Всі веселились поки Бражник не впустив акуму в Хлою Боржуа вона шукала мене щоб помститись.Що я її не пропустила на вечірку за її нахабну мову.Марінет і Адріан пішли до туалету щоб перетворитись на героїв.
Марінет:Тікі цяточки.
Адріан: Плаґ когті.
Поки герої шукали Хлою.Вона нашла Мілану.Щоб помститися.Хлоя:Мілана виходь я тобі нічого не зроблю лише помщюсь за Адріанчіка.
Мілана:Хлоя він не твій хлопець чому ти так себе ведеш?
Хлоя:Він мій тільки мій.
Мілана:Хлою там не написано що він твій і він зустрічається з Марінет.
Хлоя:Як він з ней зустрічається з цією Дюпен-чен?пекаркою яка тільки макарони і продає.
Мілана:Так і ти про неї не кажи нахабна дівка.
Хлоя:Що ти там сказала.Я зараз татові зателефоную.Автор:ой вона не змінится.
Леді баг Супер Коте я тут.
Леді баг:так іди до Мілани.
Супер котик:гаразд .Мілано ти де?
Мілана:я тут Коте
Супер котик:зараз почекайКотик відвів Мілану в безпечне місце.А леді баг сражалася(я не памятаю як на українській)
Супер котик :Мі леді ти як
Леді баг:Все добре Котик.Супер Шанс.Зеркало я не розумію що робити.
Супер котик:Леді баг ти завжди знайдеш вихід.
Леді баг:Я знаю котику але я не розумію.О зрозуміла треба проектор і котоклізм.
Супер котик:Гаразд.скажеш коли потрібно
Леді баг:Так ось так поставила проектор зеркало і фото Мілани
Хлоя:о Мілано ось ти де?
Котик:Мілано ти чому пішла.Рена вже сиділа і озвучила Мілану
Рену руж:Котик я хотіла вам допомогти
Котик: гаразд. Мілано будь обережна
Рена руж:(Мілану озвучує Рена Руж):Гаразд не переживай все буде добре.Хлою я тобі потрібна так давай.
Леді баг: котик давай.
Супер котик:Котоклізм
Леді баг:Метелик лети.Чудесна Леді баг.Хлою на тобі талісман який буде захищяти тебе від акуми
Хлоя:Мені нічого не потібно Леді баг.Вечірка закінчилась всі пішли додому а Роуз пришла з репетиції.
Ну якось так.В мене не дуже отримується але я стараюсь
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ми-Леди и котик-Нуар
Fiksi Penggemarя пишу на українскій мові я гадаю що цей фф в мене отримається написати