ზოგი ფიქრობს რომ რიტმი შეიძლება მხოლოდ ცეკვის დროს შეიგრძნო.ზოგი თვლის რომ მას ხატვის დროს გრძნობ..ჩემი აზრით კი ეს ყოველივე ყველაზე მეტად სიმღერის დროს შეგიძლია იგრძნო.როცა თვალებს დახუჭავ და...თითქოს ყველა ნოტს გრძნობ,ტანში ჟრუანტელი გივლის.თვალებს დახუჭავ,მღერი და ამ სამყაროში ყველა შენი პრობლემა გავიწყდება.აღარ არსებობს არანაირი დარდი,ფიქრი.უბრალოდ დაფრინავ და მუსიკაში იკარგები.ეს გრძნობა ჩემთვის ყველაზე ნაცნობი და საყვარელია...
იონჯუ- ჩერიუნგ!! ჩერიუნგ!!(თვალებთან ხელს მიქნევს და მეძახის)
ჩერიუნგი-ჰმმ?რა ხდება?
იონჯუ-რა მოგივიდა წეღან? რას მიშტერებოდი?
ჩერიუნგი-აჰჰ..არაფერი.უბრალოდ ჩავფიქრდი.
იონჯუ-ხომ კარგად ხარ? თუ რაიმეზე გინდა ლაპარაკი, მოგისმენ.
ჩერიუნგი-არა არაფერია, მართლა.
ყველაფერი რიგზეა..უბრალოდ ის მუსიკა გუშინ რომ ვწერდით..იმაზე ვფიქრობდი.
იონჯუ-ახლა გასაგებია.შემაშინე..ორი წუთია გეძახი და ძლივს მივიქციე შენი ყურადღება.
ჩერიუნგი-მართლა?ვერ შეგამჩნიე...ბოდიში
იონჯუ-არა არაუშავს.(გაიღიმა)
იონჯუ-კარგი კარგი..მოვრჩეთ ახლა ამის განხილვას.რაღაცის კითხვა მინდოდა.
ჩერიუნგი-გისმენ.რა ხდება?
იონჯუ-დღეს ხომ იცი სანჰას დაბადების დღეა.
ჩერიუნგი-ხომ.მერე?
იონჯუ-მერე ის რომ..
ჩერიუნგი-არა!
იონჯუ- არც კი დამისვამს კითხვა.პირდაპირ ამას მეტყვი?
ჩერიუნგი-ვიცი რისი თქმაც გინდა და ამიტომ.
იონჯუ-ხო მაგრამ..
ჩერიუნგი-იცი მართლა არ მინდა.უბრალოდ ამის ხასიათზე არ ვარ.
იონჯუ-გთხოვ.წამოდი,მარტო არ გამიშვა ძალიან მოსაწყენი იქნება.თან მერე ერთ სურვილს შეგისრულებ.
ჩერიუნგი-ჰმმმ.დავფიქრდები.
მხოლოდ ერთი სურვილი?
იონჯუ-კარგი!ორი სურვილი და მორჩა!
ჩერიუნგი-ასე იყოს.წავიდეთ.იცოდე ორი სურვილი.
იონჯუ-ხო კარგი.მიდი სწრაფად მოემზადე!ჩერიუნგის POV:
მოვემზადე.ლამაზი,ტანზე მომდგარი,საშუალო სიგრძის კაბა ჩავიცვი,გავიკეთე მაკიაჟი და თმა.1 საათში უკვე მორჩენილი ვიყავი ჩემს საქმეს.
YOU ARE READING
white Bear
Romance𝓦𝓱𝓲𝓽𝓮 𝓫𝓮𝓪𝓻... -რა მოხდა? ასე რატომ მიყურებ?(სიცილიᲗ იკიᲗხა)😁 -უი!უკაცრავად... არაფერი ხდება. (Ძლივს გამოვფხიზლდი და ᲨევამᲩნიე ამდენი ხანი მის Თვალებს როგორ მივᲩერებოდი... უცბად Ძალიან Შემრცხვა..Ჩერიუნგ რა ჯანდაბას აკეᲗებ🤯😱???) -არაფერი...