1.BÖLÜM

26 0 0
                                    

"Kızım hadi uyan arkadaşın geldi seni bekliyor çabuk ol!" Sabah annemin çağırmasıyla uyandım.Hemen yatağımdan zıplayarak kalktım ben normal olarak kalkamam zıpladım tabi arada yorganla yere yapışdım. Neyse sonuçta yatağımdan çıkmış oluyorum. Hemen dolabımın karşısına geçtim. Askıdan okul formalarımı aldım. Dizimin bir karış üstünde biten eteğiyimle mavi lakosumu üstüme geçirdim. Saçlarımı da atkuyruğu yapıp odadan çıktım. Zaten saçlarım düz olduğu için uğraşmama gerek yok. Merdivenlerden aşağı inip mutfağa geçtim. "Günaydın millet "
"Günaydın canım "
"Günaydın kızım"
Günaydın faslını geçtikten sonra sofraya oturdum. Önüme yiyeceklerini almaya başladım. Sofrada bir eksiklik gibi hissediyorum. He babam eksik
"Annem babam nerde "
" Kızım baban bugün toplantısı varmış erken çıktı "
"He tamam "
Bundan sonra da kahvaltı boyunca hiç kimse konuşmadı. Kahvaltımızı yapıp sofradan kalktık. Ben annemi öpüp çantamı alıp mutfaktan çıktım. Hazal da arkamdan çıktı.Hazalla biz ortaokuldan beri aynı sınıftayız. Birbirimizi için canımızı bile verebiliriz o derece arkadaşız işte
" Kızım baban yok ya bugün siz yürüyerek gidin "
" Tamam anne " diyip ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Merdivenlerden inip yürümeye başladık.
" Nur, Emreyle aranız nasıl gidiyor "
" İyi gidiyor "
" Nur sen bu aşkının da mı gerçek aşk olduğunu düşünüyorsun?"
"Evet bence öyle "
" Sen çok şıpsevdisin yani birine aşık olursun "
" Biliyorum çok şıpsevdiyim ama bunun gerçek aşk olduğunu düşünüyorum. "
" Tamam sen bilirsin ama ben hep senin yanındayım. "
" Biliyorum iyiki varsın " diyip Hazal ' a sarıldım. Tamam yolun ortasında sarılmak normal olmaya bilir ama biz zaten normal değiliz ki. Yol boyunca hiç bir şey konuşmadık. Okula gelince okula şöyle bir durup baktım. Okulum İstanbul da tanınan bir özel okul "ÖZEL UMUT KOLEJİ"
Bu liseye gitmek kolay değil, okulun yıllık parası çok fazla olduğu için herkes gelemez.Ama babamın " SOYKIR HOLDİNG " olduğu için gelmem çok normal. Ama bazen bu hayatı hakettiğimi düşünmüyorum. Aman neyse diyip okula yürümeye başladım. Hazalla sınıflarımız farklı olduğu için ayrıldık.Hazal 12-A ben 12-B yim
" Görüşürüz canım "
" Görüşürüz Hazal" deyip elimle öpücük yolladım. Hemen sınıfa geçip sırama oturdum. İlk ders Matematik olunca sıraya kafamı uzattım. Gözlerimi kapatıp uyudum
...................
Omzumdan dürtülmemle kafamı kaldırdım.Ne yani teneffüstemiyiz. Ders boyunca uyumuş muyum? Tabi babam zengin olunca uyandırmıyorlar. Paraya bak be açmadığı kapı yok,neyse kafamın üstünde bana şaşkınca bakan Emre'ye baktım.
" Merhaba Emre"
" Merhaba Nur,konuşalım mı? "
"Olur konuşalım. " Eliyle dışarıyı gösterince sıradan kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Emreyle bahçeye çıkıp bir banka oturduk.
" Nur sen çok güzel bir kızsın sen daha iyilerine layıksın senle ilişkimiz maalesef ki yürümüyor bence senle yolumuzu ayıralım."
" Neee!!! , ben sana güvenip senle çıkıyorum ama sen güvenimi boşa harcayıp defolup gidiyorsun,ben sana güvenmiştim be "
" Üzgünüm Nur senle olmuyor görüşürüz. "
Deyip defolup gitti. Bu kadarmıydı yani çık canın sıkılınca ayrıl neden hep aynı şeyler oluyor? Neden hep aynı laf ağızlarında geveliyorlar? "Sen çok iyi bir insansın,çok güzelsin senle ben olmuyoruz hadi görüşürüz" deyip gidiyorlar.Ağlamaya başladım.Yanıma Hazal geldi
" Ne oldu Nur niye ağlıyorsun? "
" Yine sen haklısın Hazal diğerlerini gibi Emre de beni bırakıp gitti aynı şeyleri geveliyip gitti Hazal." Ben her sevgilimden ayrıldıktan sonra bir ay depresyona giriyorum ona neden güvendim ki diyorum ama sonra bu belki doğru bir seçimdir belki deyip onlara inanıyorum ama artık böyle olmıcak depresyon falan yok hayatıma devam edicem.
"Üzgünüm canım ama erkekler böyle "
"Bundan sonra yok depresyon onlara istediğini vermicem onlar rahatsa ben de rahatım "
" Aferin benim kardeşime güvenme onlara "
Bundan sonra kararım kesin bidaha onlara inanmıcam, artık kararımı verdim.
..........
Diğer dersler öyle böyle geçti. Okul çıkışı vakti gelince Hazalla beraber okuldan çıktık. Beraber eve yürümeye başladık. Eve yaklaşınca " Görüşürüz seni seviyorum Nur " deyip evine doğru yürüdü. Bizim evlerimiz villa yani bu mahallenin hepsi villa Hazallın ailesi de zengin olduğu için öyle işte " Bende "
.........
Eve girip odama gittim. Yatağıma girip gözlerimi kapattım.Hayatımın nasıl değişeceğini düşünmem gerek,hayat böyle gecmiyor iste...
ARKADASLAR ASLINDA BÖLÜM DAHA ERKEN GELİCEKTİ AMA KAYDEDİLMEMİŞ BU YÜZDEN GEÇ GELDİ SİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ
Okunma ve voteler artarsa çok seviniriz görüşürüz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞIPSEVDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin