-Dubai International Airport-
Leem telah sampai dir Airport dubai dengan selamat. Dia memerhati kawasan Airport tersebut, well have a lot people. Leem melihat seorng lelaki tinggi yang memakai suit hitam seperti mencari sesuatu. Lelaki itu menghampiri leem yang diam di tempatnya.
Leem hanya diam melihat lelaki itu mendekatinya. Setelah itu, lelaki itu menunduk tanda hormat.
"Selamat datang tuan muda" ujar lelaki tinggi tu
"Your name?" Tanya leem singkat sambil memandang lelaki tinggi tu. Asal dia dia tinggi sangat ni.
"Saya kai farhan ariz, tuan boleh panggil saya kai" balas kai
"I see...Well it's only you?" Tanya leem sambil melihat sekitar Airport. Takkan lah sorng je an mesti ada yang lain
"Tidak tuan, mereka berada di luar sedang menjaga" ujar kai padat. Dah memang kerja dorng tuk protect die
" ohh oke then. Show me where the car" leem jalan terlebih dahulu membuatkan kai tinggal di belakang. Kai dengn pantas mengikuti leem dari belakang.
Leem dibawa ke hotel untuk rest. Leem juga ada menyuruh kai membawa bodygruad yang lain untuk dinner sesama.
Meski leem seorng introvert but die takut makan sesorang. Pelik an. Selalunya introvert suka mkn sesorng.
Bertempat yang sama leem sedang duduk di restorang yang terdapat pada hotel tersebut. Dia menantikan kai dengn yang lain. Setelah beberapa minit kemudian datang lah empat jejaka tampan kedalam restoran tu.
Mereka menjadi tumpuan pada wanita-wanita di sana. Hensem soitttt
"Tuan maafkan kami, kami terlambat" ujar kai memohan maaf
"It's oky. Makanan belum sampai lgi.. have a sit" ujar leem tersenyum melihat empat jejaka d depannya. Mereka mengambil tempat duduk.
"Okyy. So apa nama korang" tnya leem cuba untuk formal dengn mereka. Bila dilihat umur mereka tidak jauh beza.
Empat jejaka itu sesama memandang lalu sorang lelaki memulakan introduction
"Saya adam danial" ujar lelaki yang memakai cermin mata itu.
"Saya issac" ujar lelaki yang duduk bersebelahan adam
"Saya aryu arryan" ujar lelaki yang duduk bersebelahan issac.
Leem menganggukan kepalanya. Mereka hensem dan tinggi dan...body dorng bagus. But asal dorng semua ni tinggi nak mampos..
Leem tertarik dengan issac sebab dia sorng je lain. Rambut die blonde hair and hes have Hazel eyes. Kulit die putih-putih cam mat saleh.
"Umur korang semua berapa?" Tanya leem ingin tahu umur mereka.
"28" ujar adam
"30" ujar issac
"26" ujar aryu
"Oh you 30!" Terkejut leem bila mengetahui umur issac. Bukan apa muka dia cam orng umur 20an camtu.
"Yea" balas issac sambil memberikan senyuman singkat.
"Tapi kai lagi tua dari issac" celah adam sambil melihat kai yang dari tadi diam.
Semua memandang kearah kai begitu juga leem."Uhm..."
"How older's you kai?" Tanya leem
"Im 34y/o sir" ujar kai
Fuvk.... siot lh. Leem terdiam.. he was stunned stand to speak.
"Yeap he the older one" ujar aryu.
"Im sorry for asking sir, but can we know you age" tanya issac dengan sopan. Well dorang tak pernah melihat anak kepada tuan besar dorng aka tuan arron. Dan ini adalah pertama kali dorng melihat anak tuan besar mereka.
"Im 20y/o" balas leem singkat
"Wahh lagi muda dari kau lh aryu" ujar adam
"Guys-" potong issac sambil memandang adam tajam. Diam.sunyi
"Korang takpe. Layan saja saya macam kawan korang" ujar leem tersenyum
Terkejut beruk mereka dibuatnya. Woi tuan muda dari keluarga kaya ni suruh kirotng layan die cam kawan perhhh memang cari nahas dorng nnti.
"T..tu..tuan k..kami minta maaf" ujar mereka.
"Eh kenapa nak minta maaf ni. Korang mana ada buat salah" pelik leem tetiba dorng minta maaf
"Maafkan kami tuan, kami tidak sepatutnya bersikap demikian" ujar issac
"Guys seriously takpee. I just want to be friendly with you guys" kata leem cuba untuk menjadi kawan mereka
"But sir-
"Stop please. Stop calling me sir.."
"Leem kami minta maaf" ujar kai melihat leem. Leem tersenyum bila kai memahaminya.
Dorang yang lain terkwjut melihat kai yang begitu berani memanggil tuan muda mereka dengn NAMANYA.
"Come on guys.. jngn jadi dramatic sangat" kata kai melihat tiga kawannya tu ternganga.
"Ahem"
"Your oder is here" ujar pelayan dtng membawa makan mereka.
Mereka berlima menghabiskan masa dengn bercerita tentang diri sendiri. Leem menyukai mereka berempat senang masuk air macam ariz. Setelah habis makan issac menghantarkan leem ke bilik nya.
"Thank you for sending me" ujar leem memberikan senyuman manis kepada issac.
"Good night leem and have a nice dream" issac membalas senyuman leem lalu pergi meninggalkan leem.
YOU ARE READING
MET SOMEONE ANNOYING
Action||WARNING|| Cerita ini mengandungi banyak kekerasan dan percakapan ygntidak senonoh. Cerita ini juga mengandungi kedewasaan. Berharap anda berada d pengwasan dari orng tua. Abu Haleem atau sering di panggil leem adalah seorng anak kaya raya dari ke...