Guess that I am just a hopeless case

110 10 1
                                    

"Söyleyin bakalım ne yapacağımı? Ha?"

Bu soru benden çıktı. Seokjin. Benim adım bu. Arkadaşlarla barın arkasındaki tuvalette oturmuş on altı yaşındaki Arnold'dan çaldığımız otu içerken yaptığım salaklığı nasıl telafi edeceğimi düşünüyordum. Arkadaşlar? Çocukluk arkadaşım Hoseok, üniversitede tanıştığım Jimin ve barın müzisyeni Yoongi.

"Sorhoşken hep telefonu kapat derim. Ama beni dinlemedin bile ve böylece sınıf grubunda acınası aşk itirafını yaptın." dedi Hoseok.

İki gün önce evimde, Jimin ile takılırken, muhteşem Kim Taehyung'a olan aşkımı sınıf grubuna yazmıştım. Aslında Yoongi'ye yazacaktım ama gelin görün ki ilk kez am suyu içmiş bakir gibi içki içtiğim için tüm beyin hücrelerimi kaybedip sınıf grubuna yazmıştım ve o da görmüştü. 

Üzgünüm anne oğlun artık başarılı bir bilgisayar mühendisi olamayacak çünkü kendisini giriş katındaki dairesinden aşağı atmayı düşünüyor.

Hafta sonu olduğu için okula gitmemiştik ama yarın dersim vardı ve ne yapacağımı bilmiyordum. Çünkü kendisi dünyanın en düz insanı olmakla kalmayıp dünyanın en homofobik, en gıcık, en kendini beğenmiş, en çöp insanı Jeon Jungkook ile takılıyordu.

Bu arada Jeon Jungkook'ta babasının parasından dolayı benimle aynı bölümdeydi ve kendisinin bana olan nefreti benim ona olan nefretimden çok daha büyüktü. Ve evet, biliyorum Kim Taehyung'da babasının parasıyla okuyordu ama en azından muhteşem karakteri vardı. Yani benim ona olan aşkım için dalga geçmezdi ama Jeon Jungkook geçerdi işte.

"Eğer seninle dalga geçerlerse onları öldürürüm."

"Jimin, Taehyung benimle asla dalga geçmez o harika bir insan."

"Sınıfa geçmen için sana bir kere yol vermiş olabilir ama aynı zamanda Jungkook seninle dalga geçerken susmayı tercih ediyordu. Yani harika bir insan değil. Bu kadar salak olma."

Doğru bu kadar salak olmamalıyım. 

Taehyung benim yüzüme gülebilirdi ama arkamdan konuşurdu. Herkes gibi benim bir ibne olduğumu konuşurdu.

Ama ben de bir türlü vazgeçemiyorum işte. Ne yapabilir, sanırım ben sadece umutsuz bir vakayım.

 Ne yapabilir, sanırım ben sadece umutsuz bir vakayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım beğenirsiniz💜

Hoffnungsloser | taejin textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin