" Θα σε κάνω πολύ ευτυχισμένη "

636 17 2
                                    


Ο Δημήτρης και  η Άννα έπλεαν σε πελάγη ευτυχίας το τελευταίο καιρό καθώς από στιγμή σε στιγμή θα υποδέχονταν στην ζωή τους το κοριτσάκι τους .Ο Δημήτρης καθόλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης ήταν πολύ προστατευτικός και προσπαθούσε να αναλαμβάνει όλες τις δουλειές που αφορούσαν το σπίτι τους , ώστε να μην κουράζεται η Άννα .
Η σημερινή μέρα ήταν μία συνηθισμένη .Ο Δημήτρης έπρεπε να φύγει νωρίς για την δουλειά και η Άννα χρειαζόταν να πάει από το γραφείο της για να τακτοποιήσει κάποιες υποθέσεις  που είχε αναλάβει . Όταν η Άννα ξύπνησε ο Δημήτρης δεν ήταν εκεί ,της είχε ετοιμάσει όμως πρωινό και της είχε αφήσει ένα σημείωμα .
" Αγάπη μου , καλημέρα . Εύχομαι να έχεις μια υπέροχη ημέρα .Σας αγαπάω και τις δύο πάρα πολύ .Να προσέχεις. Πάρε με όταν ξυπνήσεις "
Όταν  διάβασε το σημείωμα συγκινήθηκε . Δεν μπορούσε να πιστέψει πόσο τυχερή είναι που τον έχει . Τότε τον πήρε τηλέφωνο.
Α - Καλημέρα αγάπη μου .Τι κάνεις; Πως πάει η δουλειά;
Δ - Καλημέρα ψυχή μου . Όλα καλά εδώ . Εσύ πως είσαι ; Σου άρεσε το πρωινό ;Το μωρό είναι καλά ;
Α - Ναι , Δημήτρη μου όλα είναι μια χαρά .Να ξέρεις θα πάω σε λίγη ώρα από το γραφείο μου και δεν ξέρω τι ώρα θα τελειώσω με τις υποθέσεις , οπότε όταν τελειώσεις από την εισαγγελία έλα από εκεί .
Δ - Άννα , μήπως θα ήταν καλύτερη ιδέα να μείνεις στο σπίτι . Εννοώ ότι τώρα που είναι ο τελευταίος μήνας θα πρέπει να είσαι πιο προσεκτική .
Α - Αγάπη μου ,μια χαρά θα είμαι.Μην φοβάσαι . Εξάλλου θα έρθει και η Χρύσα από το γραφείο οπότε δεν θα είμαι μόνη μου .
Δ - Και πάλι όμως .Αν γίνει κάτι στο δρόμο με το αυτοκίνητο .Αν σπάσουν τα νερά σου στην διαδρομή ...
Α - Δημήτρη , ηρέμησε . Αρχικά δεν σκοπεύω να γεννήσω το παιδί πριν την ώρα του και δεύτερον θα είμαι μια χαρά . Πραγματικά γιατί είσαι τόσο καλός ;
Δ - Γιατί σε αγαπάω και γιατί αν πάθει κάτι το μωρό και εσύ ,θα πεθάνω .
Α - Και εγώ σε αγαπάω .Θα τα πούμε αργότερα , φιλάκια .
Δ - Τα λέμε . Φιλάκια .
Η Άννα έφαγε το πρωινό που της είχε ετοιμάσει ο Δημήτρης και ετοιμάστηκε για να πάει στο γραφείο . Έξω από την πόρτα της οικοδομής του γραφείου υπήρχε μια κούτα . Ήταν κάποια πράγματα που είχαν παραγγείλει για το μωρό .Την σήκωσε και κατευθύνθηκε προς το γραφείο της.
Από την άλλη ο Δημήτρης παρόλο που είχε αρκετή δουλειά στην εισαγγελία ,τον απασχολούσε εκτός από την εγκυμοσύνη της Άννας και κάτι άλλο . Είχε αποφασίσει να διοργανώσει ένα πάρτυ έκπληξη στην Άννα γιατί τα γενέθλια της ήταν την επόμενη μέρα καθώς επίσης και η δεύτερη επέτειος της επεισοδιακής αλλά μοναδικής δεύτερης γνωριμίας τους .Ήθελε να τα έχει όλα στην εντέλεια και να κάνει αυτή την ξεχωριστή ημέρα ακόμα πιο όμορφη . Είχε κανονίσει τα πάντα .
Την αγαπάει τόσο πολύ και θέλει να την βλέπει ευτυχισμένη .
Η Άννα βρισκόταν στην κουζίνα γιατί έφτιαχνε καφέ για την αδερφή της που θα ερχόταν σε λίγη ώρα . Ξαφνικά ένιωσε ένα έντονο πόνο στην κοιλιακή χώρα . Πρώτη φορά το ένιωθε αυτό .Και ενώ κάπως άρχισε να υποχωρεί ο πόνος ξαφνικά είδε μια λίμνη αίματος να σχηματίζεται γύρω της . Δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι συνέβαινε αυτό . Όλη την εγκυμοσύνη την είχε διανύσει χωρίς επιπλοκές και τώρα βρισκόταν μπροστά στο μεγαλύτερο της εφιάλτη .
Α - Όχι, όχι, όχι .... Δεν μπορεί να γίνεται αυτό .... Το μωρό μου ...
Τότε η Άννα λυποθυμησε . Ήταν μόνη της, μέσα σε μια λίμνη αίματος , στο γραφείο της με κίνδυνο να χάσει το παιδί της .   
Μετά από λίγο ο Δημήτρης την πήρε τηλέφωνο , όμως η Άννα δεν απάντησε . Αυτό τον ανησύχησε αρκετά . Αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο την Χρύσα εφόσον γνώριζε ότι θα πήγαινε από το γραφείο της Άννας .
Δ - Έλα Χρύσα.  Είσαι μαζί με την Άννα ;
Χ - Όχι , είμαι στο δρόμο για το γραφείο της . Γιατί τι έγινε ;
Δ - Την πήρα απλά τηλέφωνο και δεν απάντησε και ανησύχησα .
Χ - Όλα καλά θα είναι . Μπορεί απλά να μην το άκουσε .Σε λίγο θα είμαι εκεί και θα της πω να σε πάρει . Αντίο .
Δ - Εντάξει . Αντίο .
Η Χρύσα έφτασε στο γραφείο, άνοιξε την πόρτα ,δεν είδε όμως την Άννα πουθενά .
Χ - Αννούλα ... Άννα ...
Επικρατούσε η απόλυτη σιωπή και αυτό την ανησύχησε αρκετά . Τότε άρχισε να ψάχνει σε όλο το γραφείο και στο τέλος έφτασε στην κουζίνα όπου βρήκε την Άννα λυποθυμη και αιμόφυρτη στο πάτωμα .

Οικογένεια ΜαρκέτουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang