Моє щасливе життя знищено.
Після смерті батька я завжди гналась в пошуках справжньої любові. Сімейної і не тільки. Шукала людину, із якою мені буде затишно, приємно і безпечно.
Шукала щастя.
І знайшла Злив.
А потім виявилося, що це саме щастя, за яким я бігала, знайшлося декілька років тому, в літньому таборі. І з цим щастям мені довелось попрощатися, навіть не взявши контактів.
А тепер це щастя лежало під моїм тілом, без жодних ознак життя.
Нитка звисала з моєї душі, більше не знаючи, де її продовження.
Половини роз'єднані.
Точніше, інша половина зникла.
Повільно піднявши голову, я глянула на поле бою крізь завісу сліз. Вампірів ставало дедалі менше. Із ледь-ледь відчутним полегшенням я збагнула, що решта моїх друзів та рідних живі та неушкоджені. Але легше на душі все одно не стало.
І тут я побачила її.
Ту, хто зруйнував мене остаточно і безповоротно. Вона стояла в кінці галявини і намагалася схопити своїм даром когось із наших. Її рука була витягнута і ворушила пальцями.
Я запалала. Вона знищила мене. Душа закипіла, я відчула, як вогонь мого серця виливається за краї. Знову гнів наповнює мене.
Ні, їй не вдастся більше нікому зашкодити.
Я подумала про кожного незнайомого мені вампіра, що боровся проти нас. Впала над Вікторовим тілом і сперлася руками об землю, щоб ні в якому разі не зачіпати його. Потім заплющила очі і закричала з усіх сил. Спрямувала вогонь на всю галявину.
Але задіти своїх ні в якому разі не можна.
Сила всередині взірвалася і куполом відштовхнулась від мене. Розлетілась по всій галявині.
Я кричала і кричала. Гнів не залишав мене, але крик допомагав силі розтікатися. Так мій дар відчував, що я справді гніваюся.
—СТОП!
Я вигукнула це сама до себе, щоб вчасно зупинитись.
І зупинилась. Розплющила очі, підняла голову.
Вони палали. Всі посіпаки Махаонців горіли у вогні. Жоден, крім моїх близьких, не лишився осторонь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Червоний місяць
VampirФінал трилогії «Під Місячним Сяйвом». Ніхто тепер не завадить їм: Саша і Віктор нарешті разом і в безпеці. Вони щасливі чоловік і дружина. Весілля всією родиною, подорож у Львів, щасливі моменти лише удвох. Після повернення додому життя вертається у...