•Onlar geri geldi•

511 53 68
                                    

Tanrım!Kafamı kaldırmam ile pişmanlık duymam 1 saniye falan sürdü.

"Acelen nereye güzellik?"

"Siktir Jackson,senin burada ne işin var?"

"Aa bilmiyor muydun?Bende artık bu okuldayım güzelim"

"Bana güzelim demeyi kes."

Belimde duran ellerini ittirdim.O...Nasıl geri dönmüştü.Koridorun sonunda bize dik dik bakan Hyunjin ve arkadaşlarını görünce irkildim.Hyunjin ile göz göze geldiğimde gözlerimi kaçırdım.

"Nereye bakıyorsun Felix?"

Hyunjin'e bakıyorum diyemezdim,ona zarar vermeye kalkabilirdi.

"Sanane?"

Güldü...Psikopat.

"Felix eğer bana böyle davranmaya devam edersen geçenlerde ne olduğunu hatırla.Arkadaşının gözünün önünde ne hale geldiğini hatırla,kime baktığını biliyorum."

Arkadaşım...Onu gözümün önünde öldürmeye kalkışmıştı.Senden nefret ediyorum Jackson!

Elimi tehditkarcasına Jackson'a doğrulttum.

"Sakın Jackson.Onlara hiçbir şey yapmaya kalkma,yapamazsın zaten."

Dalga geçer gibi güldü.

"Pekala,iddiasına var mısın?"

"İddian batsın!Senden nefret ediyorum."

Tam giderken arkamdan duyduğum ses ile ruhumun titrediğini hisettim.

"Her adımını gözlemleyeceğim,tek yanlış hareketinde..."

Diyerek güldü.Ardından Hyunjin'leri parmağı ile göstererek tekrardan bana döndü.

Eli ile silah yaptı ve 'bum.'dediği an korkudan titremeye başlamıştım.

Hyunjin'in ağzından;

Napıyor lan bu manyak?

"Kanka bizi mi işaret etti az önce yoksa benmi yanlış gördüm?"

"Yanlış görmedin Chan."

"Ben bunu teke tek bile alırım amına ko-"

"Changbin susunda olayı anlayalım."

Felix'in yüzüne daha dikkatli baktım,gözlerinin dolduğu farkediliyordu.Tam ayağı kalktığımda,kolumda hissettiğim el ile geri oturmak zorunda kaldım.

"Hyunjin,sen değil miydin bize babamın duymaması gerek diyen?"

"Öyle Minho,ama görmüyor musun?"

Gözlerimi bir saniye bile Felix'ten ayırmıyordum.Ağlamaya başlamıştı.Elim kolum bağlı durmaktansa orada ne konuşalanları dinlemek daha mantıklıydı.

"Yürüyün çocuklar,gidiyoruz."

"Nereye gidiyoruz yine"

"Burda aval aval oturup izlemektense,kamera kayıtlarından neler konuştuklarını dinleyebiliriz."

Yürümek denmez buna direk ışınlanmıştık resmen.Kamera kayıtlarını açtık ve dinlemeye başladık.

"Lütfen Jackson,onlara birşey yapmaya kalkışma."

"O zaman kuralları biliyorsun Felix.Tek yanlış hareketinde,hepsi tek mermiye bakar."

"Jackson lütfen..Onlara zarar verme,söz veriyorum mesafeli davranacağım"

"Kurallara uymazsan bozuşuruz bebeğim..."

Şuan bütün herkesin odağı bendim.Changbin,Chan,Minho...Hepsi ne cevap vereceğime bakıyordu.

"Bizim bu çocuğa haddini bildirmemiz lazım Hyunjin"

"Çocuklar kalkın gidiyoruz,ben bu çocuğu öldürmezsem banada Hyunjin demesinler.Bakalım kim kime öldürüyor."

Hahaytt,heyecanlanın biraz.

Hahaytt,heyecanlanın biraz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sil baştan/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin