" h-hyunjin..."seungmin, eşi içindeki vuruşlarını hızlandırırken ses çıkarmamak için alt dudağına dişlerini geçirmiş ve kanamasına sebep olmuştu. yarın haftasonuydu ve sevişmek için iyi bir zamanmış gibi görünsede asla öyle değildi. yeji büyük ihtimalle sabahlayacaktı ve nikiyi de üç saat önce uyuttuğunu göz önünde bulundurursak minik bebeği birazdan karnı acıktığı için uyanacaktı.
" h-hızlan!"
inlemesine hakim olamayıp sesi tahmin ettiğinden yüksek çıkarken dudaklarına kapanan büyük elle yaşlı gözlerini aralamış kendi gözlerine keskin gözlerle bakan eşi seğirmesine sebep olurken beli zevkten gerilerek kıvranmıştı.
hyunjinin acıması yoktu. yatak dışında gözünü bir an olsun eşinin üstünden ayırmayıp ona zarar gelecek düşüncesiyle tetikte olsa da yatak odalarında hiç düşünmeden eşinin canını yakan bizzat kendisi oluyordu.
" sessiz ol. bebeğimizi uyandırmak istemezsin değil mi güzelim?"
seungmin yaşlı gözleriyle başını sallayarak onaylıyorken hyunjinse sırıtarak tek eliyle ince beli sıkıca kavramış ve yatağa bastırmışken kendini eşinin içine daha hızlı itmeye başlamıştı.
seungminin gözlerindeki yaşlar yanaklarına doğru süzülürken dudaklarındaki ele karşı çığlık atmış ve tırnaklarını üstündeki bedenin sırtına geçirmişti.
hyunjin eşinin üstüne kapanmış, gözleri kayarken inleyerek kendini bırakmıştı. seungminse ondan birkaç saniye önce gelmiş nefeslerini düzene sokmaya çalışıyorken kendini üstüne bırakan eşiyle acıdan yüzünü buruşturarak belindeki eli ittirmişti.
" hyunjin! moraracak şimdi orası!"
hyunjin dudaklarını birbirine bastırarak gülümsemesini engellemeye çalışırken omuz silkmiş ve erkekliğini sıkıca saran eşinin içinden çıkarak kendini yana atmıştı.
" bir şey olmaz aşkım. görmez kimse zaten."
seungmin gözlerini devirerek yanındaki bedene laf yetiştiriyorken hyunjinse ince beli az öncekinin aksine bu sefer nazikçe kavramış ve eşini göğsüne çekerek kolları arasına almıştı.
" ses gitmemiştir umarım. offf! ya yeji duyduysa?"
hyunjin dudaklarını büzerek gözlerine endişeyle bakan eşinin yanaklarını tek eliyle kavrayıp sıkıştırırken daha da büzülen dudaklarına ıslak bir öpücük kondurmuştu.
yüzünü eşinin boynuna gömmeden önce muzipçe sırıtıp mırıldanmıştı." çığlık atarken düşünmüyordun hiç bunları?"
boynundaki dudaklarla başını yana eğerek eşine daha fazla yer açarken alt dudağını ısırmış sahte bir kızgınlıkla söylenmişti.
" attırmasaydın sen de."
boynundaki dudaklar kıvrılırken o da eşi gibi gülümsemiş, teninde hissettiği dille titrek bir nefes verip gözleri kapanıyorken telsizden gelen ağlama sesiyle sıçrayarak eşini kendinden ittirmişti.
hyunjin kaşlarını çatarak yeniden eşine uzanırken seungmin ellerini son zamanlarda daha da yapılanan göğse koyarak engellemiş ve eşinin sorgulayan gözlerine bakarak telsizi göstermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
call it what you want || hyunmin ✓
Fiksi Penggemarseungmin ve hyunjin boşanmıştı. texting+düzyazı