" Σε αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι "

778 15 2
                                    

Το επόμενο πρωί ξημέρωσε και ήταν τα γενέθλια της Άννας . Όμως σήμερα ,ήξεραν ότι θα άλλαζε η ζωή τους για πάντα .Θα ερχόταν στο κόσμο η κόρη τους ,το αγγελούδι τους που επιθυμούσαν τόσο πολύ !Ο Δημήτρης ξύπνησε και είδε το κρεβάτι της Άννας να μην είναι στο δωμάτιο . Άρχισε να ανησυχεί και πίστεψε πως την είχαν βάλει ήδη στην αίθουσα τοκετού και πως δεν θα κατάφερνε να είναι δίπλα της στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής τους . Έτρεξε έξω από το δωμάτιο για να ρωτήσει τις νοσοκόμες αν γνωρίζουν κάτι .
Δ - Συγγνώμη.Μηπως γνωρίζετε που βρίσκεται η σύζυγος μου ,η κυρία Άννα Ροδίτη ;
Ν - Με συγχωρείτε αλλά δεν γνωρίζω καθώς μόλις τώρα έπιασα βάρδια . Πηγαίνετε να ρωτήσετε στο γραφείο του θεράποντα ιατρού .
Δ - Εντάξει. Ευχαριστώ.
Ο Δημήτρης πήγε εκεί που του είπαν αλλά και πάλι δεν βρήκε κανέναν . Τότε ήταν που άρχισε να ανησυχεί ακόμα περισσότερο . Πίστευε ότι συνέβη κάτι σοβαρό και πως η Άννα και το μωρό τους βρίσκονταν σε κρίσιμη κατάσταση . Όταν πήγε να βγει από το γραφείο έπεσε πάνω στο γιατρό .
Δ - Γιατρέ εδώ είστε .Η σύζυγος μου ,η κυρία Άννα Ροδίτη που είναι ; Είναι καλά ;
Γ - Ηρεμηστε κύριε Μαρκέτο . Όλα είναι μια χαρά . Απλά έπρεπε να κάνουμε κάποιες τελευταίες εξετάσεις για να σιγουρευτούμε πως όλα είναι καλά πριν την βάλουμε στην αίθουσα τοκετού .
Δ - Συγγνώμη τώρα βρίσκεται στην αίθουσα τοκετού ;
Γ - Ναι ,και σε λίγο θα της σπάσουμε τεχνητά τα νερά και θα περιμένουμε μέχρι η διαστολή να είναι αυτή που πρέπει για να έρθει στο κόσμο η μικρή .
Δ - Θα πρέπει να είμαι δίπλα της . Δεν γίνεται να την αφήσω μόνη σε αυτή την στιγμή . Γίνεται γιατρέ να βρίσκομαι και εγώ στην αίθουσα τοκετού μαζί με την γυναίκα μου ;
Γ - Φυσικά και γίνεται .Θα φωνάξω μια νοσοκόμα να σας οδηγήσει εκεί .
Δ - Ευχαριστώ πολύ γιατρέ .
Όταν ο Δημήτρης έφτασε στην αίθουσα τοκετού αντίκρισε την Άννα και δεν μπορούσε παρά να χαμογελάσει .
Δ - Αγάπη μου ήρθα .Μην ανησυχείς είμαι εδώ δίπλα σου .
Α - Δημήτρη ... Φοβάμαι ...
Δ - Δεν χρειάζεται να φοβάσαι τίποτα ψυχή μου ... Όλα θα πάνε καλά και θα κρατήσουμε σε λίγες ώρες στην αγκαλιά μας το αγγελούδι μας ... Εντάξει ;
Α - Και πάλι , όμως με αυτό που συνέβη εχθές φοβάμαι ,μην έχει πάθει κάτι το μωρό μας ...
Δ - Αφού βρε Αννούλα μου ,μας ενημέρωσε και ο γιατρός .Το μωρό μας είναι μια χαρά . Όλα καλά θα πάνε σου λέω .Μην το σκέφτεσαι.
Α - Έτσι ελπίζω . Αφού έχω και εσένα.
Δ - Έχεις εμένα ;
Ο Δημήτρης της έδωσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη και έμεινε εκεί δίπλα της κρατώντας της το χέρι .
Οι ώρες περνούσαν και πόνος όλο και μεγάλωνε.
Α - Δημήτρη ... δεν αντέχω άλλο... έχω κουραστεί ...
Δ - Έλα αγάπη μου το έχεις , σπρώξε ακόμα μια φορά και η μικρή μας θα είναι εδώ ...

Οικογένεια ΜαρκέτουWhere stories live. Discover now