Tokyo Revengers Oneshot: Mikey x Reader! (💜)

2.2K 5 3
                                    

𝐖𝐨𝐫𝐝 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭: 323 words

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛𝑠𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤. 𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢. "𝑆𝑜...𝑌/𝑁. 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑎𝑠𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔.", 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑦𝑠.

𝑌𝑜𝑢 𝑡𝑖𝑙𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦. "𝑌𝑜𝑢'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑦. 𝑌/𝑁, 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢."

𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠. 𝐼𝑡'𝑠 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑟𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑒𝑠𝑐𝑎𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ. 𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑠𝑜 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙. 𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑑 𝑎𝑙𝑜𝑡 𝑎𝑑𝑣𝑒𝑛𝑡𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦.

𝑂𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑠𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢'𝑣𝑒 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑 𝑝ℎ𝑦𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑐𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚 𝑜𝑟 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑦 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑐𝑡 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒. "𝑌/𝑁! 𝐻𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑒𝑑?" 𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦.

"𝑌𝑒𝑠. 𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡-.." '𝑆ℎ𝑎𝑙𝑙 𝐼 𝑡𝑒𝑙𝑙 ℎ𝑖𝑚 ℎ𝑜𝑤 𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙?' 𝑌𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡. 𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠. "𝐼 𝑎𝑚 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑦𝑠 𝑖𝑛 𝑎 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑠𝑜𝑓𝑡 𝑡𝑜𝑛𝑒. "𝐼..𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝐼'𝑣𝑒 𝑓𝑎𝑙𝑙𝑒𝑛 𝑖𝑛 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢.", 𝑌𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑝𝑙𝑦.

𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑐ℎ𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎 𝑘𝑖𝑠𝑠. 𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑝𝑟𝑖𝑠𝑒𝑑 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦𝑒𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚. "𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜, 𝑌/𝑁.

𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑜.", 𝐻𝑒 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟𝑠. 𝑌𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒 𝑤𝑟𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢. "𝑆𝑜 𝑑𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎..𝑖𝑑𝑘 𝑑𝑎𝑡𝑒 𝑚𝑒?", 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑠𝑘 𝑎𝑤𝑘𝑎𝑟𝑑𝑙𝑦. 𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢. "𝑂𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒.

𝐼'𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎𝑠𝑘 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑜𝑜 𝑠ℎ𝑦 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒....𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑔𝑜𝑟𝑔𝑒𝑜𝑢𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑒𝑎𝑠𝑖𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑚𝑦 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑡ℎ. 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑌/𝑁." 𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦 𝑔𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑎 ℎ𝑢𝑔.

"𝑇ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑀𝑖𝑘𝑒𝑦. 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜. 𝐴𝑛𝑑 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑦𝑒𝑠. 𝐼 𝑎𝑚 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑎𝑛 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢.", 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑦. 𝑌𝑜𝑢 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.. 𝑖𝑛 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛. 𝑌𝑜𝑢 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝. ♡︎

꧁𝑹𝒆𝒂𝒍𝒎 𝒐𝒇 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕𝒔꧂Where stories live. Discover now