Johan kini berada di sebuah mall. Dia saje je nak jalan-jalan tenangankan diri. Semasa dia tengah layan perasaan dia ternampak sosok yang dia kenal. Johan mendekati sosok itu.
Sementara itu,
"AHAHAHAHAHA" gelak adam membuatkan penggunjung disana melihat kearah mereka.
"Eishh dahlhhh kau ni! Issac tngok adam tuu" marah aryu sambil mengadu dengn issac.
Issac hanya mampu pasrah saja melihat kenakalan adam. Mereka berada di mall sebab hari ni weekend so kitorang akan keluar beli barang keperluan. And yes kitorang tinggal sebumbung.
"Adam stop" ujar issac
"B..but haha look at he" tahan tawa adam.
Adam menertawakan aryu sebab dia tidak sengaja menolak aryu masuk kedalam tandas perempuan. Habis aryu diteriakan oleh macik-macik dekt dlm tandas tu. Sikit lagi aryu disimbah ngn air. Adam pula bukannya menolong tapi menertawakan aryu..
"Ishhh" aryu mula pergi dari situ. Malas dia nak layan adam buat sakit hati je.
"Aryu!" Jerit issac
"Alahh takpe nanti okelah tu" ujar adam setelah habis ketawa.
"You should say sorry to him" kata issac. Dia taknak burukkan keadaan.
"Oke bos" kata adam sambil tabik depan issac.
"I'm back" ujar kai setelah selesai berbelanja. Banyak juga barang dia bawa.
Ketika mereka ingin beredar issac tidak senjaga terlanggar seseorng di hadapannya.
"I'm so sorry mis" ujar issac meminta maaf
"Miss?" Kata orang itu
Issac pelik lalu dia menangkat kepalanya dan shocknye dia terlanggar leem.
"Tuan muda?!" Terkejut issac
"Ye" leem melihat ketiga jejaka tampan dihadapannya.
"Tuan buat apa dekt sini?" Tnya adam pula
"Oh saya tengah tunggu aryu" kata leem santai. Dia berpakaian biasa sahaja.
"Aryu?"
"LEEM! NAH AIS CREAM" jerit aryu mendekati leem. Dia melihat adam yang tersenyum melihatnya. Aryu hanya menjeling saja
"Thanks"
"Aryu where have you been hm" tnya kai melihat aryu memakan ais creamnya.
Dengn cepat issac membisik dekat kai. Dia bagi tau ap yg terjadi selama dia tidak ada. Kai melihat adam yang masih tersenyum memandang aryu.
"Kamu tengah beli barang ke?" Tanya leem
"Iya..tu..I mean leem buat apa dekat sini" Tanya kai lembut memandang leem.
"Takde saje jalan-jalan" balas leem.
"Hi sweetheart 💕 " kata sesorang sambil memeluk leem dari belakang. Leem sontak terkejut. Kai ingin menarik leem dari dipeluk olh orng yg tidak dikenali tetapi orang itu laju menjarak dari kai.
"Miss me" ujar orang itu. Leem kenal suara itu. Laju leem menjarakkan diri. Dia melihat orang itu.
"MR.J?!!" Terkejut leem melihat lelaki yang dia benci ada di hadapannya. Like asal dunia ni kecil sngt
Johan tersenyum melihat buah hatinya.
"What are you doing here?!"
"Nothing, just nak jalan-jalan" kata Johan sambil tersengih melihat leem.
Leem memandang dengan pandangan penuh benci. Dia melihat Johan atas bawah Well dia lgi nampak hensome bila berpakaian biasa. EHHH APA AKU PIKIR NI
"You buat apa dekt sini hm" Tanya Johan kepada leem.
Kai dan issac memberikan padangan tajam kearah Johan. Johan yg perasaan membalas pandangan tajam mereka.
Leem menarik Johan untuk pergi dari situ.
"Tuan muda nak kemana" tnya adam melihat leem menarik Johan menjauh
"Takde ni apa kata korang pergi lh sambung shopping ye." Kata leem sambil menarik Johan
Kai mula tidak sedap hati
"Who is he" tnya issac
"Dia anak ceo dari compony J" kata aryu disamping issac. Sekejap sahaja dia dpt maklumat sebab dia hacker yang handal
"Macam mana tuan muda boleh kenal anak ceo tu" tnya adam
"He is the young master's partner" ujar issac
"Kai"
"Ambil posisi" kata kai singkat. Dan mereka mula mengambil posisi, tugas mereka ialah menjaga tuan muda mereka.
Aryu berada di kereta bersama adam. Tugas mereka ialah menjaga di luar. Kai dan issac menjaga didalam. Laju tangan aryu menggentik laptop nya untuk menjejak lokasi leem. Aryu telah meletakkan GPS didalam telefon leem.
"Korang dengar" ujar aryu di sebalik mikrofon
"Dengar" serentak kai dan issac. Mereka memasang sejenis alat pendengaran di telinga.
(Alahh korang tau an apatu. Aku tak ndk tau namanya)"Nice"
"Tuan muda berada di Kafe berdekatan korang" kata aryu disebalik mikrofon
Laju kai dengan issac pergi ke Kafe itu. Mereka memakai penyamaran untuk masuk ke Kafe.
Sementara itu, leem memarahi Johan.
"Kau buat ap dekat sini hah" Tanya leem bengang
"Takde..I jalan-jalan and tup tup nampak u" senyuman Johan tidak pudar lagi di wajahnya. Happy tngok leem.
Leem memandang Johan atas bawa.
Johan mengangkat tangannya tanda ingin mengoder. Setelah membuat pesanan dia mula nak goda leem
"So sapa 4 orang tadi tu" Tanya Johan
"Not your business" balas leem kejam sekali.
"Hmmm okayyy"
Johan merapatkan wajahnya ke leem. Leem dah panic atas perbuatan Johan. Tinggal seinci lagi wajah mereka merapat, Johan smirk melihat leem tutup matanya rapat dan mukanya mula memerah. Lalu Johan menjauh semula.
"K..k..kau buat apa hah" kata-kata leem terketar. Dia tidak tahu kenapa dia boleh teketar, sebelum ni dia tidak pernah setakut ini. Dia berasa Johan memiliki aura dominan yang sangat kuat.
"Ahahaha takde.. comel tngok blushing" goda Johan sambil tersenyum
leem dah tak tahu dah nak buat apa, dia perlukan pertolongan sekarang. Someone help him.
Dari kejahuan kai memerhati gerak gerik leem dan Mr.j.10 minit mereka memerhati lalu leem beredar dari tempat tu. Laju kai dan issac mengikuti leem dari belakang.
Leem memasuki kereta yang bertempatkan aryu dan adam berada. Tekejut aryu bila leem memasuki kereta tu.
"Leem"
"Jalan" kata leem
"Hah kenapa" Tanya adam yg duduk di pengemudi.
Leem diam sahaja. Adam menuruti semua permintaan leem. Kang nanti mengamuk habis dia. Aryu memberi massage kepada kai dan issac bahawa mereka baru sahaja ditinggalkan. Issac menempahkan grab untuk dorang lalu kembali ke hotel.
YOU ARE READING
MET SOMEONE ANNOYING
Action||WARNING|| Cerita ini mengandungi banyak kekerasan dan percakapan ygntidak senonoh. Cerita ini juga mengandungi kedewasaan. Berharap anda berada d pengwasan dari orng tua. Abu Haleem atau sering di panggil leem adalah seorng anak kaya raya dari ke...