𝐌𝐢𝐬𝐬 𝐂𝐫𝐨𝐦𝐭𝐩𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐮𝐬 𝐚𝐥𝐥. "𝐇𝐦𝐦, 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐖𝐨𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚, 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐉𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐩, 𝐍𝐨𝐚𝐡 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐓𝐡𝐨𝐦𝐚𝐬 𝐌𝐜𝐃𝐨, 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚 𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐮𝐭." 𝐌𝐢𝐬𝐬 𝐂𝐫𝐨𝐦𝐩𝐭𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐮𝐬, 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲.
𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐧𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐟𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬. 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐛𝐢𝐭. "𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤, 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐰𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦. "𝐎𝐡, 𝐀𝐥𝐞𝐱! 𝐖𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬!" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝.
𝐈 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫. "𝐎𝐡, 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲! 𝐖𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐞." 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫. 𝐖𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐬. 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫. "𝐒𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬!" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐈 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐫𝐞𝐝. 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐞, 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐝𝐝 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫.
𝐒𝐨 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐮𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠.
"𝐎𝐡, 𝐀𝐥𝐞𝐱! 𝐍𝐨𝐰'𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫," 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐞, 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠. "𝐍𝐎!" 𝐈 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝. 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬. "𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐰𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐬𝐬," 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐬𝐚𝐲."𝐎𝐡, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐡𝐢𝐦!" 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐈 𝐛𝐞𝐭 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝.
"𝐇𝐞𝐲, 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥?" 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝. "𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦." 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐝𝐫𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦.
𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞. 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫. "𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐫𝐞!" 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝. "𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲!" 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫. 𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞. 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐲.
"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨, 𝐦𝐲 𝐝𝐞- 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥, 𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐩𝐩𝐲. "𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞. 𝐒𝐨, 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐟𝐨𝐨𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐮𝐬. 𝐈𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?" 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲. "𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝. 𝐀𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰." 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫.
𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐚 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐩𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐧 𝐋𝐨𝐧𝐝𝐨𝐧, 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡. 𝐖𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐚 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞, 𝐟𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. "𝐒𝐨, 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲, 𝐡𝐮𝐡?" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐲𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫.
"𝐒𝐨, 𝐈 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐢𝐬, 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐬𝐚𝐲 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠." 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠. "𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰. 𝐀𝐥𝐬𝐨, 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲." 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫. 𝐒𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝.
"𝐁𝐮𝐭 𝐚𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬?" 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐩𝐚𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤. "𝐘𝐞𝐬, 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬." 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫.
𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥. 𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐝𝐨 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭𝐢𝐜𝐞. "𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥," 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝. "𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝." 𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐩𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝.
YOU ARE READING
Rue and Revenge
FanfictionAlexander Arcady, Hazel Wong, Daisy Wells, and George Mukherjee are back at the Rue Theatre and they are acting in a play about lover! only problem is...Alexander and Hazel are the lover.