~17

74 3 0
                                    

Kereta Mercedes itu masuk kedalam sebuah mansion yang gah di hadapan, keluar dheo sahaja dari perut kereta dan disambut oleh maid-maid yang lain. Dheo memasuki rumah tersebut dan..

"Atok dari mana"

Dheo melihat gerangan suara itu dan berdirilah seorang cucu kesayangannya leem..

"Atok dari jalan-jalan kenapa leem?" Senyum dheo kearah leem dan mengambil tempat duduk di sebelah cucunya.

"Jalan ke...pergi restaurant tu" Tanya leem tiba-tiba

Dheo seketika senyap..cucunya yang satu ini tahu akan masa silamnya kerana dia paling rapat dengan leem berbanding azry.

"Atok cuma singgah saja kebetulan ada problem tadi" kata dheo jujur mengatakan hal yang baru saja terjadi.

"Atok dah tak sayang nenek ke" Tanya leem sambil menundukan kepalanya, dia bukan apa hanya saja atoknya dah berkawin and memiliki cucu.

"Of course I love my wife.."

"Then you should forget about 'him' right" leem memandang atoknya dengan penuh harapan, dia tahu yang atoknya sebenarnya seperti dia tetapi perkara seperti ini patut dielakkan dari berlakunya sebarang masalah.

Dheo memandang cucu kesayangannya, dia mengganggukkan kepalanya.

"I will try" senyum dheo kearah cucunya, dia paham air muka leem, tak perlu bercakap bnyak tengok dari muka dan mata dheo dah paham.

Leem memeluk atoknya dengan erat.

"Leem nak atok stay" Guam leem dibalik pelukan hangat itu.





"Did you found that bastard" ujar seorang lelaki mesteri dibalik telefon.

"Yes sir we found him."

"Good keep watching him and wait for me I will back to malaysia"

"Yes sir have a good ride sir"

Telefon tersebut dimatikan lalu dilemparkan ke atas katil..fuh tau lah ip bh ei.. lelaki itu memandang keluar jendela melihat kecantikan alam disana, dia menghirup udara segar dan memerhati setiap gerak gerik manusia disana.

"Babe, what are you doing" ujar seorng lelaki putih mulus itu. Lelaki itu menghampirinya lalu mengodanya. Lah mengalakan popular siakk.

"Stop" lelaki misterius itu menolak kasar lelaki(boti) tu..hmm ngam lh an dipanggil gitu..lelaki tidak mengalah dia tetap guna cara lain untuk mengodanya.

"Ethan~ can we go back" ujar si both membawa pi katil..

Ethan hanya memandang dengan riak kosong, dalam hatinya nak saja dia tembak kepala lelaki ni..dia hanya nak bersendirian di bar datang pulak lelaki ni, well even malam tu dia dikatakan sangat mabuk nak buat macm mana lagi an ajar lah terus, but wanna know what surprising this guy are NOT GOOD.. no he really really bad ad bed.. like bro dalam banyak-banyak lelaki yang dia pernah tiduri sebelum ini lelaki ni paling worst.

"To be honest lah kan I really don't like you. You not good enough" ujar ethan mengambil bajunya untuk di pakai..

"What.. selama ni you gunakan I"

Ethan diam sejenak lalu melihat lelaki tu...Well buruk siak

"Yeah, then what you gonna do about that report me" nada ethan kedengaran mengejek lalu dia membuka pintu dan bersedia untuk pergi meninggalkan lelaki malang itu..

"Oh one more thing, don't worry about the bills I will pay." Lalu ethan pun pergi, lelaki tu apa lagi nagis lah dalam bilik tu...taklah gurau.. lelaki caci maki ethan sebab tinggalkan dia..












Let me introduce you ethan..

Ethan atau dikenali dengan nama Ethan Smith, 49 years old, and of course he's single. Memiliki adik perempuan yang bernama Emi Smith dan telah berkawin and ad anak. Ethan is Gay and adik dia tersangt sayangkan dia tapi tulah kadang buat sakit hati dengan perangainya.

Ethan memiliki hubung dengan keluarga Johan, tetapi mereka telah lama tidak bercakap, and Johan juga sedikit tidak menyukai ethan kerana masalah yang timbul ketika mereka tengah bekerja, dan tentu saja boss besar marah.

Well hello guys it's been a while...oke aku ada masa nak tulis sbb sye dah smbung f6 yeahhhhhh..
Aku tau yg aju jarang post but tak semestinya aku dah takde idea yee ada je dalam draf banyak tapi belum tiba masanya untuk post sbb banyak yang perlu diperbaiki..that's all from me guys..

Kepada para readers I hope you guys doing well in there, jaga diri leklok okee💙 and aku nak cakp kepada para readers thank you letak story aku dekt korng punya list💕 aku akan update bagi memenuhi masa kosong korang.

MET SOMEONE ANNOYINGWhere stories live. Discover now