Seungmin
niki senin okulunun ordaki parka gitmek istedi
ablam da gelsin okulu bittikten sonra diyorYeji çevrimiçi
Yeji yazıyor
Yeji çevrimiçiYeji
niki abla demez banaSeungmin
öyle mi
ne dermiş peki?Yeji
bilmiyorsun sankiSeungmin
niki bebeği özlemiş seni
gelecek misinYeji
bi beş dakika geleyim bari
fotoğrafımı verecektim ona zatenSeungmin
ben de özledim seni
ben ne olacağım?Yeji
var sende fotoğrafımSeungmin
bebeğim kızgın mısın hala banaYeji
hayır
ben sadece
ikinize de çok kırgınım babaSeungmin
haklısın kızım
en azından
özür dilememe ve açıklamama izin ver
olur mu?Yeji yazıyor
Yeji çevrimiçiYeji
babam alacaktı beni bugün okuldan
bugün için izin almıştıSeungmin
birlikte gelirsiniz o zaman olmaz mıYeji
bi de
eve gidince yemek yapacaktık biz
ama bilmiyoruz nasıl yapacağımızıSeungmin
ben yaparım bebeğim
hem ailecek yemek yerizYeji
iyi madem
yeji yazıyor
yeji çevrimiçi
yeji yazıyor
babiş film gecesi de yapalım mı nolur 🥺🥺🥺🥺
" ne kokuyor burası böyle? yeji kızım ne yaktınız burda ya?" seungmin yüzünü buruşturup mutfağın camını açarken gözü kendinden uzun bedene kaymış kucağındaki bebeği seven adamla gülümsemişti.
" baba ısırıyor beni bu! kopardı parmağımı ya!"
hyunjin yejinin her zamanki dramalarına aldırmadan kucağındaki minik oğlunu seviyor, özlediği kokusunu içine çekiyordu." babiş benim parmak orda mı ya?" seungmin bir yandan gözlerini devirirken gülmüş ve kızının parmağına bakmıştı. çok minik, belli bile olmayan bir diş izine rağmen yine de yara bandı yapıştırmış saçlarına kokulu bir öpücük bırakmıştı.
" git bir duş al hadi. biz de sen çıkana kadar babanla yemek hazırlayalım." yeji babasının dediğini yapıp banyoya girerken hyunjin de nikiyi oyun alanına bırakmış eski eşinin yanına mutfağa gitmişti. salata malzemelerini yıkayıp doğrarken göz ucuyla kendisine asla bakmayan bedeni izliyordu.
" jaehyunla aramda bir şey yok. o gün de onunla değil, kuzeninleydim. jeonginle. "
hyunjin duraksayıp yutkunurken gözlerini kapatıp pişmanlıkla oflamıştı." o çıkardığın kavga boşu boşunaydı yani." seungmin söylediklerine rağmen sesini çıkarmayan eski eşiyle elindekileri bırakmış ve kollarını bağlayarak tezgaha yaslanmıştı. bedeni tamamen, ellerini uzun saçlarından geçiren bedene dönüktü.
" boşanmamıza rağmen hala kavga ediyoruz. eskisi gibi. ve sen hala halledebileceğimize, boşanmamıza gerek olmadığına inanıyor musun?"
" söylediğin gibi hala kavga ediyoruz. boşanarak da bir şeyi halledememişiz demek ki?" seungmin gözlerini kaçırmış tezgaha dönerek tavukları doğramaya devam etmişti.
"her neyse. yejiye yemekten sonra güzelce anlatalım durumu. hala beni sorumlu tutuyor."
hyunjin cevap vermiyor sadece karşısındaki bedeni izliyordu öylece. yüzük parmağı hariç tüm parmakları yüzüklerle dolu ellerinde oyalandı bakışları önce. elini uzatmaya yeltense de önündeki beden fark etmeden hemen geri çekmişti.***
" anladım fakat üzülüyorum hala, özür dilerim." ailecek akşam yemeği yemişler, etrafı topladıktan sonra yejiyi karşılarına alıp konuşmaya başlamışlardı. hyunjin orta sehpaya oturmuş karşısında oturan kızının ellerini tutuyorken seungmin yejinin yanına kanepeye oturmuştu.
" biz özür dileriz asıl bebeğim. her şey bizim için de çok yeniydi boşandığımız dönem. bu konuyu doğru düzgün açıklayamadık sana."
seungmin kızının gözyaşlarını silip gözünün önüne gelen saçlarını nazikçe itmişti.
" yani sevginiz bittiği için ayrılmadınız, sebep sadece tartışmanızdı."" tartışmamız başka sorunları da beraberinde getirdi. halledemeyeceğimiz sorunlardı." hyunjin kendi düşüncelerinin aksine eski eşinin fikirlerini dile getirmiş bunları söylerken de gözlerini bir an olsun ayırmamıştı karşısındaki bedenin gözlerinden. seungmin yutkunup bakışlarını kaçırmış ve kızına bakarak gülümsemişti.
" hallettik mi?"
yeji dudaklarını büzerek başını olumsuzca sallamıştı.
" pijama partisi ve film gecesi yapana kadar hayır."🥺🥺🥺
nası olmuş???🧐
ay biraz yorum yapsanız olur mu? onları okumak çok eğlenceli🤭🤭🤭
bunu da atim kaçim ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
call it what you want || hyunmin ✓
Fanficseungmin ve hyunjin boşanmıştı. texting+düzyazı