9

211 6 9
                                    

𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬' 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥. 𝐒𝐡𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫. "𝐎𝐡, 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐨, 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲," 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐫𝐞𝐝. "𝐔𝐦, 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐨, 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐠𝐨 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐤?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝. "𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝," 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭.

𝐖𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐲. 𝐇𝐞𝐫 𝐬𝐤𝐢𝐫𝐭 𝐟𝐥𝐞𝐰 𝐮𝐩 𝐚 𝐛𝐢𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐝𝐨𝐰𝐧. "𝐁𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐲, 𝐢𝐧𝐧𝐢𝐭?" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐁𝐫𝐢𝐭𝐢𝐬𝐡 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐧𝐭. 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐟𝐟𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐢𝐫. 𝐈 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲.

𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐬𝐰𝐨𝐫𝐧 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞𝐬. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 '𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫. 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧. 𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝. 𝐈 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫.

"𝐎𝐡! 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐉𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐩. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥!" 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐀𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦.

"𝐎𝐡, 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲. 𝐈'𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐢𝐭," 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚 𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤. "𝐇𝐞𝐲, 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠?" 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐇𝐚𝐳𝐞𝐥'𝐬 𝐰𝐫𝐢𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐲. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐨𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠.

𝐖𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐑𝐮𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧. 𝐒𝐚𝐟𝐞 𝐧𝐨𝐰, 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?

𝐇𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐝𝐨 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐬?--𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠.

Rue and RevengeWhere stories live. Discover now