиною. І, впевнена, буду найщасливішим вампіром планети.
Ми заживемо всі в одному нашому великому домі. Скільки би не заходила розмова про пошук мною і Віктором житла, всюди втручувалась мама і запевняла, що Віктор буде жити з нами. В одному будинку. Віті не дуже подобалась ця перспектива. Він не сильно хотів бути тим самим зятем, що живе у тещі. Але це традиція: Кирило переїхав сюди після весілля з Катею, потім і Міша з Веронікою. Тепер настала Вікторова черга. Цього було не оминути. І тому, усміхаючись, він погодився. І я була цьому рада.
Більше в наш будинок не прийде небезпека. Нас не атакуватимуть чужинці. Не знайдуться прибацнуті на голову месники. Хоча я все таки опускаю один момент. Бути вампіром — значить жити інакше. І бути на волосину від смерті. Бо кожен вампір, який не згоден із тобою в плані світогляду, стирає тебе з цієї планети. Та мені це більше не загрожує. Чи все таки?..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Червоний місяць
VampireФінал трилогії «Під Місячним Сяйвом». Ніхто тепер не завадить їм: Саша і Віктор нарешті разом і в безпеці. Вони щасливі чоловік і дружина. Весілля всією родиною, подорож у Львів, щасливі моменти лише удвох. Після повернення додому життя вертається у...