-Εντάξει σταματάω , είπε ενώ συνέχιζε να γελάει .Θα πάω να φέρω την μικρή από το δωμάτιο .
-Εντάξει αγάπη μου .Θα σας περιμένω εδώ , του είπε η Άννα δίνοντας του στην συνέχεια ένα τρυφερό φιλί στα χείλη .
Μετά από λίγα λεπτά ο Δημήτρης έφτασε στο σαλόνι με την κόρη του στην αγκαλιά του .
Η Άννα μόλις τους αντίκρισε , άρχισε να δακρύζει .
-Τι έγινε αγάπη μου , γιατί κλαίς ?
-Δεν κλαίω , είναι απλά δάκρυα χαράς . Ακόμα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι έχουμε δημιουργήσει την οικογένεια που επιθυμούσαμε τόσο καιρό .
-Έλα εδώ ζωή μου, της είπε ενώ κάθισε στο καναπέ . Τώρα στην αγκαλιά του είχε τον έρωτα της ζωής του και τον καρπό του έρωτα τους .
-Και εγώ το ίδιο νιώθω . Ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι θα ήμουν τόσο ευτυχισμένος . Εσείς οι δύο είστε ότι καλύτερο έχει συμβεί στην ζωή μου. Δεν θα μπορούσα να την σκεφτώ χωρίς εσάς .
- Ούτε εγώ μπορώ .Αν συμβεί κάτι σε εσάς τους δύο , δεν ξέρω πως θα ζήσω , του είπε κλαίγοντας .
-Μην σκέφτεσαι τέτοια πράγματα ,Άννα μου . Είμαστε μια χαρά ,και σου υπόσχομαι ότι θα κάνω τα πάντα για να είστε εσείς οι δύο ασφαλείς . Είστε οι γυναίκες της ζωής μου .
-Ακομα δεν μπορώ να καταλάβω πως το κάνεις αυτό .Λες μια λέξη και με ηρεμείς .
-Τι να κάνουμε μάλλον είναι η μυστική μου υπερδύναμη , είπε γελώντας .
- Μάλλον , είπε χαμογελώντας του .
-Ξερεις ποια ανάμνηση επέστρεψε στο μυαλό μου ;
-Ελπιζω κάποια όμορφη , γιατί τις περισσότερες φορές θυμάσαι άσχημα γεγονότα.
-Οχι , στο υπόσχομαι . Θυμήθηκα την στιγμή που μου είπες ότι είσαι έγκυος . Πραγματικά δεν είχα νιώσει ποτέ τόσο χαρούμενος στην ζωή μου.
Flashback :
Οπτική γωνία Άννας :
Για μέρες δεν αισθανομουν καλά . Δεν μπορούσα να κοιμηθώ , δεν μπορούσα να δουλέψω . Γενικότερα ένιωθα περίεργα. Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό .Ο Δημήτρης προσπαθούσε να με βοηθήσει να νιώσω καλύτερα αλλά μάταια . Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι έχω καθυστέρηση . Η ιδέα του να είμαι έγκυος δεν είχε περάσει από το μυαλό μου , παρόλο που προσπαθούσαμε εδώ και μήνες να αποκτήσουμε ένα παιδί . Δεν μπορούσα όμως να κρατήσω αυτή την σκέψη για τον εαυτό μου . Έπρεπε να το πω στον Δημήτρη . Του έχω υποσχεθεί ότι πλέον δεν θα του κρύβω τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς μου .Την ημέρα που αποφάσισα να κάνω το τέστ εγκυμοσύνης βρισκόμουν στο γραφείο μου , εκεί που ξεκίνησαν όλα ,ο έρωτας μας , εκεί που δόθηκε το πρώτο μας φιλί . Ο Δημήτρης βρισκόταν στην εισαγγελία . Είχε αναλάβει μια δυσκολη υπόθεση και αναγκαζόταν να περνάει πολλές ώρες στο γραφείο . Δεν γινόταν όμως να περιμένω άλλο , έπρεπε να μάθω αν πρόκειται να μεγαλώσει η οικογένεια μας . Τότε αποφάσισα να του τηλεφωνήσω και να του ζητήσω να έρθει από το γραφείο μου , ώστε να μιλήσουμε .
- Έλα, αγάπη μου ,της είπε μόλις σήκωσε το τηλέφωνο. Πως είσαι; Νιώθεις καλύτερα ; Έλεγα εφόσον τελειώνω από την δουλειά σε λίγο να περάσεις από την εισαγγελία για να πάμε μαζί στο σπίτι .
Τι λες;
-Δημήτρη...
-Τι έγινε , γιατί ακούγεσαι έτσι , συνέβη κάτι ;
-Μπορεις να πεις πως ναι . Γίνεται μόλις τελειώσεις από την δουλειά να έρθεις από το γραφείο μου . Πρέπει να μιλήσουμε .
-Άννα με ανησυχείς ,πες μου τι έγινε .
-Δεν γίνεται να στο πω από το τηλέφωνο , προτιμώ να στο πω από κοντά .
- Εντάξει , όπως θέλεις εσύ .Θα προσπαθήσω αν είναι να φύγω πιο νωρίς από την δουλειά .
-Μην αγχώνεσαι . Έλα όταν τελειώσεις ,δεν χρειάζεται να φύγεις νωρίτερα .Σε αγαπάω πολύ .Τα λέμε. Φιλάκια .
- Και εγώ σε αγαπάω .Τα λέμε σε λίγο .
Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο , αποφάσισα να πάω γρήγορα στο απέναντι φαρμακείο και να πάρω ένα τέστ εγκυμοσύνης , όμως άργησα παραπάνω από όσο πίστευα . Τότε χτύπησε το τηλέφωνο . Ήταν ο Δημήτρης .
-Άννα, που είσαι ;Μπήκα στο γραφείο και δεν σε βρήκα .
-Βγηκα λίγο έξω να πάρω καθαρό αέρα ,και σκεφτόμουν να πάρω κάτι να φάμε .
-Δεν χρειάζεται ,το έχω τακτοποιήσει ήδη εγώ .Σε περιμένω .
Πάλι αναγκάστηκα να του πω ψέματα . Αλλά δεν γινόταν αλλιώς . Όταν μπήκα στο γραφείο δεν τον είδα πουθενά .
-Δημήτρη!
-Στην κουζίνα ...
Όταν μπήκα στην κουζίνα παράτησα ότι είχε ετοιμάσει ήδη το τραπέζι και με περίμενε .
- Άννα .Τι έγινε ; Γιατί φαίνεσαι τόσο ταραγμένη ;Και πριν στο τηλέφωνο ακουγοσουν περίεργα.
-Κοιτα Δημήτρη . Πρέπει να σου πω κάτι πολύ σημαντικό . Θέλω όμως να αντιδράσεις ψύχραιμα .
-Άννα με φοβιζεις .
-Εχεις παρατηρήσει ότι τις τελευταίες εβδομάδες δεν αισθάνομαι πολύ καλά και η διάθεση μου δεν είναι στα καλύτερά της . Όμως πριν από λίγες ώρες συνειδητοποίησα κάτι , αλλά θέλω μόλις στο πω να είσαι ψύχραιμος .
-Άννα σε παρακαλώ πες μου . Δεν μπορείς να καταλάβεις πόση αγωνία έχω . Πήγες μήπως σε κανέναν γιατρό , έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας . Άννα , πραγματικά αν πάθεις κάτι δεν ξέρω πως θα το αντιμετωπίσω .
-Αγαπη μου ηρέμησε . Έλα λίγο να καθίσουμε στο καναπέ .
- Πως θες να ηρεμήσω , όταν βλέπω την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι και εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω .
- Δεν θέλω να ανησυχείς και θα σου πω αυτό που θέλω αν σταματήσεις να με διακόπτεις .
- Εντάξει, συγγνώμη. Έχεις δίκιο .
- Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι συνειδητοποίησα ότι έχω καθυστέρηση Αυτό σημαίνει πως μπορεί να είμαι έγκυος.
Ο Δημήτρης μόλις το άκουσε αυτό άρχισε να δακρύζει . Δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που μόλις άκουσε .
-Τι; Τι;Μου λες αλήθεια ; Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενο με έκανες ,της είπε αρπάζοντας την στην αγκαλιά του .Σε αγαπάω τόσο πολύ .
-Και εγώ αγάπη μου, αλλά δεν είναι σίγουρο ακόμη .Θα πρέπει να κάνω πρώτα ένα τεστ εγκυμοσύνης .
-Τι περιμένουμε τότε . Πάω να αγοράσω ένα από απέναντι, είπε ο Δημήτρης , ενώ πετάχτηκε από το καναπέ και άρχισε να κατευθύνεται προς την πόρτα .
-Δεν χρειάζεται να πας πουθενά , έχω αγοράσει ήδη , εκεί ήμουν πριν από λίγο.
- Πάλι μου είπες ψέματα , όμως τουλάχιστον αυτή την φορά είναι για καλό σκοπό. Άντε τι περιμένεις πήγαινε .
- Εντάξει , κύριε ανυπόμονε ,του είπε γελώντας και στην συνέχεια του έδωσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη .
-Να ξέρεις θα περιμένω έξω από την πόρτα του μπάνιου.
- Ό,τι θέλεις . Αν είναι πήγαινε κάθισε στο καναπέ .Εγώ στο λέω γιατί θα σε φάει η ορθοστασία ,του είπε γελώντας και έκλεισε την πόρτα του μπάνιου πίσω της .
Η αγωνία του Δημήτρη ήταν μεγάλη .Η
χαρά που ένιωσε δεν μπορούσε να περιγραφεί .Θα δημιουργούσαν την οικογένεια που επιθυμούσαν τόσους μήνες . Πέρασαν αμέτρητες δυσκολίες και γνώριζαν πως ένα παιδί θα ήταν αυτό που θα ολοκλήρωνε τον έρωτα τους . Αγαπάει τόσο πολύ την Άννα και θέλει να την βλέπει ευτυχισμένη . Δεν μπορεί να την βλέπει να ταλαιπωρείται .
Από την άλλη μεριά της πόρτας βρισκόταν η Άννα ,η οποία είχε ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια και το μόνο που αποζητούσε ήταν ένας άνθρωπος που να την αγαπάει άνευ όρων .Και αυτό τον άνθρωπο τον βρήκε στο πρόσωπο του Δημήτρη , ο Δημήτρης οποίος ήταν δίπλα από την αρχή και δεν έφυγε ποτέ από το πλευρό της . Ήξερε πως αυτό τον άνθρωπο τον ήθελε στη ζωή της και ήθελε να είναι μαζί του μέχρι τα βαθιά γεράματα . Εξάλλου και για αυτό τον λόγο τον παντρεύτηκε . Είναι ο άνδρας της ζωής της .Και τώρα βρισκόταν στο μπάνιο του γραφείου της, κάνοντας ένα τεστ εγκυμοσύνης . Από μικρό κοριτσάκι ήθελε όταν θα μεγάλωνε να έφτιαχνε την δικιά της οικογένεια , κάτι το οποίο τώρα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συμβεί . Δεν μπορούσε να κρύψει την συγκίνηση της στην ιδέα αυτή . Όμως χρειαζόταν να περιμένει. Αποφάσισε να βγεί από το μπάνιο για να πάει στο μπαλκόνι να πάρει λίγο καθαρό αέρα . Μόλις άνοιξε την πόρτα αντίκρισε τον Δημήτρη ο οποίος με ανυπομονησία περίμενε το αποτέλεσμα .
- Τι έγινε ; Τι λέει το τέστ ; Είσαι έγκυος ;
- Ηρέμησε.Πρεπει να περιμένουμε λίγη ώρα.Το αποτέλεσμα δεν εμφανίζεται κατευθείαν ,του είπε χαϊδεύοντας το μάγουλο του .
-Με έχει πιάσει ταχυκαρδία . Δεν μπορείς να καταλάβεις πως νιώθω από την ώρα που μου το είπες .
-Καταλαβαίνω πολύ καλά πως νιώθεις ,και είναι απολύτως φυσιολογικό . Φαίνεται πόσο πολύ θέλεις να αποκτήσεις ένα παιδί.
-Το σημαντικότερο όμως για εμένα είναι ότι αυτό το παιδί θα το αποκτήσω με εσένα ,τον έρωτα της ζωής μου .
-Πολυ συναισθηματικό σας έχεις κάνει αυτή η κατάσταση κύριε εισαγγελέα , δεν το περίμενα από εσάς , του είπε γελώντας .
-Τι να κάνουμε μόνο εσύ μπορείς να με κάνεις να δείχνω τι πραγματικά νιώθω , της είπε και άρχισε να την φιλάει τρυφερά.
- Φοβάμαι όμως πολύ , του είπε .
-Γιατι αγάπη μου ;
-Αν το τέστ είναι αρνητικό , θα με αγαπάς το ίδιο ;
- Φυσικά αγάπη μου. Τι ερωτήσεις είναι αυτές ;Θα σε αγαπάω ότι και αν γίνει. Μόνο που έχω εσένα στην ζωή μου είμαι ευτυχισμένος .Και ακόμα και αν είναι αρνητικό θα ξανά προσπαθήσουμε , στο υπόσχομαι . Έλα εδώ, της είπε και την έσφιξε στην αγκαλιά του .
Τότε ακούστηκε η ειδοποίηση που είχε βάλει η Άννα για όταν θα είχε περάσει ο χρόνος αναμονής .
-Πρεπει να έχει εμφανιστεί το αποτέλεσμα.
Η Άννα ξαναμπήκε στο μπάνιο και πήρε από το πάγκο το τέστ εγκυμοσύνης . Πήρε μια βαθιά ανάσα και το κοίταξε . Είχε δύο κόκκινες γραμμές.Ηταν έγκυος ...
Τότε άρχισε να βουρκωνει . Γύρισε και κοίταξε τον Δημήτρη ...
- Είναι θετικό... Είμαι έγκυος ...
Ο Δημήτρης έτρεξε προς το μέρος της και την πήρε στην αγκαλιά του . Άρχισε να
κλαίει .
- Σε αγαπάω τόσο πολύ , δεν μπορείς να φανταστείς πόσο .
-Και εγώ σε αγαπάω πάρα πολύ .
-Θα κάνω τα πάντα για να σας κρατήσω εσάς τους δύο ασφαλείς .Θα γίνεις η καλύτερη μητέρα του κόσμου, αγάπη μου.
-Και εσύ ο πιο καλός και στοργικός πατέρας .Σε αγαπάω ,του είπε και άρχισε να τον φιλάει .
-Δεν μπορώ να πιστέψω πως μέσα εδώ μεγαλώνει ο καρπός του έρωτα μας . Αυτό το πλασματακι υπόσχομαι ότι θα το αγαπήσω και θα το προστατέψω ακόμα και με κίνδυνο την ζωή μου , είπε χαϊδεύοντας απαλά την κοιλιά της .- Ούτε εγώ μπορώ να το πιστέψω , και ξέρω πόσο πολύ αγαπάς το παιδί μας Δημήτρη μου , αλλά δεν θέλω να πηγαίνει το μυαλό σου στα χειρότερα . Εντάξει;
- Εντάξει.Αντε πάμε τώρα να φάμε .Θα πρέπει να φας.
-Ολη την ώρα ανησυχείς τι θα φάω .
-Καποιος δεν πρέπει να ανησυχεί και για εσένα , ειδικά τώρα που θα πρέπει να τρως για δύο , είπε γελώντας .
-Τοτε αυτός ο κάποιος να είσαι πάντα εσύ .
-Εγω είμαι .
Πίσω στο παρόν :
- Πιστεύω πως ήταν μια από τις πιο σημαντικές μέρες της ζωής μου .Η χαρά που πήρα εκείνη την ημέρα δεν μπορεί να περιγραφεί με λέξεις , του είπε χαμογελώντας του .
-Αν θέλεις μπορούμε να το ξαναζήσουμε , της είπε κοιτώντας την με ένα πονηρό βλέμμα ,το οποίο στην συνέχεια η Άννα
ανταπέδωσε .-Δημήτρη .Θα πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή . Εξάλλου η Μυρτώ μας πριν από λίγες μέρες σαραντισε . Εγώ πιστεύω πως θα πρέπει τουλάχιστον να περιμένουμε ένα χρόνο μέχρι να ξεκινήσουμε να ξανά προσπαθούμε . Δίκιο δεν έχω;
- Ναι ,τι να κάνω . Έχεις δίκιο , είπε γελώντας . Όμως θα μου υποσχεθείς πως την επόμενη φορά θα με ακούς περισσότερο . Δεν θέλω να μπλέκεις και να θέτεις σε κίνδυνο τον εαυτό σου και τα παιδιά μας . Είδες τι θα μπορούσε να είχε συμβεί όταν ...
-Σε παρακαλώ Δημήτρη μην μου το θυμίζεις . Ήταν μια από τις χειρότερες μέρες της ζωής μου .
- Εντάξει , συγγνώμη αγάπη δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω , της είπε δίνοντας της ένα φιλί στο κεφάλι .
-Σε αγαπάω εσένα .
-Εγω να δεις .
YOU ARE READING
Οικογένεια Μαρκέτου
FanfictionΗ Άννα και ο Δημήτρης πλέουν σε πελάγη ευτυχίας καθώς έχει έρθει στην ζωή τους η κόρη τους .Οι δύο τους ένα βράδυ αποφασίζουν να θυμηθούν μερικές από τις πιο όμορφες στιγμές τους . Το πρώτο κεφάλαιο εμπνευσμένο από το fanfic Life with Ally .