-Δημήτρη,δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα . Μπορώ να πω στον Σταυρό να πάω αύριο το πρωί για την κατάθεση ,αν δεν είσαι ...
-Άννα , πήγαινε ... τα έχω όλα υπό έλεγχο .
Η Άννα έπρεπε να πάει από την εισαγγελία για να παραστεί στην κατάθεση ενός πελάτη τους . Αυτή ήταν η πρώτη φορά που άφηνε την Μυρτώ μόνη της με τον Δημήτρη . Φυσικά τον εμπιστευόταν και ήξερε πως ήταν ένας εξαιρετικός πατέρας , αλλά ήταν ακόμα νευρική στην ιδέα ότι θα πρέπει να αφήσει το μικρό της μωράκι για πρώτη φορά .
-Δεν ξέρω ...Αν συμβεί κάτι ;Η Άννα συνέχιζε να πανικοβάλλεται και ο Δημήτρης δεν μπορούσε παρά να γελάσει.
- Πάλι δεν με εμπιστεύεσαι ; Να σου θυμίσω πως η αδερφή μου γεννήθηκε όταν εγώ ήμουν 30 χρόνων και πως βοήθησα αρκετά στην ανατροφή της ,της είπε.
- Φυσικά αγάπη μου . Δεν το εννοούσα έτσι όπως το κατάλαβες . Δεν φοβάμαι να την αφήσω μαζί σου ... είσαι ο πιο τέλειος , προστατευτικός και στοργικός πατέρας . Απλά.., είναι ακόμα περίεργο για εμένα να πάω κάπου και να σας αφήσω εδώ μόνους σας . Έχω συνηθίσει να είμαι εδώ , στο σπίτι , μαζί σας ..., εξήγησε η Άννα και ο Δημήτρης την κοίταξε χαμογελώντας της .
-Καταλαβαίνω ψυχή μου . Αλλά τώρα κοιμάται , οπότε θα είμαστε εντάξει .Και επίσης το συντομότερο που θα φύγεις το συντομότερο θα γυρίσεις .
-Ναι ... έχεις δίκιο . Όμως αν συμβεί κάτι, να με καλέσεις αμέσως .
- Φυσικά και θα το κάνω . Γέλασε και της έδωσε ένα φιλί στα χείλη ." Άντε, πήγαινε και δώσε χαιρετίσματα στον Σταυρό "
- Εντάξει .Θα μου λείψετε , του είπε και του χάιδεψε το μάγουλο .
- Και σε εμάς θα λείψεις .
Δεν πέρασαν ούτε καν δύο λεπτά από την ώρα που έφυγε η Άννα και χτύπησε το τηλέφωνο .
- Είναι όλα καλά ;
Ο Δημήτρης άρχισε να γελάει και της είπε:
" Άννα έφυγες πριν δύο λεπτά και επίσης ξέρεις ότι ακούγεσαι μέχρι πάνω στο σπίτι .Θα σε ενημερώσω αν γίνει κάτι .
Μόλις έκλεισε την κλήση , άκουσε ένα σιγανό κλάμα να έρχεται από το δωμάτιο της Μυρτώς και ετσι πήγε να δει τι ήθελε ο μικρός τους άγγελος .
- Ωωω , κοίτα ποιός ξύπνησε !Γεια σου αγάπη μου ... κοιμήθηκες καλά ; Είπε ο Δημήτρης με έναν γλυκό τόνο και η Μυρτώ κατευθείαν χαμογέλασε όταν τον είδε . Είναι ένα αρκετά καλό μωρό .Αν και αρκετές φορές τους ξυπνάει μέσα στα βράδια , πιθανό χαρακτηριστικό που έχει πάρει μάλλον από την Άννα ,είναι ένα αγγελούδι που έφερε χαρά στην ζωή τους .
Ο Δημήτρης την πήρε στην αγκαλιά του και κατευθύνθηκε προς την κουζίνα ώστε να ετοιμάσει ένα μπιμπερο με γάλα για την μικρή .
-Η μανούλα δεν είναι εδώ τώρα , άρα θα είναι η πρώτη φορά που θα περάσουμε χρόνο ως πατέρας και κόρη . Είσαι χαρούμενη ;Της γαργάλισε την κοιλιά και η μικρή ,του χαμογέλασε .
Κάθησε στην κουνιστή καρέκλα που είχαν στο δωμάτιο της Μυρτώς, έχοντας την στην αγκαλιά του και άρχισε να την ταΐζει.
- Η μανούλα σου , είναι υπέροχη .Το ξέρεις ; Είναι τόσο δυνατή , θαρραλέα και όμορφη , μπορεί και λίγο πεισματάρα, αλλά εύχομαι
μια μέρα να της μοιάσεις αν και μου φαίνεται πως είμαστε σε καλό δρόμο , είπε γελώντας . Είναι ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει και με την πιο αγνή ψυχή . Είμαι τόσο ευγνώμων που την έχω στην ζωή μου , όπως και εσένα αγάπη μου, . Ξαφνικά άκουσε από πίσω του κάποιον να κλαίει . Όταν γύρισε αντίκρισε την Άννα να στέκεται στην πόρτα με τα μάτια της γεμάτα δάκρυα .
- Τι όμορφα λόγια ήταν αυτά , Δημήτρη .Σε αγαπώ πάρα πολύ .
Περπάτησε προς αυτόν και του έδωσε ένα απαλό φιλί στα χείλη , φιλώντας στην συνέχεια το κεφαλάκι του μωρού .
- Άννα τι κάνεις...
- Το ακύρωσα . Απλά δεν γινόταν να πάω.. είναι περίεργο ... Ακόμα τα πάντα είναι τόσο καινούργια και συνειδητοποίησα πως χρειάζεται να είμαι εδώ... μαζί σας . Εσείς οι δύο είστε τα πάντα για εμένα και δεν είμαι ακόμα έτοιμη να αφήσω τον μικρό μου άγγελο στο κοντινό μέλλον . Άρα Μυρτώ μου θα είσαι μαζί με την μαμά όλη την ώρα ,της είπε χαϊδεύοντας το χέρι της .
- Ψυχή μου έλα εδώ , της είπε ο Δημήτρης , τυλίγοντας τα χέρια του γύρω από την Άννα, αγκαλιάζοντας την όλο και πιο σφιχτά .
- Θύμωσε μαζί σου που δεν πήγες για την κατάθεση ;
-Οχι καθόλου . Αντιθέτως κατάλαβε. Μου είπε πως ξέρει πόσο σημαντική είναι η οικογένεια μου για εμένα και πως καταλαβαίνει πως μου είναι ακόμα δύσκολο να είμαι μακριά από την μικρή ,είπε η Άννα χαμογελώντας .
-Πως το έπαθε αυτό ο Σταύρος και δεν νευρίασε ,είπε ο Δημήτρης γελώντας .
- Σταμάτα τις χαζομάρες .Από ότι φαίνεται από τότε που μπήκε στην ζωή του η Αγγελική έχει αλλάξει αρκετά .
- Μάλλον έχεις δίκιο , ανταποκρίθηκε ο Δημήτρης
- Α , δεν μου είπες , πως περάσατε το χρόνο σας εσείς οι δύο ;
- Δεν προλάβαμε να κάνουμε και κάτι το συναρπαστικό ,με τον λίγο χρόνο που μας έδωσες και από ότι φαίνεται ούτε τώρα θα περάσουμε χρόνο ως πατέρας και κόρη , γιατί αποκοιμήθηκε .
-Σου υπόσχομαι ότι θα αναπληρώσεις αυτές τις χαμένες στιγμές ,του είπε η Άννα χαϊδεύοντας του το μάγουλο .
- Ελπίζω ...Τι λες , θέλεις να βάλουμε λίγο κρασί και να δούμε μια ταινία ;
- Ωραία ιδέα . Πάω να βάλω πιτζάμες και θα σε περιμένω στην κουζίνα .
-Οκ ,θα είμαι εκεί σε πέντε λεπτά , της είπε δίνοντας της ένα απαλό φιλί στα χείλη .
Αφού έφυγε η Άννα από το δωμάτιο ,ο Δημήτρης τοποθέτησε την μικρή στην κούνια της και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι . Εκεί τον περίμενε η Άννα που μόλις τον αντίκρισε έλαμψε το πρόσωπο της .
-Γιατι τόση χαρά ; ,την ρωτάει ο Δημήτρης
- Τίποτα ....απλά χαίρομαι που σε έχω στην ζωή μου και σκεφτόμουν πόσο περιφανή θα ήταν η μητέρα σου αν σε έβλεπε να μας φροντίζεις με τέτοιο τρόπο .
- Μακάρι να ήταν εδώ και να γνώριζε εσένα και το μωράκι μας , είπε λυπημένος ο Δημήτρης .
- Πιστεύω πως μας κοιτάει από ψηλά και χαίρεται με την οικογένεια που έχουμε δημιουργήσει .Το ίδιο θέλω να πιστεύω και για τον πατέρα μου αν και την τελευταία φορά που με αντίκρισε με πέταξε έξω από το ίδιο μου το σπίτι .
- Μην τα σκέφτεσαι τώρα αυτά ... Εντάξει ..;της είπε ο Δημήτρης και στην συνέχεια τις έδωσε ένα απαλό φιλί στο κεφάλι .
Δεν πέρασε λίγη ώρα και άρχισε να κλαίει το παιδάκι τους .
- Τελικά , είχα δίκιο ..., είπε ο Δημήτρης ,η κόρη μας είναι ίδια εσύ και άρχισε να γελάει , με την Άννα να του λέει να σταματήσει να την κοροϊδεύει ...ως συνήθως .
YOU ARE READING
Οικογένεια Μαρκέτου
FanfictionΗ Άννα και ο Δημήτρης πλέουν σε πελάγη ευτυχίας καθώς έχει έρθει στην ζωή τους η κόρη τους .Οι δύο τους ένα βράδυ αποφασίζουν να θυμηθούν μερικές από τις πιο όμορφες στιγμές τους . Το πρώτο κεφάλαιο εμπνευσμένο από το fanfic Life with Ally .