🎂
Yorgun geçen bir gecenin ardından -önce banyo ve sonra yatak odasında geçen bir gecenin ardından- ikisi de ölü gibi uyumuşlardı. Chanyeol olabildiğince Baekhyun'u yormamaya çalışmış olsa bile bir yerde ikisi de kontrolü kaybetmişti bu yüzden gece biraz uzun sürmüştü.
Chanyeol biraz enerji toparlamış bir şekilde uyandı ve gerindi. Gözlerini tam olarak açması biraz zaman almıştı ama açtıktan sonra gördüğü, hatta daha doğrusu göremediği şeyi algılaması ise gözlerini açmasından daha uzun sürmüştü.
Baekhyun yanında değildi.
"Baekhyun?" Bir saniyeliğine durup hemen panik yapmaması gerektiğini kendine hatırlattı. Sonrasında da belki midesi bulanmıştır diye banyoya bakmaya karar verdi.
Ayağa kalkıp altına bulduğu bir eşofman altını geçirdikten sonra odanın içindeki banyoya doğru yürüdü ancak kapıya ulaştığında ne kapı kilitliydi ne de içeride biri vardı.
"Baekhyun? Bebeğim? Nerdesin?" yatak odalarından çıkarken seslendi. Herhangi bir cevap gelmemişti. Merdivenlerden inerken alt kata baktıktan sonra da bulamazsa panik yapabileceğini kendine söyledi.
Salona doğru gidecekken göz ucuyla mutfakta gördüğü bedenden sonra rahatlayarak mutfağa doğru yöneldi Chanyeol.
Baekhyun hissetmişçesine eşi mutfağa girdiğinde kafasını önündeki yumurta tavasında kaldırıp en güzel gülümsemelerinden birini sunarak arkasındaki Chanyeol'e döndü. "Oh, günaydın aşkım."
"Günaydın... Herhangi bir yerin ağrımıyor m-"
"Merak etme ağrı kesici içtim ve şu an bir şeyim yok. Sabah biraz midem bulandı ama kusmadım, o konuda da sıkıntı yok. Sadece iki saattir uyanmanı beklemek biraz sıkıcıydı o yüzden kahvaltı hazırlamaya karar verdim ama tatma bahanesiyle yaparken yarısını yemiş olabilirim. Çünkü acıktım ama sensiz yiyesim de yoktu... Hadi gel, yumurta yaptım senin sevdiğin şekilde. Krep de yaptım ama çikolata sürüp yiyesim olduğu için birazına peynir koydum, geri kalanını sade yaptım."
Chanyeol'ün ağzı hafif aralık kalmış, karşısında normalden çok daha enerjik ve cıvıl cıvıl olan eşine bakıyordu.
"Sen... Fazla enerjiksin?"
"Olmasa mıydım?"
"Hayır bebeğim, olman güzel bir şey. Sadece uzun zamandır seni böyle görmediğim için ufak bir şaşkınlık seansı geçirdim." dedi Chanyeol kendisine dönen bedene sarılırken ve günaydın öpücüğünü alırken.
"Biliyorum, uzun zamandır normalde olduğumdan daha şeyim... sıkıcı? Ve sıkıcı olmaktan da sıkıldığım için eski halime geri dönmeye karar verdim." Aslında Baekhyun'un neşeli olmasının tek sebebi bu değildi.
Çünkü bugün Baekhyun'un doğum günüydü.
"Peki... O zaman bugün tekrar eski eğlenceli Baekhyun olmaya dönme kararını kutlamak için eğlenceli bir şeyler yapmaya ne dersin?"
Bu Baekhyun'un ilgisini çekmiş ve onu heyecanlandırmıştı. "Hmm, ne gibi eğlence?"
"Belki de uzun zamandır yapmadığımız bir şeyler..."
"Hm... Daha dün seviştik yani onu kastedemezsin-"
"Kafan niye hep aşağı çalışıyor senin??" Gülerek söyledi Chanyeol.
Kısa kahkahalarından sonra Baekhyun devam etti. "Şaka yapıyordum ya."
"Tamam tamam, ciddi tahmin et."
"Peki... Hm... Uzun zamandır dışarıda takılmıyoruz? Birlikte dizi ya da film gecesi yapmıyoruz? Uzun zamandır kareoke de yapmadık mesela... Hm... Uzun zamandır yapmadığımız çok şey var aslında."